Need44speed Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg har putta joggesko i vaskemaskinen flere ganger og det funka Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Hei Kan noen anbefale noen fine seilersko som kan passe til chinos og jeans. Gjerne fra Heppo eller Brandos da jeg har god erfaring med disse butikkene og kan returnere skoene gratis hvis de ikke passer. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg har putta joggesko i vaskemaskinen flere ganger og det funka kaldt eller varm vann, med eller uten såpe, hvor lenge? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Tips til litt mer formelle/penere sko til hverdagsbruk, typ ikke Converse? Har sett en del på Herring, men hva som er akseptabelt og ikke for formelt til bruk med jeans o.l. vet jeg ikke. brune full brogue derbys. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Tips til litt mer formelle/penere sko til hverdagsbruk, typ ikke Converse? Har sett en del på Herring, men hva som er akseptabelt og ikke for formelt til bruk med jeans o.l. vet jeg ikke. Loake Buckingham, wingtip oxfords. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Noen som vet om butikk(er) i Oslo som selger Red Wing sko? (Tenker spesifikt på 9014 - 6" Beckman Black Featherstone.) På Arbeidsklærsenteret JKK AS' nettside står det at de selger Red Wings sko, men de er lokalisert på Sandnes. Du kan sende dem en email og spørre om de har din modell og om de er villig til å sende de i posten til deg. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Mmmmmmmmm....... justin chung. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Par 1, 3 og 5 var alt for lyse etter min mening. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Enig. Jeg har et par dobbeltmonks i en bittelitt mørkere brunfarge, og jeg har vel brukt dem en gang eller noe... De passer ikke akkurat til så veldig mye. Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Hvilke blir ansett som det beste av kjøreskoene? De fra Tod's eller Car shoes? Endret 28. juli 2012 av Drive.by Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Hva synes dere om disse som casual shoes? Longwing bluchers Eller disse: Endret 28. juli 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg syns ikke meermins longwings er særlig pene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Ikke jeg heller. Synes sjeldent longwings er noe særlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg elsker longwings, men akkurat meermin sine syns jeg ikke så mye om som sagt... I den prisklassen ville jeg heller valgt Herring Grassmere f.eks. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg har lyst til å gå i penere sko men har vondt under hælen av vanlige sko og går derfor med joggesko hele tia. Har noen tips til et par behagelige sko som holder opp til std i denna tråden??? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Hva er vanlige sko? Jeg synes eksempelvis mine Barker oxfords er mer behagelige enn lave Converse All Star. Og av casual sko synes jeg Docksides er veldig behagelig. Det er noe med den løse passformen deres som er utmerket. I tillegg har jeg merket at sålen i Docksidesene har begynt å forme seg etter foten etter 2 vår/sommere. Forøvrig merker jeg at det føles utrolig rart og tidvis ubehagelig å ta på seg vår/sommersko når den sesongen kommer, men etter litt "inngåing" er jeg vant til det (da tenker jeg på sko med flat såle kontra høst/vintersko med oppbygget hæl). Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Kan noen anbefale et par håndsydde sko av ypperste kobe-skinn til rundt 10.000 kroner som passer bra til joggebukser? Endret 29. juli 2012 av Ramius 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Altså, om du bare er villig til å bruke 10 laken på sko til joggebukser så kan du faen faen meg bare gå uten sko. 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Kan noen anbefale et par håndsydde sko av ypperste kobe-skinn til rundt 10.000 kroner som passer bra til joggebukser? Anbefaler joggesko til joggebukser, de pleier og være sinnsykt gode og jogge/trene i, som for min del er førsteprioritet når jeg handler skotøy til joggebuksene mine. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Kan noen anbefale et par håndsydde sko av ypperste kobe-skinn til rundt 10.000 kroner som passer bra til joggebukser? Er dette "slik vi gjør det i Oslo"? lol. Endret 29. juli 2012 av -drugiS- 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå