Rankiz Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 hvordan vet man hvilken lest som passer foten best? Altså før man har prøvd i det hele tatt Det er jo bare å legge to og to sammen. Har du brede føtter passer en bredere lest, har du smale føtter passer en smalere lest bedre. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 ok. så ikke noe annet hokus pokus. Jeg trur alt skal være så vanskelig til tider Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Du vet det ikke før du har prøvd. Man kan gjette basert på av formen på foten, men det blir bare bingo. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Leter etter noen wingtip bluchers, men har ikke funnet så veldig mange av denne kombinasjonen. Tenkte jeg skulle bruke de daglig, så derfor jeg har lyst på bluchers istedenfor oxford. Herring Harvey er det nærmeste jeg har kommet, noen andre modeller fra Herring eller andre modeller fra f. eks Loake 1880 jeg burde sjekke ut? Skulle gjerne hatt noen med gummisåle tho. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Herring Rusland er fine. De er laget i pebble grain og med 360 graders storm welt, så de er fine til hverdags. Loake Badminton 2 er jo heller ikke så verst. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 På leting etter chelsea boots, ~2000 kr. Proptip? Gjerne en med litt bred lest. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Kjøpes i Norge eller på nett i utlandet? Edit: Dersom du kan kjøpe på nett er jo Herring Coltham et godt valg som havner på ca. 2000 med frakt, mva og tollgebyr, muligens et hakk eller to over. Den får du svjv. både i F og G-fitting. Endret 16. september 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Klart at jeg må velge den lesten som passer foten min best, men er nettopp det jeg ikke vet. Har en ganske smal fot, så burde jo da gå for den lesten som er smalest, åpenbart nok. Får vel søke litt rundt på det Endret 16. september 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Prøver meg en gang til. Noen vet på hvordan Herring Coltham er i størrelsen i forhold til Loake Litchfield? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det er jeg bombesikker på at har vært nevnt tidligere i tråden. Du kan jo sende en epost til Herring og nevne hvilke sko du har og i hvilken størrelse, og høre hvilken størrelse som vil passe deg i skoen du ikke har. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hva er de skoene som står nederst til venstre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Har du flere bilder av de enkelte skoene? Og hvilke sko er det? Meermin dubmonks i semsket, carmina jodphur boots og? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hva ehter slike sko du har i midten? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jodphur Boots. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Har du flere bilder av de enkelte skoene? Og hvilke sko er det? Meermin dubmonks i semsket, carmina jodphur boots og? Fra venstre (øverst): C&J Lowndes, Carmina Jodhpur boots (Forrest last), Meermin suede double monks. Fra venstre (nederst): Meermin chukkas, Herring semi-brouges. Endret 16. september 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jodphur boots er sexy ass. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Selges ikke Meermin Chukka boots lenger? De finnes ikke på nettsiden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Du får det hvis du spesialbestiller, tror jeg. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det er jeg bombesikker på at har vært nevnt tidligere i tråden. Du kan jo sende en epost til Herring og nevne hvilke sko du har og i hvilken størrelse, og høre hvilken størrelse som vil passe deg i skoen du ikke har. Fant det! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå