Anti LFC Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) http://www.herringshoes.co.uk/ Edit: Too late.. Edit 2: @ΣΙΝΔΡΕ: Kan du legge ut bilde av de i bildetråden? Endret 20. september 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Skal gjøre det sammen med noen andre bilder av sko jeg har kjøpt i løpet av sensommeren, men må bare komme meg hjem først. Har de ikke på hybelen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Kjøper dere noe annet enn herring og loake egentlig? Funnet tre par det står mellom. Tanker? 1. Herring Jarvis. Eneste jeg fant hos herring som ikke blir for stivt for meg. 2. Samsøe Samsøe Teachers Fur: 3. Clarks Desert Boot Black Suede Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeg liker Clarks best av de tre, men unngå å kjøpe svarte desert boots. Herring Jarvis var ikke veldig fine. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeg liker Clarks best av de tre, men unngå å kjøpe svarte desert boots. Herring Jarvis var ikke veldig fine. Nei jeg falt ikke akkurat for de jeg heller. Desert bootsene finnes vel i en mørk brun semsket versjon også, noe jeg kler bedre. Ser det butikker i Asker og Sandvika som fører Clarks så får ta en tur innom i helgen. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Så! Hva synes dere om disse? Bruksområdet er fine anledninger til dress. Jeg lurer også på hvor man kan få tak i Chukkas like de fra Meermin på Rankizs bilde et par sider tilbake. Spesialbestilling fra Meermin høres desverre for dyrt ut for mitt budsjett. Noen smartinger som har noen liknende sko på lur? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeg har sett litt på de selv, synes de er veldig fine i tan. Vet ikke om de passer til dress tho. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeg liker Buckingham veldig godt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Jeg sendte mail til meermin angående størrelser, og fikk vedlagte bilde i retur. Men si meg, blir ikke det feil? Foten er jo ganske vridd i forhold til aksene de bruker, og dersom man retter opp foten vil vel lengden bli litt forskjellig? Er det en slags magisk vinkel som man alltid skal måle føtter i, eller er det noe jeg ikke har forstått? Endret 20. september 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Ser ut som om de får med riktige mål der. De har tatt det bredeste og lengste punktet. Men, det er nok skarpere folk her på det området enn meg Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Herring Coltham eller Loake Chatsworth? Eller noen andre? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Så! Hva synes dere om disse? Bruksområdet er fine anledninger til dress. Jeg lurer også på hvor man kan få tak i Chukkas like de fra Meermin på Rankizs bilde et par sider tilbake. Spesialbestilling fra Meermin høres desverre for dyrt ut for mitt budsjett. Noen smartinger som har noen liknende sko på lur? Jeg har sett litt på de selv, synes de er veldig fine i tan. Vet ikke om de passer til dress tho. De går til dress, men ville heller kjøpt halfbrogues om jeg skulle ha ett par oxford brogues til dress. Jeg hadde gått for halfbrogue oxfords og wingtip derbys i første omgang. Men de er ikke feil til dress. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Jeg trenger et par enkle, sorte boots å bruke utover høsten, og hadde egentlig tenkt å bestille Loake Chatterley i sort ettersom jeg er veldig fornøyd med paret jeg har i brunt. Men så kom jeg over Godiva, og nå aner jeg ikke hvem av dem jeg bør gå for. Noen meninger? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Stemmer for Chatterly, Godiva så ut som noe fra Eurosko. Noen som husker promokoden for gratis skotrær på herring? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Jeg likte de fra Chatterly best. Ikke spesielt fan av stropper på boots.. OJ: HSAB, om jeg husker rett Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Hvis du allerede har Chatterley i brunt, burde du kjøpe Godiva. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Herring Jarvis var ikke veldig fine. Nei jeg falt ikke akkurat for de jeg heller. Noen spesiell grunn, eller er det bare personlig smak? Jeg synes de var fine.. De går til dress, men ville heller kjøpt halfbrogues om jeg skulle ha ett par oxford brogues til dress. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Hvit gummisåle er stygt på skinnsko, og avstanden mellom hullene man snører snøringene inn i er for langt ifra hverandre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Ikke tilfeldigvis noen her som bruker størrelse 7,5 UK i sko fra Loake? Evt. UK 7? Kan jeg da spørre hvor lang fot dere har? Som vist på bildet: Fikk dessverre ikke dratt innom Lille Vinkel på Majorstua og prøvd størrelser. Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Definitivt Chatterley (som btw selges til 114£ på denne siden, om du er så heldig at du bruker str. 4 UK i sko ) Endret 26. september 2012 av Drive.by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå