EvenEleven Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) hvor får man kjøpt sånne Dr. Martins sko i Norge? Foretrekekr butikk. usikker på størrelse og passform. edit: leif Endret 27. oktober 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vet ikke om man finner din størrelse uansett... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Grunnen til at mine tok litt tid er fordi de har vært verden rundt da; 1. Los Angeles, California, USA 2. Ontario, California, USA 3. Philadelphia, Pennsylvania, USA 4. Koeln, Tyskland 5. Herneboernig, Tyskland 6. Glostrup, København, Danmark 7. Malmø, Sturup, Sverige 8. Oslo, Norge 9. Louisville, Kentucky 10. Bromma, Sverige 11. Oslo, Norge 12 STUA MI^-^ Ble noe kødd med tollen. EDIT; BTW. Hvis du skal ha vanlige svarte kan du få kjøpt de nesten i hvilken som helst skobutikk. Endret 25. oktober 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Grunnen til at mine tok litt tid er fordi de har vært verden rundt da; Ble noe kødd med tollen. Usj, så kjedelig Men bra at de kom til slutt da Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Vet ikke om man finner din størrelse uansett... Hva mener du ? Lenke til kommentar
gategutt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet om noen kule skatesko? Alltid likt de, og de skal helst være hvite. Ellers skulle et par hvite Puma sko vært koselig også. halloffame.no de er overlegne hva gjelder skatesko. Er de eneste i Norge som fører en del skateboarding fra de feteste produsentene. Bra utvalg og en fantastisk fet sjappe. Lars som jobber der er også et levende leksikon og kan alt om Adidas og Nike. Funker fint å bestille på nett også. Har Adidas, Nike, Puma, Alife NYC osv. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Prøvde å være vittig. Har lest om karen du har som avatar. Han er sjuk. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe ok. Fikk høre om han fra forumet Er Doc Martins noe varme? tenker som vintersko. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ja. De er kjempe varme^-^ Det er derfor jeg kjøpte de, fordi de siste vintrene har jeg gått med converse, og funnet ut at det er nytteløst. Dr Martens løser alle verdens problemer^-^ Endret 28. oktober 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Bortsett fra at de er skinn og du svetter deg i hjel om sommeren. Edit: Tror jeg skal ha tihullssnøring Doc Martens i svart og gult (finner ikke de med spesialsting ) og et par jeg faller for i New Rock sin kolleksjon. Endret 29. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er tydeligvis ikke så veldig lurt å gå langt i uinngåtte DMs. Gnagsår ftw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg bruker gnagsårplaster preventivt når jeg får inn lærsko. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg har egentlig aldri gått til anskaffelse av nye lærsko før, men jeg kommer nok til å gjøre det samme neste gang. Dvs. bruke gnagsårplaster... Endret 29. oktober 2008 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Tar det lang tid før de er gått inn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kommer an på hvor mye man går, været etc. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 jaja xD Vil de gi gnagsår ved å være på en 8 timers skoledag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke hvis du bruker plaster. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Som en av tydeligvis få her i landet, er jeg en bruker av str 50 i sko. Som flere sikkert skjønner er utvalget i denne størrelsen heller dårlig i Norge. Men for noen uker siden satte jeg meg ned foran pcen og shoppet sko over ebay. Har kjøpt 4 par, hittil fått 2 av de. Gøy! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Oi. Må være kjipt med så store føtter. Liker begge DC-para godt, men syns ikke de andre var så kule. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå