DexterMorgan Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 (endret) NgZ: Iom at du måtte bytte Litchfield for å få plass til en ullsokk, så bør det da være mulig å kjøre Badmington en str ned, forutsatt at du ikke har planer om å bruke de med ullsokker også. De vil jo også utvide seg i bredden, fordi det er skinnsko. Endret 13. september 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 @ brun ok, takk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Har fått emd meg at eddikk skal fungere til å fjerne flekker fra semskede sko. Vil ikke det lukte fælt? Neh, skal jo ikke dynke skoen heller. Miks ca 50/50 med vann og ta på en klut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Prøvde meg frem og det gikk bra. takker Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 De vil jo også utvide seg i bredden, fordi det er skinnsko. Er jeg den eneste som aldri har opplevd at dette har skjedd? Ut i fra personlig erfaring har jeg alltid trodd at det er en myte... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 NgZ: Iom at du måtte bytte Litchfield for å få plass til en ullsokk, så bør det da være mulig å kjøre Badmington en str ned, forutsatt at du ikke har planer om å bruke de med ullsokker også. De vil jo også utvide seg i bredden, fordi det er skinnsko. Nja, for å si det sånn - får ikke plass til en ullsokk nå. Men tror jeg prøver å bytte. Bytter bare tilbake hvis det blir får smått. Går jo tross alt greit med Aldwych i den størrelsen. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 De vil jo også utvide seg i bredden, fordi det er skinnsko. Er jeg den eneste som aldri har opplevd at dette har skjedd? Ut i fra personlig erfaring har jeg alltid trodd at det er en myte... Deler stort sett samme erfaring. Med sko som har vært for smale har jeg aldri klart å gå de ut såpass at de ikke er ukomfortable. Det eneste unntaket er fotballsko som jeg alltid har klart å gå ut, men nå har jeg jo ikke for vane å springe og gjøre vendinger som tvinger skinnet ut på skoene jeg bruker til vanlig Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Torinoene mine var litt smale, men de er blitt litt utvidet nå, slik at de passer mye bedre. Ingen myte, det : p Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 De vil jo også utvide seg i bredden, fordi det er skinnsko. Er jeg den eneste som aldri har opplevd at dette har skjedd? Ut i fra personlig erfaring har jeg alltid trodd at det er en myte... Det er kanskje snakk om 0,5 cm - 1 cm. Hvis det ikke er snakk om fotballsko, (og det er det jo ikke på denne delen av forumet) da snakker vi fort en størrelse. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Er desert boot'sene til HM verdt 399,-? Trenger et ekstra par sko eller to til bruk nå i høst/vinter. Økonomien er ikke den beste så er ikke så aktuelt å bruke så veldig mye mer enn det på sko akkurat nå. Forventer jo ikke all verden, men holder de en sesong er jeg godt fornøyd. Link Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Noen erfaringer med å bestille fra loake? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Torinoene mine var litt smale, men de er blitt litt utvidet nå, slik at de passer mye bedre. Ingen myte, det : p Hvis du tenker deg litt om skjønner du sikkert at et par pløsete loafers ikke akkurat er sammenlignbare med et par litchfields. Jeg har også opplevd at sko har utvidet seg, men det har ikke skjedd med noen som er sammenlignbare med et par stive skinnstøvler. Jeg trodde det var litt for opplagt til at jeg trengte å nevne det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Pantherella mid-calf sokkene har jeg svært dårlig erfaring med, de glir ned med en gang man starter å gå. Deres OTC har jeg dessverre ikke prøvd. Hvilke har du prøvd? 10% nylon, 30% nylon.. ? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Torinoene mine var litt smale, men de er blitt litt utvidet nå, slik at de passer mye bedre. Ingen myte, det : p Hvis du tenker deg litt om skjønner du sikkert at et par pløsete loafers ikke akkurat er sammenlignbare med et par litchfields. Jeg har også opplevd at sko har utvidet seg, men det har ikke skjedd med noen som er sammenlignbare med et par stive skinnstøvler. Jeg trodde det var litt for opplagt til at jeg trengte å nevne det. Sorry, tenkte ikke over det. Men jeg har også et par Chelsea Boots (Loake Chatsworth) som også har utvidet seg noe. Men det er ikke snakk om mer enn 0.5 - 1.0cm, slik som Jørgen sier. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Pantherella mid-calf sokkene har jeg svært dårlig erfaring med, de glir ned med en gang man starter å gå. Deres OTC har jeg dessverre ikke prøvd. Hvilke har du prøvd? 10% nylon, 30% nylon.. ? Mine er 100% bomull og er egentlig ganske gode, men er litt for store i størrelsen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har ekstremt vanskelig for å tro at et par chelsea boots kan utvide seg en cm uten å se jævlig rare ut. En cm er en halv cm på hver side. Det vil si at skoene må utvide seg like mye som bredden på welten. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Jeg har et par chelsea boots som presset akkurat litt for mye hvor skoen begynner å runde ned fra toppen. Nå er de stram, men ikke ubehagelig. Man kan ikke se det. Det er snakk om kanskje 3 mm, så jeg har ingen tro på at man kan utvide til sammen en cm. Endret 13. september 2012 av Phelge Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Er det noe forskjell på Loake Jack og Loake Logan? Og hvordan er det å bestille fra herring? Moms, frakt , toll osv? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Har noen bestilt sko fra Adidas UK? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hvem i Oslo fører Loake Chester, eller andre sko på samme lest? Noen som vet? Endret 14. september 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå