-Tommy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Oij, kan tenke meg at utvalget i str. 50 er dårlig. Har selv 47 i størrelse og tilogmed jeg har problemer med å finne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oij, kan tenke meg at utvalget i str. 50 er dårlig. Har selv 47 i størrelse og tilogmed jeg har problemer med å finne. Det er det, i alle fall sier typen til søstra mi det. han har str 50 og sier at skobutikkene bare får inn noen få par og de går visstnok med en gang. Er glad det ikke er jeg som har så store føtter Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er en egen skobutikk ved filialen til Deichmanske nedenfor Sofienbergparken i Oslo. Den heter Store Sko. Vet ikke om de fører Dr. Martins, men de fører alle mulige slags sko, fotballsko, damesko, pensko, bare de er store selger de det. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Noen som har erfaringer med Nike Dunk Hi skoa?! Tenkte litt på Dunk Hi Premium. Duger de om vinteren også? Hvordan er dempinga i de? Endret 1. november 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hahaha, så grusomt! Cruggs? "Vi tar det styggeste av det stygge og mikser det sammen! Da MÅ det jo bli bra?" Endret 3. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Hahaha de var gjennomført latterlige! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ÅHÅHÅHÅÅHÅÅÅ. LOL De var stygge^-^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Likte dere dem ikke =O? Disse må bare være en slager! Kanskje en av hver type på hvert bein! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Mhh, de gule var fantastiske. Har en venninne som hadde elsket dem. Hvor selger de dem? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Noe ddu ville gått med Lillium ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Mhh, de gule var fantastiske. Har en venninne som hadde elsket dem. Hvor selger de dem? Jeg fant de på mote.no, så I have no idea. XD Even: Nei, jeg kjører ikke heeelt den stilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Likte dere dem ikke =O? Disse må bare være en slager! Kanskje en av hver type på hvert bein! Takk for tipset! :ohmy! Bare MÅ ønske meg slike til jul! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Uff, synes de gule skriker etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg tror de røde hadde vært praktiske å ha på fylla. Er bare å smekke hælene sammen og si "There's no place like home" tre ganger. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hele navnet på disse skoene? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Van sin modell med lik utforming kalles SK8-HI. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nike Blazer mid heter de. Lenke til kommentar
akle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei Noen som vet hvor jeg kan få tak i et par Supra sko? Drev og surfa på en sko blogg når jeg kom over merket. Helst butikk rundt Trondheim, eller en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nike Blazer mid heter de. Vet du hvor jeg kan skaffe de? Har lett på google , finner ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå