hfthomas Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Håper du synes loake logan er fine også fkm. Har bestilt 2 par Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Er det nå så veldig viktig hva fkm synes om hvorvidt et skopar er fint eller ikke? 7 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Altså, jeg har bestilt de av egen fri vilje. Så det er min mening som har gjort at jeg har bestilt de. Jeg bare benyttet anledningen når fkm allerede snakket om derbys. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Det viktige er jo om du liker dem selv eller ikke, men jeg syns de er fine jeg altså... Det skader jo heller aldri å få et annet perspektiv på noe, men når det kommer til å kjøpe noe er det jo hensiktsmessig at det skjer før kjøpet... 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Neida, det kan godt se pent ut med litt slankere derbys, men det går en grense imo. Derbys fra Corthay o.l. syns jeg nesten utelukkende ser grusomt ut. Jeg har selv et par ganske slanke 3 eyelet PTBs fra Alfred Sargent, men de har dobbelt såle og er i semsket skinn, så da blir det nok til at de får den litt landlige looken derbys skal ha (imo). 3 eyelet derbies er mye penere som slanke enn 5 eyelet wingtips, slik som disse: http://desmond.imageshack.us/Himg359/scaled.php?server=359&filename=p1030792aoc4.jpg&res=landing Splittoes synes jeg også ser bra ut når de er slanke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Grøss, noe så jævlig. Edit: forøvrig er det du la ut bilde av 2 eyelet derbys.. Endret 11. september 2012 av fkm Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Nå legger jeg faktisk merke til at de er 2 eyelet, men tenk deg til noe lignende som 3 eyelet. Jeg synes ikke det er så hakkende gale, om paret jeg linket til ikke er det peneste av typen. Hva er PTBs forresten? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Når skal disse spisse skoene gå av moten? Folk ser jo ut som de har griselange føtter. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Spisse sko ser bedre ut enn helt runde, hvertfall. Edit: slik som disse Endret 11. september 2012 av Phelge 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Spisse sko ser bedre ut enn helt runde, hvertfall. Enig der, hadde et par slike på barneskolen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Nå legger jeg faktisk merke til at de er 2 eyelet, men tenk deg til noe lignende som 3 eyelet. Jeg synes ikke det er så hakkende gale, om paret jeg linket til ikke er det peneste av typen. Hva er PTBs forresten? Jeg skriver i innlegget du svarte på at jeg syns sko fra f.eks. Corthay er helt grusomt, så hvis du vet hvordan derbys de lager skjønner du sikkert også hva jeg syns om slanke 3 eyelet derbys. Du står selvfølgelig fritt til å være så uenig du vil... PTB = plain toe bluchers, dvs plain toe derbys Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Spisse sko ser bedre ut enn helt runde, hvertfall. Moskvamarit er penere enn elefantmannen, men det betyr ikke at Moskvamarit er pen av den grunn. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Pantherella mid-calf sokkene har jeg svært dårlig erfaring med, de glir ned med en gang man starter å gå. Deres OTC har jeg dessverre ikke prøvd. Har du eksklusivt gått over til å kjøpe OTC sokker? Japp, og elsker det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Det viktige er jo om du liker dem selv eller ikke, men jeg syns de er fine jeg altså... Det skader jo heller aldri å få et annet perspektiv på noe, men når det kommer til å kjøpe noe er det jo hensiktsmessig at det skjer før kjøpet... Ja, nettopp Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Pantherella mid-calf sokkene har jeg svært dårlig erfaring med, de glir ned med en gang man starter å gå. Deres OTC har jeg dessverre ikke prøvd. Har du eksklusivt gått over til å kjøpe OTC sokker? Japp, og elsker det. Jeg bruker det alltid til penere bukser, men til jeans o.l. funker det dårlig for meg hvertfall. Buksenbeina henger seg opp i sokkene konstant. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Spisse sko ser bedre ut enn helt runde, hvertfall. Edit: slik som disse Jeg syns de var mye finere enn 90 prosent av alt det andre her inne. Runde tær er mye mer naturlig enn spisse. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Ikke det at jeg noen gang har sett en helt rund fot... Hiro er ikke spiss, men er likevel latterlig mye penere enn lesten til de bootsene. Edit: forumet monger seg visst så bildet ikke blir forstørret om man ikke kopierer bildeadresse og limer inn i ny fane. Hiro er lest nr. 4 fra venstre. Endret 12. september 2012 av Phelge Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 De runde skoa ser jo ut som sånne sko som noen emo-folk (eller hva de er) går med. Hadde de vært svarte, så hadde jeg ikke trodd annet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Ser etter et nytt skopar til høst og vinter, og har funnet en del pene chukkas på Herring. http://herringshoes....id=6&shoeid=464 - Herring Campden http://herringshoes....d=6&shoeid=4434 - Herring Goodwood http://www.herringsh...0&colourid=2740 - Herring Gosforth II http://www.herringsh...0&colourid=2366 - Loake Pimlico Noen som har et (eller flere) av de nevnte parene og har en formening? Hvordan er de å gå med, og hvordan er de i størrelsen? Har ganske smale føtter, og er derfor jeg har sett litt på Goodwood. Utifra bildene ser Canterburry, Campden, og Gosforth noe breiere og klumpete ut, eller er det bildene som lyver? Og hvor mørk er brunfargen på Pimlico? Ser ikke ut som det er langt unna svart på bildene. Endret 12. september 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Jeg har ganske breie føtter og har goodwood. Generelt er alle sko fra herring store i størrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå