fkm Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Jeg ville aldri anbefalt sider jeg ikke vet at er drevet ordentlig. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Septieme Largeur, Meermin og Markowski er også legit, selvfølgelig. Men det var vel prisene på pediwear som var så sympatiske, Dag? Siden er uansett legit den også, som -drugis- sier. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Prisene hos pediwear er da så og si de samme som hos alle andre som selger de samme merkene. Endret 26. august 2012 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Jeg vet, men har på følelsen av at Dag ikke har snoket så mye rundt på Afinepairofshoes, pediwear og lignende sider før. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Visste jo egentlig det, fkm. Jeg glemte meg ut Jeg har handlet skopleieprodukter fra Afinepairofshoes noen ganger, og det har ofte vært noe ekstra med; lisser eller sånn smått. De andre sidene er nye for meg. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Det var mye likt, med unntak av pediwear. Der var det litt mer snaisne saker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 John Lobb sneakers, oh mama! Sexy 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Seriøst? Jeg syns de så helt jævlige ut. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Håpte at du trodde bedre om meg, fkm. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Er John Lobb overpriset? Kan man ikke finne noe billige til lignende kvalitet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Hvilke merker fører Asbjørn Dagestad? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Er John Lobb overpriset? Kan man ikke finne noe billige til lignende kvalitet? Nja, nei, hvertfall ikke noe som er enkelt tilgjengelig. Det kommer selvfølgelig litt an på hva du mener med "billigere". Noen hundre dollar kanskje, men det blir litt uviktig i den prisklassen. Det nærmeste du kommer et merke som har kvalitet i nærheten, men som har merkbart lavere priser er vel Vass. Personlig liker jeg ganske få av modellene til Lobb. I den prisklassen syns jeg personlig både Edward Green og Gaziano & Girling har jevnt over penere utvalg. Hvilke merker fører Asbjørn Dagestad? Alden, Loake, Edward Green, Alfred Sargent og Churchs er de merkene jeg umiddelbart kommer på. 2 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Er det lov å spørre om en anbefaling av brune Wingtips i 2000-kronersklassen (ikke særlig mye mer)? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Sjekk ut Meermin og Herring. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Nederst på forrige side finner du 5-6 sider med sko i den prisklassen. Gå gjennom sidene, finn noen alternativer du liker, og post dem her for å få andres meninger. Du kan legge inn litt arbeide selv... Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Ugh, som jeg tenkte meg. Denne tråden er så lite hyggelig. Jeg har lagt inn arbeide selv, men ville høre om noen av dere hadde noen favoritter. Koster det deg så mye å slenge ut en skomodell som du liker godt, som har så god peiling? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Septieme largeur hadde ekstremt mye pent! Forelsket meg helt i Rennan i shell: Men de er ca. dobbelt så dyre som jeg kan ta meg råd til, såeh. Ser at kalvelærversjonen kommer med gummisåle, noen som vet om de er å skaffe med lærsåle? Emile var slettes ikke ille de heller. Da vet jeg hvor jeg skal innom neste gang jeg er i paris! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Ugh, som jeg tenkte meg. Denne tråden er så lite hyggelig. Jeg har lagt inn arbeide selv, men ville høre om noen av dere hadde noen favoritter. Koster det deg så mye å slenge ut en skomodell som du liker godt, som har så god peiling? Selvfølgelig koster det meg ikke så mye å gjøre det en gang, men dette er 234987347944 gangen det tilnærmet samme spørsmålet kommer opp. Du lærer ingenting ved å få et par sko servert rett i fanget. Gjør litt research selv. Søk i denne tråden. Søk på SF. Les deg opp på hva som skiller en god sko fra en dårlig. Etter at du har gjort det kan du velge et par DU syns er fint, og som oppfyller de kravene DU stiller til et par sko. Det har ingenting med å være hyggelig eller ikke hyggelig å gjøre. Koster det deg virkelig så mye å legge inn litt innsats selv i stedet for å forvente at noen andre skal gjøre hele jobben for deg? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Hva syns folket om disse? Herring Canterbury Evt anbefale andre desert boots? 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Hadde jo ikke vært så dumt å hatt som et par beaters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå