Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk rundt i Oslo med desert bootsa i dag. Tror jeg heller ville tatt livet mitt enn å gjøre det igjen. Makan til gnagsår har jeg aldri vært borti. Da jeg prøvde dem, virket de gode å gå i, men det var vel feil str da.

Lenke til kommentar

Tja, det kan hende de går seg til. Jeg fikk blodblemmer av ett par brouges fra Herring de første gangene jeg brukte dem (en gang ble det så ille at jeg måtte ta av meg skoene og heller gå barbeint), men nå er de fantastiske å ha på..Skinnsko er som regel litt sånn.

Lenke til kommentar

Fikk Loake Mitchum og skotrær (de til 299 på heppo) i posten i dag.

Passer perfekt og ser nydelig ut, eneste er at det var litt tegn til bruk på lærsålen. Det var ganske lite så jeg gidder ikke å returnere de, men allikevel litt irriterende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet spørsmålet har vært oppe en del ganger før, men så lenge det ikke er en definitivt guide-tråd (jeg har i alle fall ikke funnet noen, jeg tror jeg har sett en før men det jeg finner nå er stort sett ødelagt på grunn av bugs ved overgangen til nytt forum, spoilere som ikke kan åpnes) vil det nok fortsette å komme opp:

For å ta vare på lærsko, hvilke produkter anbefales, og hvordan bruke det riktig?

Rengjører, krem i rett farge, minkolje, et par børster - noe mer? Og minkolje, yay or nay?

Lenke til kommentar

Hva er greien med minkolje? Hvorfor digger noen det mens andre skyr det som pesten?

Edit: Saphir Renovateur er forøvrig basert på minkolje. Renovateur er jo skrytt opp i skyene.

Fordi minkolje gjør skoene mer vanntette. Problemet med minkolje er at det gjør at skoene ikke greier å ta til seg skokrem osv. Ved å bruke de på pensko "ødelegger" du på en måte skoene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...