Rankiz Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) 10% på alle Herring sko fram til 5 Juni. Rabattkode: JUB10 Endret 2. juni 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Koden er bare tullete å bruke.. Det er bare mulig å bruke en kode om gangen, og kjøper man de dyreste skoene fra herring sparer man vel rundt 25 £ med rabattkoden. Det er så og si nøyaktig det samme som man sparer ved å bruke koden for gratis skotrær. Kjøper man billigere sko taper man på å bruke den. Dette forutsetter selvfølgelig at man skal ha med skotrær, men hvorfor skulle man ikke hatt det... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Man får ikke brukt skotrær-koden hvis varene koster mindre enn £99. Da tjener man på å bruke rabattkupongen for fratrekk. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Trodde aldri jeg skulle poste i en sko-tråd, men jeg så en reklame for Nike sko på Facebook og ettersom jeg trenger nye sko så sjekket jeg ut reklamen og havnet her: http://www.joggeskoshop.com. De har over 100 forskjellige par Nike sko og alle er tilfeldigvis på tilbud til ca 550kr. Når man ser på den dårlige norsken som er brukt på nettsiden så får man heller ikke følelsen av at dette er seriøst. Sist jeg kjøpte Nike Shox kostet dem 1600kr, mens her får du Shox for 550kr, det virker litt for godt til å være sant. Er det noen her som har handlet noe her som kan bekrefte at det er ekte Nike sko de selger? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Hele siden er oversatt ved til norsk ved hjelp av google translate og du kan bare kontakte de via en epostadresse... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Det er åpenbart fake. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Man får ikke brukt skotrær-koden hvis varene koster mindre enn £99. Da tjener man på å bruke rabattkupongen for fratrekk. Ok, det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Mine nye sko, skal løpe fort Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 På Grønland(?) gjelder det å ha skoene i orden. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Skal ta meg en tur innom Meermin når jeg skal til Madrid. Ser veldig lovende ut. Den klassiske kolleksjonen starter på rundt €150. Endret 4. juni 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Er ute etter et par brune wingtip derbys. Hva må jeg ut for et kvalitetspar i butikk i Oslo? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Du må nok antagelig godt opp mot 3000. Vet ikke helt hva Loake osv ligger på, men vil tro det er der et sted. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Hvilke butikker bør jeg i så fall se i? Vet om grændsen, ut over det er jeg temmelig blank. Og dere som handler sko på nett, hvordan får dere det til rent praktisk med skostørrelser? Sko må jo helst prøves... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Prøv sko på lille vinkel sko på Majorstuen => Bestill fra Herring. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Fører de Loake? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 I tillegg har vel Lacrosse og Asbjørn Dagestad noe Loake... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Heppo har jo Loake. Hvis skoene ikke passer kan du sende de gratis i retur. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 I tillegg har vel Lacrosse og Asbjørn Dagestad noe Loake... Lacrosse har rimelig begrenset med utvalg, kun noen få fra L1 og Design. Carmina har de derimot mye av - forrige gang jeg var innom hadde de blant annet et nydelig par i shell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå