Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koden er bare tullete å bruke.. Det er bare mulig å bruke en kode om gangen, og kjøper man de dyreste skoene fra herring sparer man vel rundt 25 £ med rabattkoden. Det er så og si nøyaktig det samme som man sparer ved å bruke koden for gratis skotrær. Kjøper man billigere sko taper man på å bruke den. Dette forutsetter selvfølgelig at man skal ha med skotrær, men hvorfor skulle man ikke hatt det...

Lenke til kommentar

Trodde aldri jeg skulle poste i en sko-tråd, men jeg så en reklame for Nike sko på Facebook og ettersom jeg trenger nye sko så sjekket jeg ut reklamen og havnet her: http://www.joggeskoshop.com.

 

De har over 100 forskjellige par Nike sko og alle er tilfeldigvis på tilbud til ca 550kr.

Når man ser på den dårlige norsken som er brukt på nettsiden så får man heller ikke følelsen av at dette er seriøst. Sist jeg kjøpte Nike Shox kostet dem 1600kr, mens her får du Shox for 550kr, det virker litt for godt til å være sant.

 

Er det noen her som har handlet noe her som kan bekrefte at det er ekte Nike sko de selger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...