Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skoen føyer seg etter foten, slik at du ikke får en kant/bøy som gnager seg inn i hælen lenger. Klar, du herder huden litt og, men det er nok marginalt av et lite gnagsår, med mindre blodet renner etter å ha gått fire mil sammenhengende - da får du skorpe og arrdannelser som varer en liten stund i hvert fall. :p

Lenke til kommentar

Husker første gangen jeg brukte skoene.. Hadde ekskursjon på skolen, samt to fritimer = Opp mot 10 kilometer gåing, barbent såklart. Blodet rant fra høyre fot, og jeg skulle på jobb etterpå (jobber i klesbutikk og skal vel helst ikke møte opp med åpne sår), så jeg tenkte å dra innom hybelen for å bytte sokker og sko. Hadde glemt min egen nøkkel og håpte for guds skyld romkameraten min var hjemme, noe han ikke var. Resulterte i mitt første kjøp av compeed-plaster og lacoste-ankelsokker fra jobben. De er ikke gode på sokker forresten. :p

Lenke til kommentar

Da var Herring Knightsbridge i sort på plass. Nydelige sko og aldri feil med gratis skotrær. :-)

Da har jeg endelig sorte formelle sko på plass.

Sånn forresten, de kommer til å brukes relativt sjeldent, ville dere oppbevart de i de posene som følger med fra Herring i esken eller kan man bare la de stå på et kott eller lignende med skotrær i de?

Er salg på A Fine Pair of Shoes nå. Hva syntes dere om disse her:

http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/sale-price-asc/products/alfred-sargent-exclusive-bannister-milkshake-suede-gibson

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fine de, men crepe-såler slites jævlig fort. Jeg lurte på å bestille de selv, men endte opp med et par AS Hatfield 2 nettopp fordi de hadde skinnsåler i stedet for crepe.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hei meddiskusjonister!

Jeg har nettopp gått til innkjøp av et par av disse skoene: DC Royal High Tops (white) Jeg må si det er første gang jeg eier sko av denne typen, da jeg for det meste har holdt meg til Converse o.l.

Jeg skjønner at de skal "bæres" på en løs måte, men er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med borrelåsen øverst? Jeg klarer ikke finne ut av hva som er fint uten å lukke den.

Lenke til kommentar

Vans er ikke akkurat så veldig lette, men de er veldig behagelig å gå med. Faktisk en av de mest behagelige skoene jeg har hatt til under 800kr. Sålen minner litt om en god og myk sportssåle, og de demper godt. Jeg kjøper vanligvis billige tøysko til rundt 200kr og heller skifter de ut oftere. Men disse får jeg så vondt i beina av.. Så har jeg et par lave Converse og Vans liggende som jeg bruker når jeg vet at jeg skal gå en del, pga bedre demping.

Hvis du vil ha litt mer diskré tøysko, så kan du sjekke ut Noodles. Koster vell rundt 4-500kr og de er ikke så gale å trakke i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...