multisync Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Bruker ikke sokker så lenge jeg går i shorts... for da ser det ikke bra ut med sokker. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Nei, jeg bruker ikke Vans. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Nei, men da så..men hvite tennissokker bruker du, altså? Haawy: Følte du det hjalp mot svette og klamhet? Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Selvsagt, må jo følge moten. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Vil anbefale tåsokker fra H&M, fungerer fint for meg så lenge jeg ikke har planer om å ta av skoene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ser ikke bra ut og bør dermed unngås på offentlige steder. Du ville gått med sokker i seilersko? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Da stikker jeg snart på tur i disse Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ser ikke bra ut og bør dermed unngås på offentlige steder. Du ville gått med sokker i seilersko? Nå har jeg aldri eid et par seilersko, men synes det er rart at man absolutt er fritatt for sokker bare man går i den type sko. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Du er ikke fritatt for sokker, det er ulovlig å gå i sokker i dem. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Lol. Det skulle tatt seg ut å gå rundt i sokker i loafers, seilersko osv... Da kan man like greit ta fram sandaler og hvite tennissokker. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Hva om man går i seilersko og bukse? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Nei, men da så..men hvite tennissokker bruker du, altså? Haawy: Følte du det hjalp mot svette og klamhet? Ja, noe. Jeg svetter ikke veldig mye da, kan hende det hjelper mer hos andre som gjør det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 For min del så følger sokkene benplagget vel så mye som skotøyet. Bukse = sokker, shorts = lave sokker. Type sokker som ikke synes over skoen, kommer ikke på hva de heter i farta. Å gå uten sokker i sko er ubehagelig. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 jeg går i seilersko hver dag, om jeg har sokker eller ikke i bestemmer været 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Hos meg er det været som bestemmer om det blir seilersko eller ikke. 3 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 ^ Akkurat sånn det skal være. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Da stikker jeg snart på tur i disse Og poenget er? God tur da. Skoene er sikkert kurrant å gå på tur i, men ikke noe estetisk praktverk. Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 En norsk nettside hvor du får kjøpt double monks? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå