Henrik C Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 LINK! Eventuelt på PM? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 En blogg er rimelig offentlig tilgjengelig så jeg vil ikke tro det går imot reglementet å legge den ut her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Nei, det er nok ikke mot reglementet, men det er mye morsommere for dere å komme over den selv Sier bare myntloffere ^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Den bloggen er jo linket til mange ganger... Er lagt ut bilder fra den her også. Endret 13. juni 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Har noen Hub-sko i brunt skinn/lær som begynner å bli litt tørre/miste fargen. Hva bruker jeg for å friske opp? fett, skokrem eller voks? Uten at jeg har stålkontroll på alle Hubmodeller har jeg sett en del som har sånt skinn som Lacosteskoene alle fjortisser rocket for noen år siden. Minner mest om pappmasjé og er malt i en blank skinnlignende farge utenpå. Jeg er ikke ute etter hva du tror eller synes.... Kanskje jeg ikke fikk frem poenget mitt godt nok, men det var altså at på noen av Hubmodellene jeg har sett er det en type skinn du ikke kan gjøre så mye med. Hva med å linke til den aktuelle modellen du har? Så kan man komme med et mer kvalifisert svar enn å gjette på hvilket par du har. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 hei, noen som vet hvor (om) det finnes en butikk i trondheim som selger lacoste clemente? eller noen som vet om en visuelt lignende sko? ( jeg ser etter et par blå "cleane" mokkasiner) Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Har du sett på DNA? Syns de alltid har mye Lacoste i butikkene sine. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 Hvordan ungår man at Docksides begynner å lukte? Etter å ha brukt dem barbent i 1,5 måned nå begynner de å bli ganske græll. Har ikke skotrær til dem, tror neppe jeg spanderer det på dem heller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) bruk "usynlige sokker" og kjøp skotre. fkm vet bedre Endret 20. juni 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 Helt undødvendig å bruke skoTRÆR til docksides. Bare vask dem med mild såpe og vann når de begynner å lukte. Bruk en gammel oppvaskbørste eller noe inni. Jeg har et par som er 4 år gammelt som jeg aldri har brukt sokker til, og de lukter ikke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Herring Torino får vente da jeg kom på at jeg må ha nye sko til bryllup i sommer (er forlover). Plastikkskoene mine duger ikke så da tenkte jeg å investere i Herring Knightsbridge. Det sikreste er vel å kjøpe i svart og ikke mørk brun så har jeg et par pensko i svart som så vidt jeg har forstått det kan funke både med grå og navy dress. (2/3 dresser jeg har, den siste er for liten og elendig kvalitet) Og så lurer jeg på en ting: Ville dere kjøpt skotrær til et skopar som sannsynligvis kun vil bli brukt en 2-3 ganger i året? Er det verdt mtp. å holde formen og ellers? Endret 20. juni 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Herring Torino får vente da jeg kom på at jeg må ha nye sko til bryllup i sommer (er forlover). Plastikkskoene mine duger ikke så da tenkte jeg å investere i Herring Knightsbridge. Det sikreste er vel å kjøpe i svart og ikke mørk brun så har jeg et par pensko i svart som så vidt jeg har forstått det kan funke både med grå og navy dress. (2/3 dresser jeg har, den siste er for liten og elendig kvalitet) Og så lurer jeg på en ting: Ville dere kjøpt skotrær til et skopar som sannsynligvis kun vil bli brukt en 2-3 ganger i året? Er det verdt mtp. å holde formen og ellers? Ja. Jo sjeldnere du bruker skoen, jo mer vil den jo trenge skotrær. Hadde du brukt dem hver dag (sett bort i fra at det ikke er bra for skoen) ville du jo presset den ut hver dag. Uten skotrær vil de jo stå i månedsvis og sige nå. Du får jo uansett gratis skotrær fra Herring hvis du bruker en kode du finner ved å søke i tråden. Hvis jeg ikke tar helt feil var den HSAB. Helt undødvendig å bruke skoTRÆR til docksides. Bare vask dem med mild såpe og vann når de begynner å lukte. Bruk en gammel oppvaskbørste eller noe inni. Jeg har et par som er 4 år gammelt som jeg aldri har brukt sokker til, og de lukter ikke. Well, det finnes jo de som ønsker sin dose sedertre til Docksidesene også... Takk for tips om mild såpe og vann. Endret 20. juni 2012 av Phelge Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Ja. Jo sjeldnere du bruker skoen, jo mer vil den jo trenge skotrær. Hadde du brukt dem hver dag (sett bort i fra at det ikke er bra for skoen) ville du jo presset den ut hver dag. Uten skotrær vil de jo stå i månedsvis og sige nå. Du får jo uansett gratis skotrær fra Herring hvis du bruker en kode du finner ved å søke i tråden. Hvis jeg ikke tar helt feil var den HSAB. Nei nei, dette er bare tull. Hovedpoenget med skotrær er at skoene skal tørke raskt i riktig form. Når skoene først har tørket på trærne er det ikke så nøye om man lar skotrærne stå i eller ikke. Så lenge det er sko i god kvalitet "siger" de ikke nevneverdig over tid så lenge de er ordentlig tørre før man tar ut trærne. Koden er HSAB eller HSAC. Tror begge funker. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Er det vanlig at hælen på Docksides knirker veldig? Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Er det vanlig at hælen på Docksides knirker veldig? Mine knirker iaf skammelig mye, men vet ikke om det er vanlig Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Ja. Jo sjeldnere du bruker skoen, jo mer vil den jo trenge skotrær. Hadde du brukt dem hver dag (sett bort i fra at det ikke er bra for skoen) ville du jo presset den ut hver dag. Uten skotrær vil de jo stå i månedsvis og sige nå. Du får jo uansett gratis skotrær fra Herring hvis du bruker en kode du finner ved å søke i tråden. Hvis jeg ikke tar helt feil var den HSAB. Nei nei, dette er bare tull. Hovedpoenget med skotrær er at skoene skal tørke raskt i riktig form. Når skoene først har tørket på trærne er det ikke så nøye om man lar skotrærne stå i eller ikke. Så lenge det er sko i god kvalitet "siger" de ikke nevneverdig over tid så lenge de er ordentlig tørre før man tar ut trærne. Koden er HSAB eller HSAC. Tror begge funker. OK, takker for informativt svar. Da prøver jeg de to kodene for gratis skotrær og hvis de ikke funker dropper jeg innkjøp av det i denne omgang. (trærne altså) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg ville absolutt ikke droppet å kjøpe det selv om du ikke bruker skoene så ofte. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Da ble det Herring Knightsbridge med gratis skotrær (kode, HSAB). Er allerede sendt derfra. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Slit'an (er det noen andre enn bergensere som bruker det uttrykket, egentlig?). Fine sko det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå