Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh no, den største sossen på forumet er i tråden, jeg leaver.

Hahaha, Zerrier, du mistet nettopp all form for verdighet i mine øyne :D

 

Skoene var forresten noe av det styggeste og mest harry jeg har sett på lenge (av sko) :)

 

 

Nei fy faen til kjedlig smak folka på denne delen av forumet har. Ah well, kan ikke forvente bedre av folk som går med klær til 3-4k. Alt under 2k er bare dritt for dere.

Lenke til kommentar
Nei fy faen til kjedlig smak folka på denne delen av forumet har. Ah well, kan ikke forvente bedre av folk som går med klær til 3-4k. Alt under 2k er bare dritt for dere.

 

Nå er du bare urimelig og usaklig.

 

Jeg har vanskelig for å ikke si at de skoene var meget harry. Du får være uenig, men ta kritikken som en mann.

Lenke til kommentar
Nei fy faen til kjedlig smak folka på denne delen av forumet har. Ah well, kan ikke forvente bedre av folk som går med klær til 3-4k. Alt under 2k er bare dritt for dere.

Ja, skjønner godt at du hater alle som går med klær som kanskje har en samlet pris på over 2.000 kroner.

 

Å gå med klær som koster mye er jo ekvivalent med å være idiot.

Lenke til kommentar
Oh no, den største sossen på forumet er i tråden, jeg leaver.

 

Skjerp deg.

 

Homme har en utrolig bra klesstil, og smak. Og Homme vet akuratt hvordan han burde kle seg, og han kler seg ordentlig. Så den dritten der kan du spare deg for, Zerrier

 

Han går ikke i sånne store, feite tøfler. Som de ser ut som de tåler en kulde på 40 minus. Men de er bare fete, og de er klumpete, og skatesko er stygge. Og de er forferdelige og gå i. Og heller ikke varme.

 

Så nå skal du vel gå rundt med grillz, og se ut som en tulling. Og gå i tøfler. Jaja.. Det er ditt valg.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...