Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med sånne fancy smale skinnsko som bare hipstere og sosser går i egentlig?,

 

Nei, tskjorte fra carlings, dongeribukse fra jacknjones å straighte sneakers/skatesko er den eneste veien å gå ;)

Noen av oss har ambisjoner og visse forventninger å leve opp til. Da må man også kle seg seriøst. Ikke alle er 19 år gamle gutter som råner rundt i en Nissan Primera dagen lang.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen av oss har ambisjoner og visse forventninger å leve opp til. Da må man også kle seg seriøst. Ikke alle er 19 år gamle gutter som råner rundt i en Nissan Primera dagen lang.

 

Så vi som gikk yrkesfaglig som ikke forventes å komme på jobbintervju i dress mangler både ambisjoner og møter ingen forventninger?

 

Da stiller jeg heller spørsmålstegn til at en person av hannkjønn velger å gå i så trange bukser at de må ha vært varmet opp og hatt i vann for at han i det hele tatt skulle få de på og kombinerer de med laave skinnloafers uten sokker i og ei skjorte til 800,- ambisjoner om å ha det ukomfortabelt og få fotsopp?

 

Og, ja jeg fiser rundt i halvgammel framhjulstrekker som jeg kan fikse alt på selv og som bruker 0.5 på mila any day foran en ny a3/golf/3serie kjøpt av pappa.

 

 

Tilbake til topic

Jeg er glad i finere sneakers av særere merker som gourmet, creative recreation osv. til spesielle anledninger men skinnboots, seilersko, tightfit bukser som stopper over anklene osv. forstår jeg ikke poenget med.

 

 

edit: skriveleif

Endret av Mr. Primera
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du overdriver jo veldig også da, Mr. Primera.

Selv om du bruker loafers og jeans som er litt trange, trenger ikke det bety at du har det ukomfortabelt.

 

Tror de aller fleste her bruker klær de føler seg komfortable i, samtidig som det er pent. Tviler på at det er mange her som bevisst bruker klær de synes er ukomfortable så lenge de ser bra ut. Det gjør i hvert fall ikke jeg, og jeg går yrkesfag. Nå er jeg bare 17, men allikevel så prøver jeg å kle meg pent uten at det blir for mye, noe det dessverre fort kan bli innenfor yrkesfag. (Hvis du ser på hvordan andre elever kler seg).

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo du som starter med en idiotkommentar om hipstere og sosser, hva forventet du? Om du hadde sagt "jeg synes sneakers ser penere ut enn skinnsko" så hadde det jo vært helt greit, men du prøver jo veldig hardt å provosere og får selvfølgelig napp på det.

 

Enig, idiotisme provoserer frem idiotisme, så tar tilbake de to første postene mine, og starter heller med å si at min personlige mening er at sneakers hvor designer har hentet inspirasjon fra gammeldagse basketball-sko er mer stilrene og penere enn mokkasiner, seilersko og loafers.

 

Vil i samme slengen legge til ett spørsmål om hvorfor enkelte velger å gå uten sokker, blir det ikke veldig klamt i skinnskoene nå om sommeren? :)

 

 

Edit: når jeg leser litt lengre opp kan det hende at jeg ble litt inspirert i gjerningsøyeblikket av converse-kommentaren til ramius og fikk flashbacks fra forrige gangen jeg trasket litt i hovedstaden. (ja jeg er fra bøgda :) )

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Nei. Det er mer avkjølende enn å gå med sokker og det ser bedre ut å gå i loafers og seilersko uten sokker enn med.

 

Enig i at det muligens hadde sett litt vel trøndersk ut med tennis-sokker i loafers, selv om jeg ikke slår meg helt til ro med at det skal være så avkjølende.

Lenke til kommentar

For eksempel disse kunne jeg lett ha pulled-off som finsko til fest/konfirmasjon/anledninger hvor man ikke må bruke full dress.

1745451-p-MULTIVIEW.jpg

mens sånt som dette klarer jeg ikke å gjøre annet enn å riste på hodet av.

 

 

gourmet_fall09_cinque_black.png

parabellum-esquivel-shoes-1-630x421.jpg

539681_10151099016636341_1695375830_n.jpg

Desert-Boot-red-harris-tweed-630x420.jpg

 

 

 

Edit: Ankelsokker fikk jeg faktisk fra modern engang, veldig komfy men føles litt nakent med de på i værnesko/værnesandaler.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

For eksempel disse kunne jeg lett ha pulled-off som finsko til fest/konfirmasjon/anledninger hvor man ikke må bruke full dress.

1745451-p-MULTIVIEW.jpg

Hahahahahahaha.

 

Da er det bedre å "pull 'em off" bokstavelig talt, og gå i sokkelesten. De triste, kjipe stygge greiene der i en konfirmasjon? Neppe. Men du ser j ogå ut til å mene at komfirmasjon ikke er en andledning som krever full dress - det sier vel nok om din kunnskap om hvordan man bør kle (og sko) seg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...