EryMax Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Da stikker jeg snart på tur i disse] Og poenget er? God tur da. Skoene er sikkert kurrant å gå på tur i, men ikke noe estetisk praktverk. Poenget er at tursko ikke skal være pene. Kunne sikkert gått i myr med Converse sko, men de blir så våte og skittene. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Det er jo fullt forståelig, men forstår ikke hvorfor du valgte å poste dem her. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Hadde tenkt til å kjøpe meg et par docksides i semsket navy-blue, men den fargen/kombinasjonen fantes tydeligvis kun for jenter, i alle fall på Sebago Concept Store ved Rådhuspassasjen. Er det andre butikker som har større utvalg? Nettbutikken til Sebago selger "blue" (http://www.sebago.com/US/en-US/Product.mvc.aspx/8829M/56651/Mens/Docksides?dimensions=0) men vet ikke helt om den falt i smak. Hvilken farge foretrekker dere? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Den fargen så litt shabby og ferdig falmet ut. Not my cup of tea. Lenke til kommentar
ardy Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg har nå bestemt meg for og ta leapet fra sneakers til noe litt mer "finere", derfor lurer jeg på om kanskje disse ville egnet seg til casual/sommerbruk? Kanskje dere har noen andre forslag? Er i hvertfall på utkikk etter noe mokkasin/båtsko/loafer-aktige sko Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 De var ganske grusomme. Skal du ha seilersko ville jeg bare kjøpt vanlige Sebago eller Sperry som alle andre. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Et spørsmål..... Er Sperry smalere enn Sebago? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Noen som vet om Docksides er billigere i Sverige? Hadde vært hendig for da kan jeg kjøpe i Stockholm i helgen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Den fargen så litt shabby og ferdig falmet ut. Not my cup of tea. Enig med deg, noe som holder tilbake kjøp. Muligens jeg bare kjører på med vanlige navy blue, men synes semskede (semskete?) er finere.. Lenke til kommentar
ardy Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 http://cdn.styleforum.net/c/c4/350x467px-LL-c4f4c1bb_IMG_0093.jpeg Noen som vet hvor jeg kan finne lignende/ala samme modell til en billig pris? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 www.herringshoes.co.uk Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Eventuelt http://www.afinepairofshoes.co.uk/ Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Ardy: Hva med å sende PM til eieren? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Var ikke det der Christian B som postet? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Det er et par Allen Edmonds Fifth Avenue. Hvor billig tenker du? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Japp, det var meg. Helt riktig at det er et par AE FA (u mad, Henrik?); meget fornøyd med dem, men lesten er ikke den mest elegante. Hvis jeg ikke hadde funnet et par til en god pris, som jeg heldigvis gjorde, hadde jeg heller gått for et par fra Herring. AEs lærlvalitet opplever jeg som et hakk over, men Loakes' lester er mye penere formet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg liker som regel klumpete sko (neste skokjøp tror jeg blir et par Alden 975 i # 8, kongen av klumpete sko), men jeg klarer ikke å få meg til å like Fifth Avenues. De ser ut som dette sett ovenfra: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Hahaha, I større størrelse ser de rimelig klumpete ut, ja, men jeg bruker US8 og da er de tålelige. Som en kjempfan av George tar jeg det også som et kompliment. Edit: Minner meg om: Personlig er jeg ikke kul nok for å være Bruce, så holder meg til George enn så lenge. Endret 11. mai 2012 av Christian B 1 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Ser det er litt snakk om Docksides her. Fikk nettopp disse i posten, og er svært fornøyd med dem. Om du vil selger skal legge ved skoboksen må du forresten si fra, noe jeg gjorde siden selger har fått en del nøytrale tilbakemeldinger nettopp på grunn av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå