Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 tbh vet jeg ikke hva caterpillar sko er, men de der var ikke fine. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Leter etter et par caterpillar sko som er litt samme stil som dette: Postet Bilde Men saken er at den ser ikke sånn ut i det hele tatt.. Mye kulere. Det er på en måte ett "skall" over lissene, hvis dere skjønner... tbh vet jeg ikke hva caterpillar sko er, men de der var ikke fine. Nei, vet det. Men det sa jo at de ikke så sånn ut, sant. Er bare selve ideen... Assa, i formen så er de mer sånn her: Bare med mere skallpreg som på det andre bildet. Endret 24. oktober 2012 av Balthier Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Brukte dere da de som eneste sko? Niks, jeg roterer. @fkm: Jepp. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Er en stund siden de var på markedet, men hadde håpet på at de fortsatt er populære nok til å være i produksjon. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 dafuq did i just se. de første du postet er bare helt helt helt syk. jeg forstår ingenting. de andre er vernesko. tilsammen... skallvernesko. grøss og gru. 2 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Får se om jeg ikke retunerer Filippa K-skoene, brandos har jo alltid fri frakt og retur de har forresten 20% på alle boots nå også, om det er noen som skal ha noe til høst/vinter! Enormt utvalg. Når det gjelder de siste skoene som er postet så skjønner jeg heller ingen verdens ting. Liker hvordan du leter etter sko i samme stil som i postet bilde, men at de ikke ligner på postet bilde i det hele tatt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Brukte dere da de som eneste sko? Nei, men de ble relativt flittig brukt da det var mine beaters #1. Lenke til kommentar
Vendepunktet Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bare å beklage hvis spørsmålet har blitt diskutert tidligere i tråden. Men, skal kjøpe meg nye Chelsea boots. Har dere noen anbefalinger? Hvilke sko holder best kvalitet? Budsjettet mitt er på 1200 kr, men kan strekke meg til 1700-1800 kroner hvis skoene virkelig holder bra kvalitet og ser bra ut. Trenger også gjerne tips til andre skotøy jeg kan bruke på vinteren til hverdags. Jeg er 19 år og studerer. Var på våren innom Hagen sko i Bogstadveien og der hadde de veldig bra utvalg. Tenkte meg kanskje en tur innom igjen snart. Noen som har vært der i det siste? Noe å anbefale der? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bruk søkefunksjonen, chelsea boots blir spurt om ganske ofte Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hva synes dere om disse? http://www.lloyd-shoes.com/collection/shoefinder.php?s=shoefinder&s_id=409 Likte at de var foret. Har et par brune chelsea boots fra Bally som blir litt kalde i vinterstiden. Er litt skeptisk til glidelåsen på siden. Noen som vet hvordan kvaliteten er på Lloyd (og i forhold til pris)? Lenke til kommentar
whistle Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Noen som vet hvor jeg kan få lagt gummisåle (eller noe annet som gjør at skoen egner seg bedre på vått underlag?) i Trondheim og sånn cirka hvor mye det koster? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Skoen egner seg fint med lær også, selv om det aldri blir slutt på diskusjonen om gummi er best om vinteren. Du må (bør i det minste) ta av den gamle lærsålen før du legger på gummi, så å gå denne vinteren med lærsålen er ikke noe problem. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Bestilte nettopp tre (...) par fra heppo skjønner du, hvor det står i beskrivelsen på de ene: "Yttersåle av skinn. Ikke noe problem å bruke i vårt klima, så lenge det er tørt ute, men det anbefales ikke på vått underlag. Sålen blir fort slitt når det er vått. Hvis du vil bruke skoene på vått underlag, anbefaler vi at du bruker kalosjer eller legger på en gummisåle." Man skal vel ikke alltid stole blindt på slike sider, men gummi gjør vel ofte at skoene får bedre "grep" på glatt underlag også? Hælen er i tillegg i tre, og jeg hater skarpe klikkelyder når jeg går. Av erfaring demper gummien lyden litt. Edit: leif. Endret 25. oktober 2012 av whistle Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Du kan jo prøve dette http://www.topy.fr/en/Home Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Sole Protection: To Toe Tap or Topy? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Har et spørsmål om lærsåle vs gummisåle. Skal bytte ut sålene på Loake Mitchum (svarte chelsea boots) og Herring Hampstead pga hull i sålen. Begge har lærsåle. Da skoene ikke var særlig dyre, tror jeg at jeg dropper å sende de til Herring for en skikkelig resåling. Edit: Herring vil ha 1570 kr for resåling av begge parene samt frakt. Synes dette blir noe i meste laget for sko som ikke er særlig dyre. 1: Men, resåling til ny lærsåle eller gummisåle? Vet at å resåle til gummisåle vil koste meg 300 kr per par. Vil anta prisen er høyere for resåling til ny lærsåle. I tillegg er jeg usikker på om det er verdt å resåle til lærsåler da jeg sannsynligvis vil måtte gjøre det igjen om ikke så altfor lenge (kanskje 1 års tid). Endret 25. oktober 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 dafuq did i just se. de første du postet er bare helt helt helt syk. jeg forstår ingenting. de andre er vernesko. tilsammen... skallvernesko. grøss og gru. Buuuuu vanskelig å forklare. Ingen forstår meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Fant en liten guide som sikkert kan fungere som pekepinn for folk. Stor versjon finnes her: http://i.imgur.com/2XNzY.png Endret 25. oktober 2012 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Bruk søkefunksjonen, chelsea boots blir spurt om ganske ofte Hvor vanskelig er det å anbefale et par? Vendepunktet: Loake Mitchum kan anbefales. Koster rundt 1900kr tror jeg. Mye for pengene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Heller Bayswater om en først skal kjøpe chelsea-boots fra Loake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå