greenman Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Likte de Men, hvorfor står du på en pizza? Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Likte de Men, hvorfor står du på en pizza? Jeg jobber i butikk, også så jeg en pizza som lå på gulvet, så jeg følte jeg måtte ta et bilde. Once in a lifetime happening! Takk, forresten Endret 14. august 2012 av Akselev Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Haha, hva faen. 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Hahaha. Fantastiske sko, og et utrolig bilde. Det var virkelig dagens høydare. At det går an. Herlig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Hehe, minner meg om han på SF som sto på en do for å vise skoene sine på flere bilder. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Hehe, minner meg om han på SF som sto på en do for å vise skoene sine på flere bilder. Han hadde i det minste en rasjonell grunn til det. Her 'måtte bare' Akselev stå på pizzaen. Once in a lifetime. Det tar kaka. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Bra dere likte bildet! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Liker bildet sålenge du ikke puttet pizzaen tilbake i eska og en uheldig kunde kjøpte den .p Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Fine sko, hvilken type pizza er det? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Du spiste vel den pizzaen etterpå, eller? Fine sko også! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Hei, sliter med å finne meg noen klassiske fine canvas. Noen tips? Ikke no lacoste sossesko her i gården! Endret 15. august 2012 av spax Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Hvilke høst- og vintersko har dere, folkens? Høsten nærmer seg med stormskritt, og dertilhørende sludd, regn og gjørme. Jeg må begynne å spare opp til skotøy. Har sett på Red Wing Iron Ranger, men er litt skeptisk til å kjøpe fra eBay. Noen som har peil på størrelsene? Prøve Wolverine Montgomery på Falkanger i dag. God sko, men ikke spesielt vakker. Er størrelsene på Wolverine/Red Wing omtrent like? Endret 15. august 2012 av Beges Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Chelsea Bootsa blir nok brukt veldig mye i høst. Vurderer å kjøpe chukkas i brunt skinn, eller noen nye derbies. Ellers hadde jeg noen sneakers jeg brukte veldig mye i vinter, men de er utbrukt nå og kasserte. Er litt for tynt på den fronten, så mulig det blir flere par sko snart. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Må nok ha et nytt høst og vinterpar selv. Vurderer Loake Litchfield til høst. Eventuelt noen chukkas. Er helt blank når det kommer til vinter. Har et par Ugg Hannen til vinterbruk, men kan jo ikke bruke dem før det er over -10 ute. Rett og slett for varme. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Chelsea Bootsa blir nok brukt veldig mye i høst. Vurderer å kjøpe chukkas i brunt skinn, eller noen nye derbies. Ellers hadde jeg noen sneakers jeg brukte veldig mye i vinter, men de er utbrukt nå og kasserte. Er litt for tynt på den fronten, så mulig det blir flere par sko snart. Har sett på Chelseaboots selv, men har aldri gått med noe lignende før. Du har ikke noen gode inspirasjonsbilder av hvordan og hva de kan brukes med? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Har sett på Chelseaboots selv, men har aldri gått med noe lignende før. Du har ikke noen gode inspirasjonsbilder av hvordan og hva de kan brukes med? Uten at jeg finner noe bilde av det gjør chelsea boots seg godt med duffle coat også om vinteren. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Har tenkt til å bestille de her, side de er så utrolig billige nå. Men har absolutt ingen anelse hvordan størrelse jeg skal ha. Har aldri hatt et par med Sperry sko før. Vanligvis bruker jeg 42-43. http://lillevinkelsko.no/sperry-sp053725830-blaa-p-9479.html Endret 16. august 2012 av REALRAW Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 43 vil passe fint. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Regner de ut moms på asos, eller må man legge til det ved kjøp over 200 kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå