PT Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Er på jakt etter et par grå Nike Blazer High-Tops, men finner de bare hos Asos, som ikke har flere igjen av min størrelse. Noen som har sett disse et eller annet sted? I Bergen, Oslo eller på nett. Størrelse 8.5/9, hvis det har noe å si. Finneren får en pakke smurfedrops Endret 27. november 2008 av PT Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Grønne All Star kosta 500 kr. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hater All-Star. Passer best på hippier og annet pakk Utrolig typete sko fra Adidas Endret 27. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 noen som har tips til no vintersko? er åpen for det meste, men ikke no oversized greier, med mye dilldall Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes så å si alle Adidas-sko ser helt like ut. Faktisk synes jeg at majoriteten av skoene postet i denne tråden ser svært like ut. Jeg tror dere kanskje er litt vel naive hvis dere tror en rød adidas-stripe skiller seg ut fra en grønn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.brandos.no/sneaky-steve/big-al-mid-7243/ Bah... Skal/skal ikkje? Var jo liksom vintersko eg skulle ha, det der kan fort bli... Glatt. Dævn. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Go for it! Sneaky Steve er aldri et dårlig valg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Vel, det meste som ikkje er vanntett ned til 200meter kan fort bli katastrofe her i Bergen by. ^^ Kjøpte meg ei superduper Johnny Love jakke her om dagen og må ha vintersko som står til. Verken Docs eller Converse blir liksom det heilt store. Andre tips, eller skal eg berre bestille med ein gong? Har litt på følelsen av at eg aldri kjem til å finne eit par vintersko eg likar. Desse såg jo òg litt OK ut. http://www.brandos.no/bobbie-burns/bobbie-...fur-black-6862/ Endret 11. desember 2008 av KimNK Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) http://www.brandos.no/sneaky-steve/big-al-mid-7243/ Bah... Skal/skal ikkje? Var jo liksom vintersko eg skulle ha, det der kan fort bli... Glatt. Dævn. Damn, de var rå! Synd de ikke finnes i 46, hm Kan jo ta sjansen på å teste 45, men tror nok det blir for lite. De har denne, i 46, var ikke så verst den heller, men http://www.brandos.no/sneaky-steve/dr-butt-7247/ Endret 11. desember 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Steike, Sneaky Steve hadde mye bra. Prisen var også super! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jess, Sneaky Steve, Dr Butt bestilt Synd de ikke hadde de andre i str. 46. Gratis frakt og retur, er veldig bra Endret 11. desember 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Her går det i Adio om sommeren og Dr. Martens om vinteren. Ene skosjappa der jeg bor i USA hadde plutselig salg på World Industries og Vans, så har et lite lager med det liggende klart. Men Adio er helt klart listetopperen. Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noen tips til vintersko? skal være gode å gå i. og ikke se alt for ille ut Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Bestilte nettopp en del stuff fra dogfunk.com, blant annet de FETESTE skoa! Supra Vaider Ble helt stoked å kjøpte meg et rødt og et gult par Ser det er litt preik om Supra Muska(?) skoa også. Hadde sick lyst på de rød og hvite, men hadde bar 8, og det er ALT for lite ! Endret 20. desember 2008 av Larshl Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kjøpte meg et par sånne her forleden. Jævla rå og behaglige og gå med. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Men de ser fortsatt ikke bra ut. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Haha, hardt å brutalt Henrik Må si meg enig i at de var rimelig kjedelige, og det britiske flagget er ikke akkurat råstilig ^^ Finnes massevis av sko som ser bra ut, og er behagelige der ute! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du vil ha "rare" tøfler. Lyst til å utdype? Hvis ikke er vel økonomisko sine monstertøfler win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå