Rankiz Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg trenger noen nye sko nå til høsten og vinteren, og hadde i utgangspunktet bestemt meg for disse: Men det viste seg at de er ALT for smale for mine føtter, så det funket dessverre ikke. Synd, for jeg synes de her utrolig fine. Nå er jeg på leiting etter noen andre, men jeg klarer ikke å finne noen jeg virkelig faller for. Jeg har lyst på noen brune/tan-fargede. Hva synes dere om disse? Noen som har andre tips? De første var veldig pene, mens de siste var veldig stygge. Håper du er jente. Ser jo lett at det der er jentesko. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Eeeer jentesko ja. Er kanskje litt på bærtur når jeg spør om skotips på en side som diskusjon.no...... Jeg liker som sagt de øverste (både tresålen, hælhøyden, fargen og utførelsen i både semsket og vanlig skinn) men som sagt - de passer ikke. Synes de nederste ser litt rare ut i fasong og noe støvel-aktige ut, men det er de eneste jeg har funnet som jeg har syntes ser ok ut. Må vel egentlig bare lete litt til tenker jeg. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Chelsea boots? Lenke til kommentar
whistle Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 ^ har et par sorte chelsea boots som jeg kjøpte i fjor høst, så har lyst på en litt annen type Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jodhpur boots fra Crocket & Jones? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 ^ har et par sorte chelsea boots som jeg kjøpte i fjor høst, så har lyst på en litt annen type Nesten alle jenter har sorte chelsea boots nå til dags. Er det en ny trend? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Burde jeg smøre inn loake chatsworth -ene med noe før jeg begynner å bruke de? Og hvor lang tid tar det før skinnsålene blir slitt ned? Er det en dårlig ide å sykle med de? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hoy. Kjøpte meg nye sko i går. Brukte de litt i går kveld og de var veldig god å gå i, men når jeg skulle gå til jobb i dag fikk jeg det værste gnagsåret jeg noensinne har hatt. Måtte gå hjem på sokkeleisen... Var innom der jeg kjøpte de i dag og fikk en tilgodelapp. Tror dere en størrelse opp vil gjøre susen? Følte egentlig ikke at de var for små, men bare etter 5 min hadde jeg fått tidenes gnagsår. Disse skoene Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Kanskje du må gå de inn litt Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Eeeer jentesko ja. Er kanskje litt på bærtur når jeg spør om skotips på en side som diskusjon.no...... Jeg liker som sagt de øverste (både tresålen, hælhøyden, fargen og utførelsen i både semsket og vanlig skinn) men som sagt - de passer ikke. Synes de nederste ser litt rare ut i fasong og noe støvel-aktige ut, men det er de eneste jeg har funnet som jeg har syntes ser ok ut. Må vel egentlig bare lete litt til tenker jeg. Å? Hvor har du det fra? Mote og velvære delene på diskusjon.no er det eneste norske forumet jeg vet om der det snakkes om klassisk mote. Synes C&J Jodhpur boots for kvinner er fine: Eller C&J Barnwell for kvinner: Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Får ikke gått inn noe som helst på noen uker nå, men får prøve med en størrelse opp når sårene er borte. Kanskje en sånn gummihel kan være lurt? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Får ikke gått inn noe som helst på noen uker nå, men får prøve med en størrelse opp når sårene er borte. Kanskje en sånn gummihel kan være lurt? Jeg har kjøpt meg en skostrekker fra Shoecaresupplies og er veldig fornøyd! Sko som tidligere var trange og ga meg gnagsår er nå veldig gode å gå i. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Burde jeg smøre inn loake chatsworth -ene med noe før jeg begynner å bruke de? Og hvor lang tid tar det før skinnsålene blir slitt ned? Er det en dårlig ide å sykle med de? Ja. Det går såklart bra å bruke dem et par ganger, men ville smurt dem inn med krem eller voks eller noe sånt asap etter kjøp. Lang tid. Jeg vet ikke hvordan du sykler, men jeg kan ikke se for meg at normal sykling skal ødelegge dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Tenkte siden pedalene er 'piggete' anyways er det dette som anbefales da? http://www.shoetree-shop.co.uk/shoecare/saphirmedaille/pate-de-luxe-wax-shoe-polish-50ml.html eller http://www.shoetree-shop.co.uk/shoecare/saphirmedaille/pommadier-cream.html Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjøp saphir renovateur og pommadier. Det er enkelt og greit å bruke. Det er greit å kjøpe det fra a fine pair of shoes. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Fint, takk. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er det en dårlig ide å sykle med de? Jeg syklet med mine i fjor, i den lille perioden hvor det var for kaldt til mer sommerlige sko, men fortsatt ikke noe snø eller is på bakken, og det gikk fint. Fikk litt svarte merker under sålen, men de slites jo bort og synes egentlig ikke når de brukes. 1 Lenke til kommentar
whistle Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Nesten alle jenter har sorte chelsea boots nå til dags. Er det en ny trend? Har visst blitt det, ja! Ikke fullt så mange som hadde det forrige høst/vinter. Å? Hvor har du det fra? Mote og velvære delene på diskusjon.no er det eneste norske forumet jeg vet om der det snakkes om klassisk mote. Synes C&J Jodhpur boots for kvinner er fine: Eller C&J Barnwell for kvinner: Haha, jeg føler det er så mye nørdegutter her. Men jeg ser jo at det er folk som ikke er helt fjerne på klær her også. Tenkte mest på at jeg som jente kommer inn her og spør etter tips! Likte forresten de øverste ganske godt! Men de ser også ekstremt smale ut på bildene.. De har vel neppe noen leverandører i Trondheim heller? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Jeg så for meg en gutt med alt for mye voks i håre, hullete jeans, høye Converse og en svart skjorte med tribal på. Nå skulle han ha seg noen classy høstsko. Gå for noe fra CJ eller Loake. Endret 10. oktober 2012 av Lapo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå