TOO TRILL Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Finnes det noen norske nettbutikker som selger Vans Authentic helsvart eller grå? Er umulig å finne, de koster over 500kr på ebay så om det finnes et bedre alternativ hadde jeg satt pris på det. Var rundt i store deler av Oslo på mandag og ingen butikker selger vans authentic i det hele tatt, det er uhørt! Er det slike? Det er damesko, jeg er ute etter Authentics eller Era for menn. Lenke til kommentar
deu Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 De der ser jo ikke ut som de er foret inni engang.. Tror ikke de er så varme som de kan se ut som. Viss du kjøpte dem for vinter-bruk.Det gjør ikke noe. Fryser ikke så mye og det ikke så veldig kaldt her jeg bor. Står på side til stress at de sender ut så fort de kan, selv har jeg ventet på mine sko i 1 uke.Hmm, det blir for dårlig. De er enda ikke sendt i mitt tilfelle, selv om jeg ser skoen ikke er på siden deres mer, utsolgt sikkert. Lenke til kommentar
deu Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Vi var dessverre tom for det du bestilte. Vi fjerner derfor din bestilling. Du står da fritt til å bestille noe annet. Beklager dette, vi vil om ikke lenge få et nytt system som oppdateres automatisk. Da vil dette problemet være løst Mvh Nina At det går ann?! Utrolig dårlig, ass. Ikke nok med at jeg har måttet vente hele 3 dager på svar......... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Skal ha meg nye sko, men mine kunnskaper om sko = 0. Har funnet et par, men lurer på hva folk her synes om de? http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...80&pid=8617 gutt, 14. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Var i byen i dag og endte opp med to nye par med sko. Bildene er ganske dårlige, fant ikke digitalkameret De er vel kanskje litt kjipt, men ble så fristende siden de var på salg Endret 15. januar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
tobn Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nike SB er det råeste du finner på skofronten. Eneste er at du må ut med veldig mye penger og de fleste, da spesielt gamle er sjeldne. aka samlesko. Har dessverre kun et par pdd tobn Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Skal ha meg nye sko, men mine kunnskaper om sko = 0. Har funnet et par, men lurer på hva folk her synes om de? http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...80&pid=8617 gutt, 14. De var ganske tøffe, faktisk. Billig og. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 @GnoMiz, de øverste var fete, hvor og hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) @GnoMiz, de øverste var fete, hvor og hvor mye betalte du? Kjøpte de på Zara i Bogsadveien. De kostet 799,- Er ganske fornøyd med det kjøpe. De nederste kjøpte jeg egentlig bare for å ha noen hverdags sko siden de var så billige Endret 15. januar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Gnomiz - Øverste var greie utifra det jeg klarer å se. De nederste så billige ut. Nike SB er knallfete. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 De var billige også, derfor jeg kjøpte dem. Vil bare ha ett ekstra par med sko. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er stor forskjell på å se billige ut enn å være billige... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er jeg jo klar over, de andre var jo ikke akkurat dyre de heller. Fant de på vei hjem så tenkte ikke noe særlig over det. Var mest opptatt av at de var gode å gå med og det var de. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da må jeg nok ta meg en tur til Zara Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen som kan poste noen linker til hvor du får kjøpt sko via nettet? Gjerne norsk butikk, eller skandinavisk ! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Butikkene som er linket til i "Den store motebutikk-tråden " eller hva den heter fører en del sko, sjekk ut den hvis du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Nike Blazer Mid i hvitt (og litt svart)? http://www.planet-sports.de/images/product...lack_318218.jpg Slik ser de ut. Jeg har lett og lett lenge, men finner de ingen steder. Enten har de ikke størrelsen eller så sender de ikke til Norge. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Få Sole til å bestille dem til deg Fete sko, men desverre støver mine bort og kun er blitt brukt ett par ganger =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå