Phelge Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) De var jo direkte upen. Minner meg om fotformsko. Endret 3. august 2012 av Phelge Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 2 godbiter er på vei! ronniefieg.com Pene! Hvordan er frakten fra den siden? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Jeg pleier å kjøpe Sebago skoene mine fra Amazon US. Kommer på ca. 700kr pr par inkludert express levering og avgifter. Brukte bare bildene fra ronniefieg.com pga de er så bra. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) De var jo direkte upen. Minner meg om fotformsko. Clarks ser heldigvis ikke så forjævlig ut på foten, selv om de ikke er så veldig appellerende på bilder. (random bilde fra SF) Endret 3. august 2012 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Tenkte jeg skulle poste et par bilder av noen av Sebago skoene mine, slik at andre kan se hvordan fargen er i virkeligheten. Kan poste flere bilder av f.eks Sand Suede og Brown (med mørk såle) om noen er interessert. Navy/Green, Moss Green, Brown Elk. Endret 6. august 2012 av Lapo 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Noen tips til hvor jeg fpr kjøpt Desert Boots i Oslo? Ser etter lysebrune, semskede. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Fine, Lapo! Kunne gjerne ha tenkt meg noen flere bilder av Sand Suede, de blir sannsynligvis mitt neste skoinnkjøp. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Noen synspunkter rundt Herring Jethro? http://www.herringsh...d=6&shoeid=5856 Det oser ikke av kvalitet og sålen er rimelig skjemmende, men jeg kunne tenkt meg et par rimelige brogue boots til vinteren og de virker ikke så fryktelig dumme prisen tatt i betraktning. Endret 6. august 2012 av Matzerath Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Så nettopp Taxi Driver. Mot slutten skal Travis pusse støvlene sine, og setter fyr på voksen, som var Kiwi, for de som måtte lure. Kan man sette fyr på den for å mykne den opp før man pusser? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Ja, gjorde det i militæret hele tiden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Fine, Lapo! Kunne gjerne ha tenkt meg noen flere bilder av Sand Suede, de blir sannsynligvis mitt neste skoinnkjøp. Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i et lignende par? Fant noe her men er visst utsolgt i diverse størrelser. Endret 6. august 2012 av VNZ Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Fine, Lapo! Kunne gjerne ha tenkt meg noen flere bilder av Sand Suede, de blir sannsynligvis mitt neste skoinnkjøp. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Vendepunktet Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Forslag til hverdagssko som brukes til i hovedsak jeans og chinos? Skal være finere enn converse, men heller ikke for pent. Budsjett ca. 1000 kr.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Forslag til hverdagssko som brukes til i hovedsak jeans og chinos? Skal være finere enn converse, men heller ikke for pent. Budsjett ca. 1000 kr.. Semska chukkas boots. Lenke til kommentar
Vendepunktet Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Noen flere tips? Er ikke så veldig fan av akkurat sånne sko.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Noen flere tips? Er ikke så veldig fan av akkurat sånne sko.. Chelsea boots? Veldig anvendelige og kan brukes både på vinteren, høsten og våren. Har også hendt at jeg bruker de på sommeren hvis det ikke er for varmt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Blåe eller sandfargede bucks. Evt. semskede longwing derbies. Eller brune Chelsea boots. Sistnevnte er mine favorittsko, i alle fall, og brukes til mer eller mindre alt. Endret 8. august 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Blåe eller sandfargede bucks. Evt. semskede longwing derbies. Eller brune Chelsea boots. Sistnevnte er mine favorittsko, i alle fall, og brukes til mer eller mindre alt. "ikke for pent" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Du mener altså at semskede longwings er for pent? Hva med å av og til bidra med noe selv, fkm, i stedet for å bare uttrykke din oppgitthet over at alle andre er så dumme? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå