spinkeljaevel Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Gnagsårplaster? Ja. Får det på høyre fot når jeg bruker Docksides barbeint. Endret 26. juni 2012 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Får som oftest gnagsår én gang i løpet av året, og det er når jeg går inn sommerskoene barbent. Etter det er jeg veldig sjeldent plaget med gnagsår fordi jeg har gått barbeint - men når man først har fått gnagsår er sånne gnagsårplastere redningen! Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Blir huden din røffere, eller skoen snillere mot huden siden du sier du ikke får det etter å ha gått dem inn? Mine Docksides er nye i år, og brukt fem-seks ganger hvor to er barbent. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Skoen føyer seg etter foten, slik at du ikke får en kant/bøy som gnager seg inn i hælen lenger. Klar, du herder huden litt og, men det er nok marginalt av et lite gnagsår, med mindre blodet renner etter å ha gått fire mil sammenhengende - da får du skorpe og arrdannelser som varer en liten stund i hvert fall. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Ramius, hva faen? Snakk om å piske en død hest. OT: Ser etter et nytt par sko, smart casual/semi-formelt. Hva tenker dere er mest fleksibelt, burgunder eller mørk brun? Mørk brun. Men burgunder er mer steeez. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg er nok på sistnevnte. Tror jeg gikk 10-15 kilometer med de første dagen uten sokker - ble litt blod og en fin skorpe som nå beskytter resten av huden på de utsatte stedene. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Husker første gangen jeg brukte skoene.. Hadde ekskursjon på skolen, samt to fritimer = Opp mot 10 kilometer gåing, barbent såklart. Blodet rant fra høyre fot, og jeg skulle på jobb etterpå (jobber i klesbutikk og skal vel helst ikke møte opp med åpne sår), så jeg tenkte å dra innom hybelen for å bytte sokker og sko. Hadde glemt min egen nøkkel og håpte for guds skyld romkameraten min var hjemme, noe han ikke var. Resulterte i mitt første kjøp av compeed-plaster og lacoste-ankelsokker fra jobben. De er ikke gode på sokker forresten. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Noen som har Lottusse-sko her? Erfaringer? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Da var Herring Knightsbridge i sort på plass. Nydelige sko og aldri feil med gratis skotrær. :-) Da har jeg endelig sorte formelle sko på plass. Sånn forresten, de kommer til å brukes relativt sjeldent, ville dere oppbevart de i de posene som følger med fra Herring i esken eller kan man bare la de stå på et kott eller lignende med skotrær i de? Er salg på A Fine Pair of Shoes nå. Hva syntes dere om disse her: http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/sale-price-asc/products/alfred-sargent-exclusive-bannister-milkshake-suede-gibson Endret 27. juni 2012 av Xtra 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Holder vel i massevis å ha dem i skoposene og med skotrær i. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Er salg på A Fine Pair of Shoes nå. Hva syntes dere om disse her: http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/sale-price-asc/products/alfred-sargent-exclusive-bannister-milkshake-suede-gibson Fine de, men crepe-såler slites jævlig fort. Jeg lurte på å bestille de selv, men endte opp med et par AS Hatfield 2 nettopp fordi de hadde skinnsåler i stedet for crepe. Endret 28. juni 2012 av fkm Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2012 Hei meddiskusjonister! Jeg har nettopp gått til innkjøp av et par av disse skoene: DC Royal High Tops (white) Jeg må si det er første gang jeg eier sko av denne typen, da jeg for det meste har holdt meg til Converse o.l. Jeg skjønner at de skal "bæres" på en løs måte, men er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med borrelåsen øverst? Jeg klarer ikke finne ut av hva som er fint uten å lukke den. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Du kan ha den løs. Det er ikke så mange andre måter du kan ha den på. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Forslag til sko ala disse? Jeg bruker egentlig EU 44,5 så da tror jeg ikke 44 går for meg med disse skoa. Skulle gjerne hatt noen lette til hverdags som disse. http://www.brandos.no/lacoste/chute-2-srm-71941200-dk-blue/a29619 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg synes Vans Authentic er pene. Billige, lett tilgjengelige og i mange farger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Er de så digge å gå i? Slitet med Vans tidligere, føler ikke de gamle vans skoa som var populære ca. 2004 er så komfortable som de Lacoste-skoa jeg linka til tidligere som jeg har prøvd tidligere. Pris er egentlig ikke så big deal, så lenge det er sånn under tusenlappen et sted. Men ser etter noen digge lette sko. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Vans er ikke akkurat så veldig lette, men de er veldig behagelig å gå med. Faktisk en av de mest behagelige skoene jeg har hatt til under 800kr. Sålen minner litt om en god og myk sportssåle, og de demper godt. Jeg kjøper vanligvis billige tøysko til rundt 200kr og heller skifter de ut oftere. Men disse får jeg så vondt i beina av.. Så har jeg et par lave Converse og Vans liggende som jeg bruker når jeg vet at jeg skal gå en del, pga bedre demping. Hvis du vil ha litt mer diskré tøysko, så kan du sjekke ut Noodles. Koster vell rundt 4-500kr og de er ikke så gale å trakke i. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Hvite converse til gutt? Er 16år. http://www.google.no/search?um=1&hl=no&client=safari&tbo=d&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&q=hvite+converse+gutt&oq=hvite+converse+gutt&gs_l=img.3...48755.51300.0.51884.9.5.1.3.0.0.144.541.2j3.5.0...0.0.oBq2d6l9Jek#biv=i|15;d|-R1nsbI--b7ULM: ...hva syntes dere om det? (sry for 2poster her, fikk ikke redigert den andre) Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Velg lave Converse om du skal ha Converse. Er så jævla lei av å se gutter med alt for mye hårprodukter, bukser som ser ut som pølseskinn og hvite høye Converse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Hva er greia med å ta skolissene rundt bena når man bruker høye converse? ser rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå