Mladic Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Den dør ut delvis, jeg ser færre og færre gå med det. Men nå er det jo ikke vinter ennå, så vi får bare se hvordan det går når vinteren inntreffer. Lenke til kommentar
mmmmm Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Fikk mine Clarks Desert Boots i helgen, og som dum førstegangseier av semsket skinn gikk jeg utendørs med de i regnet i dag uten å ha impregnert de, og de fikk noen få, små men irriterende flekker. Hva er den raskeste måten å få fjernet de på? Endret 22. oktober 2012 av mmmmm Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 du kan fjerne flekker med viskelær. eller en blanding av eddik og vann 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Og det er lurt å ha en neglbørste til semsket. Hvis det har kommet gjørme på skoene, bør man la de tørke og så børste av. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 du kan også bruke tannbørste som børste. Ikke bruk den i munnen etterpå da 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Og ikke bruk tannkrem. Lenke til kommentar
mmmmm Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 du kan fjerne flekker med viskelær. eller en blanding av eddik og vann Takk. Edikkblandingen skal prøves i kveld. Og det er lurt å ha en neglbørste til semsket. Hvis det har kommet gjørme på skoene, bør man la de tørke og så børste av. Slik? http://heppo.no/brus...lus-100885-0099 Og ikke bruk tannkrem. Notert! Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva med denne da, Mov-approved ? http://www.brandos.no/sebago-spanish-collection/malden-b20179-brownrub/a58950 Har sebago god kvalitet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har brukt akkurat de Sebago-skoene i 2-3 vintre nå. Veldig fornøyd. 2 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bestilte meg noen boots, og disse her fra Filippa K i går... Noen som har noen erfaring med kvaliteten på sko fra Filippa K? Har klær fra de, og er stort sett fornøyd med kvaliteten der, men om noen har noen erfaring så del gjerne! Lenke til kommentar
Greed Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjøpte et par Church sko hos Agnar hagen for et par år tilbake som jeg trenger å bytte såler på. Vanlig prosedyre for dem er å sende skoene tilbake for å få Church selv til å gjøre arbeidet. Dette skal de ha 1400,- for og det vil tar rundt 8 uker. Noen synpunkter om hvorvidt dette er verdt prisen og tiden? Eller er det like greit å få en annen skomaker til å ta på seg arbeidet? Foreksempel Dagestad. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Høres dyrt ut, spesielt når du strengt tatt skal betale moms oppå det i tillegg. Dagestad skal ha ca. det samme (inkl moms), noe avhengig av om det er enkel eller dobbel lærsåle eller gummisåle. Han har mye å gjøre, men om du bor i området anbefaler jeg absolutt å ta en tur innom og høre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Bestilte meg noen boots, og disse her fra Filippa K i går.. Noen som har noen erfaring med kvaliteten på sko fra Filippa K? Har klær fra de, og er stort sett fornøyd med kvaliteten der, men om noen har noen erfaring så del gjerne! Vel, Filippa K er et klart motemerke, sammen med f. eks Acne. Jeg har ikke store kunnskaper på emnet men vil anta at Loake o.l. gir langt bedre verdi for pengene. Når det er sagt så ser de OK ut. Endret 23. oktober 2012 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjøpte et par Church sko hos Agnar hagen for et par år tilbake som jeg trenger å bytte såler på. Vanlig prosedyre for dem er å sende skoene tilbake for å få Church selv til å gjøre arbeidet. Dette skal de ha 1400,- for og det vil tar rundt 8 uker. Noen synpunkter om hvorvidt dette er verdt prisen og tiden? Eller er det like greit å få en annen skomaker til å ta på seg arbeidet? Foreksempel Dagestad. Høres dyrt ut, spesielt når du strengt tatt skal betale moms oppå det i tillegg. Dagestad skal ha ca. det samme (inkl moms), noe avhengig av om det er enkel eller dobbel lærsåle eller gummisåle. Han har mye å gjøre, men om du bor i området anbefaler jeg absolutt å ta en tur innom og høre. Det beste er å sende skoene til church, for de bruker den originale lesten når de bytter såle, og skoene får derfor tilbake sin opprinnelige form. Det er uansett ikke så veldig nøye så lenge arbeidet blir gjort av en god skomaker... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bestilte meg noen boots, og disse her fra Filippa K i går... Noen som har noen erfaring med kvaliteten på sko fra Filippa K? Har klær fra de, og er stort sett fornøyd med kvaliteten der, men om noen har noen erfaring så del gjerne! Jeg har et par desert boots fra Filippa K, og sålen holder på å å løsne nå (etter ett år). Kvaliteten er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 ^Samme skjedde med mine desert boots fra Filippa K. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sålen løsnet etter en sesong her også. Styr unna Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er vel nå jeg skal si "i told you so"... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Brukte dere da de som eneste sko? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Leter etter et par caterpillar sko som er litt samme stil som dette: Men saken er at den ser ikke sånn ut i det hele tatt.. Mye kulere. Det er på en måte ett "skall" over lissene, hvis dere skjønner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå