Mladic Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen som kan anbefale bucks utenom Mark McNairy? Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er godt fornøyd med mine fra Sanders. Sanders produserer Mark McNairys sko, så det er simpelthen nesten det samme, bare at MMs er mye dyrere. Lenke til kommentar
-Bård Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei! Noen som har link til nettbutikker man kan kjøpe sko på? Er 17 år, ønsker å kjøpe noen "gå-sko". Altså litt fine sko jeg kan gå rundt i sentrum med. Har ikke helt sansen for veldig fancy sko, men heller ikke skinnsko-type. Tips? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen betydelig forskjell mellom disse skotrærne? http://www.cedarvillestore.com/p-13-mens-ultra-shoe-tree.aspx http://www.cedarvillestore.com/p-14-mens-epic-twin-tube-shoe-tree.aspx vet ikke hva jeg skal velge. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen som kan anbefale bucks utenom Mark McNairy? Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er godt fornøyd med mine fra Sanders. Grenson har noen fine kanvassbucks. Takk! Begge hadde en del fint. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Har fått Loake Litchfield og Loake Badminton i hus, såhøsten er sikret. Men så er det jo slik at det regner noe helt jævlig i Bergen fra September til April. Så på en femten minutters spasertur fra et sted i sentrum til et annet, blir jo skoene (i hvert fall skotuppene) våte. Jeg hra ikke lyst å styre og herje med kalosjer, men vil jo helst at skoene holder se pene noen år. Vet man får impregnerende skokremlignende produkter som både er nærende og beskyttende, hvilke er spesielt anbefalt? Eller er vanlig impregneringsspray godt nok? begge skoene er glatskinn, ikke semsket. (Men Badminton er pebble grain, om nå det skulle ha noe å si). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Helt ærlig, bruk kalosjer ved "Bergensregn". Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Er det noen betydelig forskjell mellom disse skotrærne? http://www.cedarvill...-shoe-tree.aspx http://www.cedarvill...-shoe-tree.aspx vet ikke hva jeg skal velge. Den nederste er best, men har en veldig dårlig erfaring med Cedarvillestore. Kjøper skotrærne mine fra Bexkley, like gode, billigere og billigere frakt mtp at de blir sendt fra Frankrike. Da er det også mye billigere å sende de tilbake hvis de ikke passer, da fraktkostnadene innad i Europa er mindre. Endret 4. oktober 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Litt synd de ikke har messingknotter, men prisen var jo super. Takk Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Kan også anbefale Bexley. Ble ikke noe ekstra å betale for mine to par i tollen, selv om de ble "tollbehandlet". Dog irriterende at skotrærne i str. 7 ikke passet mine R.M Williams i samme størrelse. Skotrær i str. 7 fra Herring passet derimot. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Så man bør gå opp en størrelse fra herring og loake? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Har skotrær fra Bexley i størrelse 6.5UK og de passer til mine RM Williams 7UK, C&J 7 UK og Herring 6.5 UK. Bestilte 7 UK først, men de var for store. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Vil nok anbefale det, i alle fall hvis det er snakk om til Loake/Herring. E: ble nok litt feil det her. Til Herring/Loake, kjøp i samme størrelse fra Bexley, mens for en del andre merker kan du gjerne gå ned en størrelse. Endret 4. oktober 2012 av gard. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Helt ærlig, bruk kalosjer ved "Bergensregn". Men det er nok en ting å drasse på. :/ *syte* Synes det er styr nok med regnbukse som jeg må ha hvis jeg har putret dit jeg skal på tohjulingen jeg kjøpte meg i sommer. Det ser dust ut med en 185+ fyr på 20+ på en scooter, men når jeg sparer 20min hver vei til og fra jobb, så sparer jeg 80min i uken. Føler imidlertid at kalosjer og regnbukse blir spikeren i kisten på inntrykket jeg gir, hvis de ikke pakes bort så fort jeg kommer frem. Men, men. Får man kjøpt "toppkalosjer" til en rimelig penge noe sted, hvis det finnes i det hele tatt? Jeg trenger jo ikke å beskytte gummisålen under skoene mine. Ser for meg at det blir lettere å pakke bort et par kalosjer som bare dekker toppen av skoen, hvis det finnes. Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Er det noen som har erfaring med Grenson? Fant et par Chelsea-boots jeg likte veldig godt, men jeg har ikke så lyst til å bruke 2000,- på de dersom kvaliteten ikke er holdbar. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Hva synes dere om Cole Haan LunarGrand? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om sålen passer. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Er det noen som har erfaring med Grenson? Fant et par Chelsea-boots jeg likte veldig godt, men jeg har ikke så lyst til å bruke 2000,- på de dersom kvaliteten ikke er holdbar. Gode sko. Hva synes dere om Cole Haan LunarGrand? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om sålen passer. Sålen var jo på ingen måte i nærheten av noe som kan kalles annet enn heslig. Det ser ut som den er avrundet (i høydenivåer) på samme måte som forferdelige furmøbler. Slik som her: Til alle som har ett eller flere møbler i slikt design; jeg synes det er gyslig. Jeg synes heller ikke det er verre å si at et møbel noen eventuelt måtte eie er stygt, er verre enn å si at det nye klesplagget noen har lagt ut i bildetråen er hideous. Endret 6. oktober 2012 av Phelge Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 , er verre enn å si at det nye klesplagget noen har lagt ut i bildetråen er hideous. Du har et fælt ordforråd. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Det skal du få lov å synes Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Hvilke sko bruker dere å ta på dere når dere skal på byen/fest? Liker jo å bruke pene sko til slike anledninger, men skoene får jo ofte hard medfart så egentlig frister det å kjøpe noen billige sko jeg kan bruke når jeg skal ut... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Hvis du ødelegger et par sko når du fester ville jeg heller endra festvanene enn å kjøpe billige sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå