McBitch Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er selv interessert i Supra sko eller liknende, men fant ikke noe i størrelse 50 Noen som vet om sko som er i samme gate som Supra? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nike Blazer mid heter de. Vet du hvor jeg kan skaffe de? Har lett på google , finner ikke noe Tror Stress har dem.. Jeg leter også etter akkurat de skoene med de fargene. Finner ikke størrelsen min! http://www.sneakersnstuff.com/system/searc...nike+blazer+mid Litt andre farger though.. Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bestilt nye sko hadde lyst på et par chukka boots, men vanskelig å finne noen som tålte norsk vær. Fant til slutt noen fra Timberland. Kjøpte på ebay. Vurderer også noen chelsea boots, også fra Timberland tilfeldigvis: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Masse artige sko Kom over denne siden, var masse rare sko der Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Masse artige sko Kom over denne siden, var masse rare sko der Banan-skoene hadde truffet blink i Norge, for sure! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som har fått denne, beklageligvis - på hjernen: Det er geox som puster, det er geox som er best geox er godt å bruke, det er skoene du liker mest Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Yess. Synger på den HELE tiden. og nå kommer jeg til å få den på hjernen igjen -__- Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 LOLOLOL, det er enda et vers til i den sangen som jeg ikke husker, men det slutter med "kule stiler det er deeeeeeeg" Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 de puster og er trendy kult og stilig det er deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Å herregud hvor mye jeg hater den sangen. Nå kommer jeg til å nynne på den i enda en uke Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 De som lager slike sanger burde vært skutt. Nå begynte jeg å tenke på den økologisk-mat-sangen også Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Økologisk mat-sangen er jo bare koselig, da. Det er verre med Geox-sangen, som er laget for å systematisk ødelegge hjernen til de som har hørt den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Heldigvis har ikke jeg sett den. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Faen ta, har jævlig lyst Supra Muska Skytops, men samtlige stopper på størrelse 14 og jeg bruker 15. Lenke til kommentar
floww Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 på karmaloop har de fortsatt den modellen som jeg har til våren kommer det et lass med nye tho Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjøpte disse i Bergen for 1-2 måneder siden på klassetur. Har oggså et par hvite og blå, og et par hvite og grønne Lacoste sko. Skulle gjerne hatt disse. Skulle egentlig kjøpe de, men så fant jeg Adidas skoene og de var mye mere behagelige å ha på. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hentet 2par med nye sko idag... Fra det relativt nyestartede merket CLAE.Pen-casuale sko, med noen lekre detaljer. Godt satt sammen og ekstremt gode å gå i! Bare bilder fra nettsiden foreløpig, da jeg ikke har kamerakabel tilgjengelig. Det hele kostet 1600kr inkl frakt og mva Hvor får man kjøpt de skoene? Lenke til kommentar
urolig Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.pickyourshoes.com/ <--- Der regner jeg med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå