Brap Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Må jo ha skjedd noe med min bestilling, da.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Lenge siden jeg har bestilt, men har heller ikke vært nede i litt over et døgn. Beste til Stavanger var vel 5 dager for meg, dog over en helg, hvis jeg ikke huske helt feil. Som sagt lenge siden. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Er det litt for varmt å bruke Chelsea boots nå? Vil det se rart ut? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Om det er for varmt får du vel føle selv 1 Lenke til kommentar
fervent Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Nytt spørsmål. Jeg vil unngå å kjøpe sko som blir ødelagt etter en måned, hvilke ting bør jeg være obs på når jeg kjøper skinnsko? Og hvordan vedlikeholder jeg de best? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Saphir Renovateur er vel "the shit" hva angår vedlikehold av skinnsko (jeg bruker det på mine og er fornøyd, i alle fall). Bruk en fille, smør det inn, la stå en stund og tørk av. Repeat. Og så smører du inn med skokrem av ett eller annet slag. Og å skille kvalitet fra røkla for et utrent øye er forsåvidt ikke bare bare, så det safeste er å holde seg til merker av god kvalitet. Dersom du skal kjøpe i butikk i Norge har du ikke akkurat veldig mange valg, mesteparten av skinnsko i Norge er av drittkvalitet. Hva slags type sko er du ute etter? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Øh, tja... Det er hvertfall et halvveis godt forslag. Her er et bedre et med de samme ingrediensene: 1) Start med å tørke av skoene med en fuktig fille. La skoene tørke, og gå over med en hestehårsbørste til skoene er helt rene. 2) Bruk en fille til å smøre på saphir renovateur i et tynt lag. La det stå i noen minutter. Gå over med en hestehårsbørste til du oppnår en god shine. 3) Bruk en fille/gammel tannbørste til å påføre et tynt lag skokrem (Saphir pommadier cream fungerer bra). La det stå noen minutter. Gå over med en børste til du oppnår en god shine. Gå evt. forsiktig over med en fille etterpå for å polere litt bedre. Dette er en enkel metode som er mer enn god nok for de fleste, og som gjør at skoene vil holde lenge. Hvis man skal være mer nøyaktig er denne guiden god: http://www.hangerproject.com/closet/presidential-shine/ Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Longwings eller wingtips på vgs.? For formelt? Jeg spurte det samme i SF, og de fleste der stiller seg positivt til skoene til skolebruk. Jeg vil bare vite nordmenns holdninger til slike sko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Er det ikke bare å se rundt hva de andre har på seg for å se hvilke holdninger nordmenn har til sko? Eller tror du at de som henger her inne er representative når det kommer til sko og klær generelt? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Er det ikke bare å se rundt hva de andre har på seg for å se hvilke holdninger nordmenn har til sko? Eller tror du at de som henger her inne er representative når det kommer til sko og klær generelt? Nei, men de som henger her vet vanligvis hvor formelle plagg eller sko er, og hvilke anledninger de kan brukes til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Det er helt upassende og alt for formelt, men for all del, gjør som du vil. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Er det ikke bare å se rundt hva de andre har på seg for å se hvilke holdninger nordmenn har til sko? Eller tror du at de som henger her inne er representative når det kommer til sko og klær generelt? Nei, men de som henger her vet vanligvis hvor formelle plagg eller sko er, og hvilke anledninger de kan brukes til. Bare spør deg spørsmålet: Hvor mange ganger har du sett longwings og wingtips på vgs? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Jeg har sett et par wingtips på vgs, men ingen longwings. Forøvrig har jeg også sett loafers, tassle loafers, dubmonks, derbies etc. Det eneste jeg ikke har sett på skolen er vel Nike Air Yeezy II. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Wingtips er da ikke helt uvanlig på VGS i dag? Og det å høre på SF hvordan man bør kle seg på skolen i Norge er vel litt bobbob. Det er vel stort sett bare amerikanere der. Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Ute etter double-monk straps sko/oxfords, og vil bestille fra nettet. Utforsker alle muligheter, funnet noen sider som bl.a. brandos/heppo, men vil ha flere alternativer. Noen som har noen forslag? Er ute etter fra utlandet og norske sider :-) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Du kan sjekke Herring Shoes og A Fine Pair of Shoes. Engelske nettbutikker begge to. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 I omtrent samme prisklasse kan du også ta en titt på meermin, septieme largeur, Markowski og pediwear. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Har du handlet derfra fkm? Prisene var så sympatiske at jeg ble skeptisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Pediwear vet jeg i hvert fall at er legit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå