Primer4 Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) disse kunne jeg lett ha pulled-off som finsko til fest/konfirmasjon/anledninger Du har nå gjort deg selv til kroneksempelet på hva som er galt med dagens ungdom. Så skriv litt på bloggen om det og sett på noe Michael Jackson da. Kan godt være kroneeksemplet ditt på hva som er galt med dagens ungdom jeg. Selv om jeg antar at vi er vokst opp i ganske så forskjellige verdener med ganske forskjellige impulser. edit: Hahahahahahaha. Da er det bedre å "pull 'em off" bokstavelig talt, og gå i sokkelesten. De triste, kjipe stygge greiene der i en konfirmasjon? Neppe. Men du ser j ogå ut til å mene at komfirmasjon ikke er en andledning som krever full dress - det sier vel nok om din kunnskap om hvordan man bør kle (og sko) seg.. Har alltid trodd rene sneakers og hvit skjorte var nok for konfirmasjon. Har ei heller eid en hel dress siden jeg konfirmerte meg selv. Men det er nok noe i det du sier, da jeg bare har kjøpt muligens halvparten av garderoben min selv og resten er fra da jeg var 16+/fått i julegaver osv. fra familie/ekser osv. og når jeg først skal kjøpe meg noe blir det heller ett nytt par med nike dunks/andre mid/hitop sneakers eller en artig t-skjorte. Tror jeg bare gjør en stille retrett fra hele tråden her før jeg tråkker enda mer i salaten. Endret 8. juli 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Det heterr kroneksempel, ikke kroneeksempel, hvis det var det du forsøkte å rette på. Jeg tviler forresten på at det er noen her som ville gått med de - mildt sagt - grusomme skoene (bildene i spoileren din), så der er vi alle enige. Det er for øvrig lov å foretrekke sneakers fremfor pensko, men i formelle anledninger (konfirmasjon, bryllup, begravelser o.l.) er det aldri passende. Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk kommer inn i denne delen av forumet, og rakker ned på folk som er interessert i mote/klær. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Mr. Primera, jeg kan gi deg eksempel på hvordan vi ser på deg ved å trekke analogier til dine interessefelt; "Mac er best siden den får ikke virus sånn som alle dataer med Windows får, men med Norton går det bra." Eller; "Fiat 500 er den beste og fineste bilen siden den er perfekt i trafikken og har god størrelse på motoren". Endret 8. juli 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Noen som har noen anbefalinger å komme med når det gjelder innkjøp av chelseaboots? Både nettbutikk og faktisk butikk er av interesse. Takk Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Loake Chatsworth. Kan også fåes kjøpt i norsk nettbutikk, hvis du ønsker det. Har hatt et slikt par i to år nå, og jeg synes de bare blir flottere. Det er ikke alle sko som overlever så veldig mange norske vintre, men mine står fortsatt sterkt, enda de er brukt MYE og er gått mye med. (Jeg brukte de annen hver dag det første året og gikk hjem fra skolen med de...) I tillegg har de en overkommelig pris. EDIT: Gode bilder fra en bruker som hang her mye før, han sa han bestilte en halv størrelse mindre enn normalt, og de satt bra. Forsåvidt enig i det Endret 8. juli 2012 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Fine, Dexter. Hering Coltham er også en mulighet. 1 Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Takk, men fant faktisk noen fine i semsket skinn på det lokale kjøpesenteret! Lenke til kommentar
eXerisjon Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 http://www.adidasjeremyscottwings.com/index.php?main_page=index&cPath=2_6 Hva syntes dere om disse skoene? Er dette kult? Tror dere siden er troverdig? Takk på forhånd Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Nettbutikken er fake. Skoene ser fullstendig latterlige ut. Jeg kan ikke mye om streetwear, men sko med vinger er i mine øyne kun forbeholdt små barn og tror de aller fleste du spør vil være enig i at det er bedre å kjøpe noe annet. Endret 13. juli 2012 av lokeland 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Hva tenker dere om disse http://www.brandos.no/sperry-top-sider/ao-2-eye-sp0195115-classic-brown/a19806 som hverdagssko? usikekr på fargen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Helt kurante sommersko. Alltid greit å ha et par seilersko i skapet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Supert Har noen erfaring emd størrelsene til sperry? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Hva tenker dere om disse http://www.brandos.n...ic-brown/a19806 som hverdagssko? usikekr på fargen. vertfall relativt gode sko , jeg har disse (spoiler) og bruker de som hverdagssko , så fargen skal ikke jeg kritisere iallefall , men mine kostet bare 500spenn Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Why, oh why gikk du for ett par som ser ut som ett lappeteppe? Fin farge på de du vurderer, Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Hva tenker dere om disse http://www.brandos.n...ic-brown/a19806 som hverdagssko? usikekr på fargen. vertfall relativt gode sko , jeg har disse (spoiler) og bruker de som hverdagssko , så fargen skal ikke jeg kritisere iallefall , men mine kostet bare 500spenn Hva tenker du om kvaliteten og hvordan er de i størrelsen? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Etter å ha sett litt på seilersko synes jeg seilersko i mørk brunt skinn ser ut som om du er 40+ og ganske kjipt. En annen farge eller semsket skinn synes jeg ser litt mer gøyalt og pent ut. Endret 15. juli 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg går og lurer på om jeg skal slå til med et par Herring Verona. Er det noen her som har vært borti disse? http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=4874 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har et par herring Verona i taupe suede, men de er for store for meg så jeg bruker de omternt aldri Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Hvilken størrelse kjøpte du? Jeg har 41 i Torino, og kan fint gå opp et nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå