Herr Brun Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg tipper det var et slags forsøk på være morsom. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Kan noen anbefale et par håndsydde sko av ypperste kobe-skinn til rundt 10.000 kroner som passer bra til joggebukser? Er dette "slik vi gjør det i Oslo"? lol. 5 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Noen som vet hvilken type sko dette er? Og evt. hvor på nettet jeg kan få kjøpt slike..? Det jeg liker med de, er høyden, fargene og borrelåsen. Jeg er for tiden i utlandet og har kun en iPad, men det hadde vært veldig fint om dere kunne tatt en kikk innom denne linken: http://shop.boxeurdesrues.com/eu/UK/en/Leather-sneaker-with-suede-details-White-Blue-37_BXSMM026.aspx Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Er vel boksesko? Har ikke peiling på hvor man får kjøpt slike, men et kjapt søk på "boxing shoes" gir ganske gode resultater ser jeg :-) mange forskjellige sider. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Alle boksesko ser nogenlunde sånn ut, vet ikke om jeg ville gått i sånne til vanlig, anbefaler deg isåfall heller og finne noen fritids-sko inspirert av boksesko, selv om det kanskje kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Noen som vet om høye sneakers i slik farger da? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Tja... Disse, for eksempel Jeg har noen liknende i svart og hvitt og de er gode å gå i. Jeg vet at blandt annet Utro i Oslo har dem. Endret 30. juli 2012 av Broseph Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Er det noe jeg føler alltid ødelegger antrekkene er det skoene, jeg pleier alltid å slite med å finne ut hvilek sko som passer til antrekket jeg har bestemt meg for å bruke og ender som oftest opp med de hvite conversene mine(ikke high top). Det er forsåvidt greit det, men det blir kjedelig å kun bruke disse skoene pluss at siden "alle" går med converse fortiden har det blitt en liten hipster-faktor over det som gjør at jeg ikke er helt 100% fornøyd med bruken av de. Noen forslag til andre sko som passer bra med slim-fit jeans og beige slim-fit chinos? Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Kjøpte et par Sebago Docksides fra statene for en stund tilbake. De har kommet nå, men er for store, selv om det er oppgitt samme størrelse som jeg testet i en butikk i Oslo. Jeg vil gjette på at skoen er størrelse 43, og min fot er 42. Når jeg går med dem sitter ikke helen fast, og jeg får gnagsår etter to minutter. Er det noen måte å fikse dette på? Noe jeg kan sette inn i skoen eller noe? Gå med tykke sokker er ikke så greit, siden det er docksides. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Siden du nettopp har fått de kommer de nok ikke til å bli noe bedre (trangere) med tiden. Snarere tvert i mot. Det er lite du kan gjøre for å hjelpe på en såpass stor størrelsesfeil vil jeg dessverre påstå. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Er det noe jeg føler alltid ødelegger antrekkene er det skoene, jeg pleier alltid å slite med å finne ut hvilek sko som passer til antrekket jeg har bestemt meg for å bruke og ender som oftest opp med de hvite conversene mine(ikke high top). Det er forsåvidt greit det, men det blir kjedelig å kun bruke disse skoene pluss at siden "alle" går med converse fortiden har det blitt en liten hipster-faktor over det som gjør at jeg ikke er helt 100% fornøyd med bruken av de. Noen forslag til andre sko som passer bra med slim-fit jeans og beige slim-fit chinos? Desert boots? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Docksides som sitter løst er jo deilig. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Edit - feil tråd. Endret 31. juli 2012 av Winston Wolf Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Docksides som sitter løst er jo deilig. Det er derimot ikke så veldig deilig å kun ha knokler igjen på beina etter å ha gått i 10 minutter Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Det er jo fordi skoene er helt ny. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen. Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Hvis de tåler det, trakk ned i en bøtte med vann før du går med de. Hvis det er skinn kan de forme seg litt etter foten. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen. Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg? Du kan jo prøve med et par innleggssåler for hælene og se det blir noe bedre. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen. Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg? Mine er også stor, men jeg har strammet dem litt over vristen, akkurat så mye at de ikke glipper, og gnagsår får du fordi skoen er ny og hard. Etter hvert kommer skoen til å forme seg etter foten din. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Okay. Det er ikke noe problem at skoen er en størrelse for stor, at helen glipper hver eneste gang jeg løfter foten og at jeg får så raskt gnagsår at jeg ikke en gang kan bruke skoen. Noen andre her som har tips til hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å håpe på at det løser seg? Mine er også stor, men jeg har strammet dem litt over vristen, akkurat så mye at de ikke glipper, og gnagsår får du fordi skoen er ny og hard. Etter hvert kommer skoen til å forme seg etter foten din. Har litt brede føtter, så de fleste nye sko gnager litt på sidene. Derfor har jeg kjøpt meg en skostrekker for å strekke skoen noen millimeter i bredden. Dette vil gjøre at skoene blir mye bedre å ha på seg, for det er uansett ikke snakk om mye strekking før de blir perfekte. Endret 1. august 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå