Rankiz Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Nesten alle jenter har sorte chelsea boots nå til dags. Er det en ny trend? Har visst blitt det, ja! Ikke fullt så mange som hadde det forrige høst/vinter. Å? Hvor har du det fra? Mote og velvære delene på diskusjon.no er det eneste norske forumet jeg vet om der det snakkes om klassisk mote. Synes C&J Jodhpur boots for kvinner er fine: Eller C&J Barnwell for kvinner: Haha, jeg føler det er så mye nørdegutter her. Men jeg ser jo at det er folk som ikke er helt fjerne på klær her også. Tenkte mest på at jeg som jente kommer inn her og spør etter tips! Likte forresten de øverste ganske godt! Men de ser også ekstremt smale ut på bildene.. De har vel neppe noen leverandører i Trondheim heller? C&J håndlages i England og begynner på rundt 3000 kr. Kan fåes kjøpt på nettet, men tviler på at du finner jentemodeller på nett. Skal du kjøpe lokalt anbefaler jeg Loake, det er noe av det beste du kan få tak i i Norge. Ellers så har du jo den norske skobutikken Heppo, som har gratis frakt og mye salg. Hva med denne? Endret 10. oktober 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 De siste Rankiz postet minner meg om franske kabaretdansere. Aner ikke hvorfor. Men jeg vet ikke helt om det er så bra. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det en dårlig ide å sykle med de? Jeg syklet med mine i fjor, i den lille perioden hvor det var for kaldt til mer sommerlige sko, men fortsatt ikke noe snø eller is på bakken, og det gikk fint. Fikk litt svarte merker under sålen, men de slites jo bort og synes egentlig ikke når de brukes. supert wtf Lenke til kommentar
whistle Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 C&J håndlages i England og begynner på rundt 3000 kr. Kan fåes kjøpt på nettet, men tviler på at du finner jentemodeller på nett. Skal du kjøpe lokalt anbefaler jeg Loake, det er noe av det beste du kan få tak i i Norge. Ellers så har du jo den norske skobutikken Heppo, som har gratis frakt og mye salg. Hva med denne? Aha, ja, som sagt så er sko noe jeg alltid må prøve før jeg bestemmer meg siden jeg har såppass brei fot at skoene ofte ikke passer. Eventuelt liker jeg å ha muligheten til å sende tilbake ting uten at det koster meg veldig mye. Fant et par fra tiger of sweden på heppo (som jeg forøvrig ikke har tenkt på, takk!) som lignet mistenkelig mye på de første du postet fra C&J, faktisk så likte jeg disse enda litt bedre. Mulig jeg går for disse. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) De siste Rankiz postet minner meg om franske kabaretdansere. Aner ikke hvorfor. Men jeg vet ikke helt om det er så bra. Må si meg enig der. Kombinasjonen av litt for fremtredende hælparti, samt høyden på skoene skurrer litt. Endret 10. oktober 2012 av flogieboogie Lenke til kommentar
fisering57 Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei! Skal skaffe meg et par med red wing iron ranger boots. Noen som vet om noen norske nettsted som selger disse? Hva om jeg handler fra en top rated seller på ebay. Er det å anse som helt trygt. Må jeg beregne 25% moms + frakt på "?kr" + fortollingsgebyr, men ingen toll? Noen som kjenner til størrelseforholdene på disse. Er de store i størelsen og er den vide modellen veldig vi http://www.ebay.com/itm/Red-Wing-Heritage-6-Iron-Ranger-Work-Boot-Copper-Brown-Rough-Leather-8115-/230850510147?pt=US_Men_s_Shoes&var=&hash=item35bfc33d43 takk for hjelp. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 C&J håndlages i England og begynner på rundt 3000 kr. Kan fåes kjøpt på nettet, men tviler på at du finner jentemodeller på nett. Skal du kjøpe lokalt anbefaler jeg Loake, det er noe av det beste du kan få tak i i Norge. Ellers så har du jo den norske skobutikken Heppo, som har gratis frakt og mye salg. Hva med denne? Aha, ja, som sagt så er sko noe jeg alltid må prøve før jeg bestemmer meg siden jeg har såppass brei fot at skoene ofte ikke passer. Eventuelt liker jeg å ha muligheten til å sende tilbake ting uten at det koster meg veldig mye. Fant et par fra tiger of sweden på heppo (som jeg forøvrig ikke har tenkt på, takk!) som lignet mistenkelig mye på de første du postet fra C&J, faktisk så likte jeg disse enda litt bedre. Mulig jeg går for disse. Fineste skoparet jeg har sett fra Tiger of Sweden, for de har mye stygge sko (ihvertfall for gutter), men disse var veldig fine. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) De siste Rankiz postet minner meg om franske kabaretdansere. Aner ikke hvorfor. Men jeg vet ikke helt om det er så bra. Jeg kan aldri tenke meg at det under noen omstendigheter skulle være feil å lede tankene hen på franske kabaretdansere. Endret 10. oktober 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Aleks91 Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Hva synes dere om disse skoene: http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/211998-0295_3?$productPress$ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Litt for hippe for min del. Kjøpte meg Loake Kempton i går, fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Selv bestilt meg Kemptons. Hvordan er de i fargen? Søker du på Google får du opp så mye forskjellig. Noen ser svarte ut, andre lys brune, og noen midt i mellom. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 De er temmelig mørkebrune. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Litt vanskelig å forklare, men fikk lyst på melkesjokoladet da jeg hadde de på meg i dag Jeg digger fargen. De er ikke veldig mørke, men samtidig ikke vanlig brune, mer en mellomting. Endret 11. oktober 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Hei! Skal skaffe meg et par med red wing iron ranger boots. Noen som vet om noen norske nettsted som selger disse? Hva om jeg handler fra en top rated seller på ebay. Er det å anse som helt trygt. Må jeg beregne 25% moms + frakt på "?kr" + fortollingsgebyr, men ingen toll? Noen som kjenner til størrelseforholdene på disse. Er de store i størelsen og er den vide modellen veldig vi http://www.ebay.com/...=item35bfc33d43 takk for hjelp. Hvis du bor i Bergen, har Lot 333 følgende modeller: http://lot333.wordpr...ing-mens-boots/ Ellers så ser jeg litt både på sko fra Red Wing Ranger i Oro Russet eller Amber for å ha noen litt kraftige boots til vinteren, men samtidig så frister et par dub monks fra Meermin ganske kraftig. Jeg har ikke vært innom Lot 333 enda for å se hvordan de virkelig ser ut, men synes de virker ganske stilige fra bilder på nettet. Hvis jeg skulle kjøpe dub monks fra Meermin, hva er mest anvendelig? Tenker brunt, men glatt skinn eller semsket? Har allerede et par chelsea boots (Loake Mitchum) i semsket, så er litt usikker om jeg burde kjøpe dub monks i glatt skinn eller kjøpe enda et skopar i semsket. Endret 12. oktober 2012 av Xtra Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 12. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2012 supert wtf Hahaha, jobben med å lisse de skoene der... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Blir sikkert mye mas her om nye sko, beklager at jeg tilfører enda mer. Jeg er på utkikk etter et par høst/vinter støvler (i mangel av bedre oversettelse av boots). Jeg vil gjerne ha de i brunt skinn, og over ankelhøyde. Prisklassen tenker jeg ikke over 3000kr, inkludert skatter/avgifter hvis det er best å bestille fra det store utland. Hvis noen gidder legge opp noen bilder av hva de syntes ser bra ut så hadde det vært topp. Har bare handlet fra herring en gang til nå, så er rimelig ny på hvor en finner gode, og klassisk stilrene, kjøp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Hvor bor du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 30min utenfor Stavanger. Beklager at jeg ikke la til den selvfølgeligheten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Hva med Herring Hawkshead, Keswick eller Langdale? Loake Litchfield og Bedale er andre alternativer. Stavanger har ikke særlig til utvalg, samme gjelder for Bryne/Sandnes også. Endret 13. oktober 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Ser ut som Keswick er noe ut av det jeg tenker meg. Takk for hjelp så langt, og raskt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå