DexterMorgan Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Edit: er det i det hele tatt noen her inne som ikke har et par litchfields? Rekker hånden i været... Er på leiting etter noe liknende da, så kanskje jeg også ender opp med dem. Vanskelig å finne noe mørkebrune brouge boots med gummisåle til så god pris... Så på Herring Langdale som du nevnte tidligere men jeg liker ikke helt teksturen til skinnet... Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Edit: er det i det hele tatt noen her inne som ikke har et par litchfields? Og Barbour-jakke, Acne max raw og Filson/Saddleback-bag. Det sier jo nesten seg selv at når alle anbefaler det samme så blir det fort til at alle kjøper det samme. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 På tide å lage en Diskusjon MoV-patch/emblem man kan sy på blazeren. Representin' osv Hakket mer seriøst: Eneste jeg eier av det der er Saddleback, acne max raw vurderes. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Har ingen av delene, men vurderer å kjøpe meg en barbour-jakke. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Haha, men er det noen som har truffet noen med Litchfield her inne da? Neppe. Har absolutt ingenting og bety om 60 stk her inne har den samme skoen da den vil være tålig spredt uansett. Kanskje 10 par i Oslo? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Nope, har ikke det. Men har fått masse skryt av de, nylig av en/ei ansatt i en solbrille-butikk faktisk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Sjæl, ass. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Dette er ikke mine opplevelser. Det er mer problemer med BankID på mobil enn vanlig BankID. Men portabiliteten er selvfølgelig kjekk, hvis man har en bank som ikke tilbyr inlogging uten java (eller - Gud forby - er så udugelige at de bruker BankID som Verified by Visa-løsning og man handler mye hjemmefra.) Lenke til kommentar
Brap Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Jeg elsker faktisk talt litchene. Lurer på å kjøpe coltham? Hva tenker du om de i stav anews? Jeg liker de, men vet at alle vennene mine pluss mange til tenker hestesko ikke at det har SÅ mye å bety da. Forresten så har den ene skolisse-ringen på litchfieldsa mine blitt bøyd på en merkelig måte. Prøvde å rette opp i det med en tang uten særlige forbedringer. Kan en skomaker fikse en ny, lik i stavanger montro? Endret 7. september 2012 av Ranies Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Drit i hva vennene dine sier vel, liker du de så kjøper du de. Må nok ha meg et par chelsea boots jeg også nå til høsten, men usikker på hvilke. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Jeg elsker faktisk talt litchene. Lurer på å kjøpe coltham? Hva tenker du om de i stav anews? Jeg liker de, men vet at alle vennene mine pluss mange til tenker hestesko ikke at det har SÅ mye å bety da. Forresten så har den ene skolisse-ringen på litchfieldsa mine blitt bøyd på en merkelig måte. Prøvde å rette opp i det med en tang uten særlige forbedringer. Kan en skomaker fikse en ny, lik i stavanger montro? Jeg har Coltham og er rimelig fornøyd med de. Det betyr bare at vennene dine er gode i historie, fordi chelsea boots var opprinnelig hestesko for ryttere under Victoriatiden. Endret 7. september 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Ombestemte meg og vil kjøpe Litchfield istedet. Hvor bør jeg bestille fra? Heppo har ikke størrelsen min inne. Edit. www.loake.co.uk obviously Endret 7. september 2012 av Djfreedo Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Ombestemte meg og vil kjøpe Litchfield istedet. Hvor bør jeg bestille fra? Heppo har ikke størrelsen min inne. Edit. www.loake.co.uk obviously Andre søk på google. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Drit i hva vennene dine sier vel, liker du de så kjøper du de. Må nok ha meg et par chelsea boots jeg også nå til høsten, men usikker på hvilke. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Hva tror folket? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Hva tror folket? *snip* Ser ut som bastarden til en jungle-boot og en båtsko. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 I tillegg til å være stygg ser de for meg ut som "sommerboots". Alt som er båtsko er sommer for meg. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 http://heppo.no/herresko/finsko/logan-112019-0029 Er dette skivebom hvis jeg skal ha de til olabukse/chinos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå