Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Finn noe annet, disse er så oppbrukte. Så håper jeg ikke du har tenkt å bruke dem på denne årstiden? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har sett hvordan Lacoste sko fungerer, og de er elendige! Kvaliteten er forferdelig! En venn av meg hadde svarte Lacoste sko. Etter 2 ukers bruk begynte de og revne opp på sidene osv. Og dette var på sommeren Og jeg håper ikke at du skal bruke de skoene der på denne årstiden? Og hvite sko blir utrolig fort møkkette og stygge. Og de passer ikke til go bli brukt i noen from for sport. Spesiellt ikke fotball på sommeren. Men det er jo min mening Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oh no, den største sossen på forumet er i tråden, jeg leaver. Kanskje like greit det Nei da. Men ontopic jeg ser etter noen sko av denne typen: Type mellomting av pensko og hverdags sko, sånn man drar på byen med ol. Likte forsovet de der, men tar gjerne mot tips! Pris er ikke så farlig så lenge det ikke er helt brutalt. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøpte disse idag jeg: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 De er kult og på tilbud ser jeg, kanskje det blir noen sånne på meg også. Er ikke så glad i vintersko, men de der går. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oh no, den største sossen på forumet er i tråden, jeg leaver. Kanskje like greit det Nei da. Men ontopic jeg ser etter noen sko av denne typen: Type mellomting av pensko og hverdags sko, sånn man drar på byen med ol. Likte forsovet de der, men tar gjerne mot tips! Pris er ikke så farlig så lenge det ikke er helt brutalt. Hva med å prøve å gå inn i en hvilken som helst skobutikk? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøpte disse idag jeg: Bare det at alle har de. Men varme er de sikkert. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har selv et par M-77 marsj-støvler som jeg rett og slett digger! Bedre sko skal man lete lenge etter!: D Har også et par Vans Rowley XL3 til sykling og sommer; p Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøpte disse idag jeg: Bare det at alle har de. Men varme er de sikkert. Hehe, hadde det vært faktum her hadde jeg ikke kjøpt de, men har ikke sett noen andre enn meg med de enda.. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Da er det jo greit Selvom Lacoste ikke er helt meg.. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe, er ikke ne utpreget Lacoste-gutt jeg heller, men de var fete og billige, så..hvorfor ikke? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Finnes det noen norske nettbutikker som selger Vans Authentic helsvart eller grå? Er umulig å finne, de koster over 500kr på ebay så om det finnes et bedre alternativ hadde jeg satt pris på det. Var rundt i store deler av Oslo på mandag og ingen butikker selger vans authentic i det hele tatt, det er uhørt! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Var du innom Sole Service? Jeg mener jeg så noe lignende hvertfall. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Trodde de hadde dem på både Sole og stress jeg? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nope, var innom begge sole sjappene, urban i bogstadveien, KJ og byporten og stress i KJ. Lenke til kommentar
deu Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Kjøpte Sneaky Steve Dr. Butt, men falt ikke helt i smak når det gjelder passform. Alt for stiv bak, presset på akillesen for hvert skritt + en smule trang/spiss i forhold til foten min, men en rå sko uten tvil, rent utseendemessig. Synd at Sneaky Steve ikke har så mange sko i litt større str. Så kjøpte meg et par Lacoste Observe Hi. Så jammen meg ikke verst ut! Er stress.no raske med å sende ? Endret 12. januar 2009 av deu Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Kjøpte Sneaky Steve Dr. Butt, men falt ikke helt i smak når det gjelder passform. Alt for stiv bak, presset på akillesen for hvert skritt + en smule trang/spiss i forhold til foten min, men en rå sko uten tvil, rent utseendemessig. Synd at Sneaky Steve ikke har så mange sko i litt større str. Så kjøpte meg et par Lacoste Observe Hi. Så jammen meg ikke verst ut! Er stress.no raske med å sende ? De der ser jo ikke ut som de er foret inni engang.. Tror ikke de er så varme som de kan se ut som. Viss du kjøpte dem for vinter-bruk. Endret 12. januar 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Finnes det noen norske nettbutikker som selger Vans Authentic helsvart eller grå? Er umulig å finne, de koster over 500kr på ebay så om det finnes et bedre alternativ hadde jeg satt pris på det. Var rundt i store deler av Oslo på mandag og ingen butikker selger vans authentic i det hele tatt, det er uhørt! Er det slike? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjøpte Sneaky Steve Dr. Butt, men falt ikke helt i smak når det gjelder passform. Alt for stiv bak, presset på akillesen for hvert skritt + en smule trang/spiss i forhold til foten min, men en rå sko uten tvil, rent utseendemessig. Synd at Sneaky Steve ikke har så mange sko i litt større str. Så kjøpte meg et par Lacoste Observe Hi. Så jammen meg ikke verst ut! Er stress.no raske med å sende ? Står på side til stress at de sender ut så fort de kan, selv har jeg ventet på mine sko i 1 uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå