Herr Brun Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Tvert i mot, tør jeg påstå. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Ok, da blir det de:) Og så er jeg fortsatt ikke ferdig med å velge boots. har noen tips? Hovedsakelig til jeans/chinos.. Har sett meg ut noen, men blir de for formelle?: Loake Mitchum og Sebago Drake. Så var det diskusjonen om lærsåle/gummisåle. Jeg synes de er fine begge to, men har dere noen andre tips så vil jeg gjerne høre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Sebago drake er virkelig ikke pene. Loake Mitchum er fine de, men hvis du vil ha gummisåler er Herring Coltham et godt alternativ. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Sebago drake er virkelig ikke pene. Loake Mitchum er fine de, men hvis du vil ha gummisåler er Herring Coltham et godt alternativ. Ok, et svar av den sorten jeg ville ha. Jeg er ute etter sko fra heppo.no, da de har 3 for 2 tilbud. Men fuck it, da kjører jeg på med mitchum og tar sjansen på lærsåle. Synes det blir litt eksklusivt da. Er de jeg har mest lyst på EDIT: Så nå at de ikke har 44 inne. Damn you heppo! hva f. gjør jeg da Er det frekt å bestille de som er på lager i 40, sende tilbake. Si at de ikke passer og vente på 44? Hvis det går på tilbudet? Endret 8. september 2012 av spax Lenke til kommentar
msparco Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Sebago drake er virkelig ikke pene. Loake Mitchum er fine de, men hvis du vil ha gummisåler er Herring Coltham et godt alternativ. Ok, et svar av den sorten jeg ville ha. Jeg er ute etter sko fra heppo.no, da de har 3 for 2 tilbud. Men fuck it, da kjører jeg på med mitchum og tar sjansen på lærsåle. Synes det blir litt eksklusivt da. Er de jeg har mest lyst på EDIT: Så nå at de ikke har 44 inne. Damn you heppo! hva f. gjør jeg da Er det frekt å bestille de som er på lager i 40, sende tilbake. Si at de ikke passer og vente på 44? Hvis det går på tilbudet? De skjønner jo at du spekulerer i det når du først prøver 40 også hopper 4 (!!) størrelser opp. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Sebago drake er virkelig ikke pene. Loake Mitchum er fine de, men hvis du vil ha gummisåler er Herring Coltham et godt alternativ. Ok, et svar av den sorten jeg ville ha. Jeg er ute etter sko fra heppo.no, da de har 3 for 2 tilbud. Men fuck it, da kjører jeg på med mitchum og tar sjansen på lærsåle. Synes det blir litt eksklusivt da. Er de jeg har mest lyst på EDIT: Så nå at de ikke har 44 inne. Damn you heppo! hva f. gjør jeg da Er det frekt å bestille de som er på lager i 40, sende tilbake. Si at de ikke passer og vente på 44? Hvis det går på tilbudet? De skjønner jo at du spekulerer i det når du først prøver 40 også hopper 4 (!!) størrelser opp. Jepp, det gjør de nok. Men, hvis de setter seg på bakbeina så sender jeg alt tilbake og sier jeg at jeg bestiller alle 3 parene fra et annet sted. Da tjener de jo ingen penger Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Kan du ikke bare sende dem en mail/ringe dem i morgen, og høre om de får inn en i strl. 44 snart, og om det er greit at du bestiller en i en annen størrelse, men at de ikke sendr den, og sender deg en 4 når de får en på lager? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Noen andre enn Clarks som har Desert Boots i god kvaltiet? Var på Grensen Skotøimagazin i går og prøvde et par, men de satt veldig rart på foten. Klemte på hver side og oppå. Utrolig ubehagelige Endret 9. september 2012 av Error Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Tror jeg heller ville kjøpt Badminton. Om du _må_ ha semsket ville jeg heller kjøpt de i denne fargen http://heppo.no/herresko/finsko/logan-112019-0099 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Herring Richmond (http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=95&shoeid=2676&brandid=6&catid=42&oldcolid=1432&stype=0&colourid=420) eller Herring Hampstead (http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&shoeid=453&colourid=423&brandid=6) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Spørs vel litt på hav du skal bruke dem til. Så vidt jeg vet er Hampstead hakket mer formelle enn Richmond. Jeg har litt lyst på et par semskede brouge boots til vinteren og ser de har noe på Herrring, men etter å ha lest litt om Meermin frister det å få lagd noe MTO. Noen som har peiling på hva prisenene ligger på? Lenke til kommentar
wmb Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Det blir egentlig bare et smakspørsmål. Personlig synes jeg Richmond ser best ut. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Tenkte å bruke de til skole og hverdag. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 I såfall ville jeg ha gått for Richmond. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Ble helt forelsket når jeg så dette bildet. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg ville gått for noen med åpen snøring dersom du skal bruke de på skolen, med mindre du går svært formelt kledd på skolen. Ellers synes jeg wingtip/full brogue jevnt over ser bedre ut enn half brogue, men det er selvfølgelig en smakssak. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Enig. Oxfords passer best til å brukes med dress. Er man mindre formelt kledd enn det er det derbys som passer best. Lenke til kommentar
mmmmm Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) . Endret 22. oktober 2012 av mmmmm Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Ingen var pene, og noen av de du linket til var jo også nesten mørke khaki farget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå