AnewZ Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Over alt. Det ligger Loake/Loake/Barker samt butikker som fører C&J osv osv over alt. Men man må jo nesten innom Jermyn street uansett, og der finner du jo det meste. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Herring Monza i tan eller navy? Har ikke brune mokasiner så det taler for tan, men liker egentlig navyfargen bedre. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Synes kontrasten mellom blåfargen og de beige-fargede lissene gjør de i navy ganske pene. Kan ikke si at fargen og finishen på de i tan er like fint. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Ville ikke gått for lysebrune mokkasiner, når de ikke er semsket. Gå for navy imo. Endret 9. juni 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Da bestiller jeg i Navy, takker for innspill Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 Mine monza navy har blitt litt blasse i fargen, er det noen man kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Hvordan best mulig ta vare på Docskidesa, ut over å børste/tørke av dem og ha skotrær i dem? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg bruker Fiebings lærfett på mine. Å polere docksides synes jeg blir litt for mye... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Har aldri behandlet mine Docksides med noe, og bruker heller ikke skotrær. Det er såpass billige sko at jeg ikke tar meg bryet. I tillegg er dette sko jeg syns ser ganske bra ut når de er slitt også - det er ikke slik at de MÅ være nypusset for at de skal se bra ut. 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Lærfettet tar en del av slitasjen de får av saltvann. De ser langt fra ny og nypusset ut, men de holder lengre, og har en pen patina, ser ikke bare stygg og slitt ut. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Hva slags type sko er dette? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Det ser ut som gammeldagse skisko 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 12. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2012 Har noen Hub-sko i brunt skinn/lær som begynner å bli litt tørre/miste fargen. Hva bruker jeg for å friske opp? fett, skokrem eller voks? Lenke til kommentar
fervent Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hei! Tips til nettsider som fører new balance 420 serien? Sliter litt med å finne den modellen heg ønsker i min størrelse. På forhånd takk Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Har du prøvd her? http://www.brandos.no/new-balance/c749/pagesize/99 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 http://www.pickyourshoes.com/New-Balance-420/ Lenke til kommentar
fervent Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Har prøvd brandos uten hell. Den andre siden hadde heller ikke min str. Kjipt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Har noen Hub-sko i brunt skinn/lær som begynner å bli litt tørre/miste fargen. Hva bruker jeg for å friske opp? fett, skokrem eller voks? Uten at jeg har stålkontroll på alle Hubmodeller har jeg sett en del som har sånt skinn som Lacosteskoene alle fjortisser rocket for noen år siden. Minner mest om pappmasjé og er malt i en blank skinnlignende farge utenpå. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Har noen Hub-sko i brunt skinn/lær som begynner å bli litt tørre/miste fargen. Hva bruker jeg for å friske opp? fett, skokrem eller voks? Uten at jeg har stålkontroll på alle Hubmodeller har jeg sett en del som har sånt skinn som Lacosteskoene alle fjortisser rocket for noen år siden. Minner mest om pappmasjé og er malt i en blank skinnlignende farge utenpå. Jeg er ikke ute etter hva du tror eller synes.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hah, jeg fant nettopp landets kleineste blogg. Skrevet av en bruker som er aktiv her inne. Morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå