Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen nye sko nå til høsten og vinteren, og hadde i utgangspunktet bestemt meg for disse:

317citx.jpg

Men det viste seg at de er ALT for smale for mine føtter, så det funket dessverre ikke. Synd, for jeg synes de her utrolig fine.

Nå er jeg på leiting etter noen andre, men jeg klarer ikke å finne noen jeg virkelig faller for. Jeg har lyst på noen brune/tan-fargede.

Hva synes dere om disse? Noen som har andre tips?

2ue4u90.jpg

De første var veldig pene, mens de siste var veldig stygge.

Håper du er jente.

Ser jo lett at det der er jentesko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eeeer jentesko ja. Er kanskje litt på bærtur når jeg spør om skotips på en side som diskusjon.no...... :whistle:

Jeg liker som sagt de øverste (både tresålen, hælhøyden, fargen og utførelsen i både semsket og vanlig skinn) men som sagt - de passer ikke. Synes de nederste ser litt rare ut i fasong og noe støvel-aktige ut, men det er de eneste jeg har funnet som jeg har syntes ser ok ut. Må vel egentlig bare lete litt til tenker jeg.

Lenke til kommentar

Hoy. Kjøpte meg nye sko i går. Brukte de litt i går kveld og de var veldig god å gå i, men når jeg skulle gå til jobb i dag fikk jeg det værste gnagsåret jeg noensinne har hatt. Måtte gå hjem på sokkeleisen...

Var innom der jeg kjøpte de i dag og fikk en tilgodelapp. Tror dere en størrelse opp vil gjøre susen? Følte egentlig ikke at de var for små, men bare etter 5 min hadde jeg fått tidenes gnagsår.

Disse skoene

OLqjT.jpg

Lenke til kommentar

Eeeer jentesko ja. Er kanskje litt på bærtur når jeg spør om skotips på en side som diskusjon.no...... :whistle:

Jeg liker som sagt de øverste (både tresålen, hælhøyden, fargen og utførelsen i både semsket og vanlig skinn) men som sagt - de passer ikke. Synes de nederste ser litt rare ut i fasong og noe støvel-aktige ut, men det er de eneste jeg har funnet som jeg har syntes ser ok ut. Må vel egentlig bare lete litt til tenker jeg.

Å? Hvor har du det fra? Mote og velvære delene på diskusjon.no er det eneste norske forumet jeg vet om der det snakkes om klassisk mote.

Synes C&J Jodhpur boots for kvinner er fine:

3.jpg

Eller C&J Barnwell for kvinner:

1.jpg

Lenke til kommentar

Burde jeg smøre inn loake chatsworth -ene med noe før jeg begynner å bruke de? Og hvor lang tid tar det før skinnsålene blir slitt ned? Er det en dårlig ide å sykle med de?

Ja. Det går såklart bra å bruke dem et par ganger, men ville smurt dem inn med krem eller voks eller noe sånt asap etter kjøp.

Lang tid.

Jeg vet ikke hvordan du sykler, men jeg kan ikke se for meg at normal sykling skal ødelegge dem.

Lenke til kommentar

Nesten alle jenter har sorte chelsea boots nå til dags. Er det en ny trend?

Har visst blitt det, ja! Ikke fullt så mange som hadde det forrige høst/vinter.

Å? Hvor har du det fra? Mote og velvære delene på diskusjon.no er det eneste norske forumet jeg vet om der det snakkes om klassisk mote.

Synes C&J Jodhpur boots for kvinner er fine:

3.jpg

Eller C&J Barnwell for kvinner:

1.jpg

Haha, jeg føler det er så mye nørdegutter her. Men jeg ser jo at det er folk som ikke er helt fjerne på klær her også. Tenkte mest på at jeg som jente kommer inn her og spør etter tips!

Likte forresten de øverste ganske godt! Men de ser også ekstremt smale ut på bildene.. De har vel neppe noen leverandører i Trondheim heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...