Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg har kjøpt et par Clarks Desert Boots og et par billige, hvite tøysko. Nå er jeg ute etter et par skinnsko jeg kan bruke til jeans på fritiden. Jeg har lyst på RM Williams Craftsman, men venter med de til høsten igjen. Har forstått at brogues (usikker på hva alle de forskjellige navnene betyr, men) passer til jeans og skjorte. Forslag til hvilke? Eller andre forslag?

Lenke til kommentar

Hva med noen suede brouges fra f.eks. Mark McNairy? Synes de er passe uformelle til å bruke til daglig, men samtidig pene. Med mindre du er voksen og i arbeid synes jeg ofte skinn-brouges kan bli for formelt til hverdags, men det er kanskje bare jeg som synes.

De var veldig pene, men jeg syns de var litt dyre. Forslag til billigere suede brogues?
Lenke til kommentar

Hvis skoene hovedsakelig skal brukes til uformelle anledninger ville jeg absolutt ikke gått for oxfords, så av de Dexter linket til ville jeg personlig gått for Redmire. Oxfords ser fort helt feil ut med uformelle antrekk.

Forskjellen er? Hva er det som gjør at redmire ikke er oxfords? Skoene skal bli brukt for det meste sammen med mørke jeans og skjorte.
Lenke til kommentar

Jeg vil ha en profesjonell, men samtidig casual look. Vanskelig å beskrive kanskje. Et typisk outfit kan være mørke/svarte jeans med et fint belte, skjorte med bra kvalitet som sitter bra med oppbretta armer og en fin klokke. Noe jeg kan bruke når jeg har casuale møter med potensielle distributører. Redmire var helt ok, men tipper det er noe bedre der ute. Kan ikke du komme med noen fine forslag, fkm? Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...