Rankiz Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Kjøp deg Chelsea boots eller chukkas, kan brukes høst, vår og vinter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Snuzk1: Til sommeren ville jeg hatt minst to par sko + "spesialsko" (herunder fotballsko). Et par semskede brogues til litt mer "fine" anledninger og et par bruks-sko som du smetter på deg, type vans, converse, seilsko, sneakers eller hva det måtte være. Pluss fotballsko, i ditt tilfelle. fkm: Vet du om noen som fører de der i Oslo? Rankiz: Chukkas og spesielt Chelsea boots er temmelig lite kurante om sommeren, imo. Endret 8. mai 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Kjøp deg Chelsea boots eller chukkas, kan brukes høst, vår og vinter. Herregud, leser du i det hele tatt spørsmålene du svarer på? For det første, han spør om sommersko. Videre nevner han at han gjerne vil kunne spille fotball i dem. Tror du virkelig chelsea boots og chukkas er gode forslag? Herr Brun: Nei. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Haha, jeg ser for meg noen løpe rundt å spille fotball i ett par chelsea boots i semsket skinn og med lærsåle.. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 8. mai 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Kanskje han er Chelsea-supporter? + 14 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Kjøp deg Chelsea boots eller chukkas, kan brukes høst, vår og vinter. Herregud, leser du i det hele tatt spørsmålene du svarer på? For det første, han spør om sommersko. Videre nevner han at han gjerne vil kunne spille fotball i dem. Tror du virkelig chelsea boots og chukkas er gode forslag? Herr Brun: Nei. Du har svart feil på spørsmål før du også, ingen som kappa av deg armen av den grunn. Lenke til kommentar
tobarn Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 He-he. Har lite peiling på sko og hva som er mest "bang for the buck" for tiden. Holder på å bygge en garderobe med litt kvalitet i, men har hele tiden nedprioritert dressko(hadde et okei alternativ før). Har en svart og en mørkegrå dress, men den sistnevnte er liten og brukes desverre sjeldent nå. Skal skaffe meg ny dress senere. Altså: Mine første ordentlige dressko til bruk for hovedsaklig svart dress. Gjerne ikke det mest formelle, men noe ala cap toe(?) eller lignende. Er disse ok? http://www.herringsh...d=6&shoeid=3068 Har ikke så god rå, spesielt siden jeg har lyst på noen brune wingtips om ikke lenge. Forresten noen kode for skotrær på herring, eller kan gi meg link til et par i sedertre som vil fungere for "vanlig" 43? Litt lat, men ser mange har bommet her. Det har jeg ikke råd til nå. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Hvis du skal ha et ordentlig par dressko ville jeg gått for et klassisk par sorte cap-toed oxfords uten perforering. Da vil du aldri være underdressed på skofronten (med mindre du bærer smoking eller sjakett). Broguesene du snakker om å anskaffe vil, litt avhengig av hvor sjuke mønstre du skal kjøre, funke fint til settinger som er mindre formelle. PS: Svart dress er lite fleksibelt, fiks deg en ny snart! Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Forresten noen kode for skotrær på herring [...]? Prøv med HSAB, den funket i hvert fall i forrige uke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Herring Keele som er linket til har ifølge beskrivelsen "polished leather". Med mindre jeg husker helt feil, er vel det noe det er greit å holde seg unna. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Herring Keele som er linket til har ifølge beskrivelsen "polished leather". Med mindre jeg husker helt feil, er vel det noe det er greit å holde seg unna. Hør, gå for black calf. Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Ute etter sko for casual bruk(penere sko, seilersko, mokkasiner, oxford). Begrunn gjerne hvorfor :-) Endret 8. mai 2012 av robinabc Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 He-he. Har lite peiling på sko og hva som er mest "bang for the buck" for tiden. Holder på å bygge en garderobe med litt kvalitet i, men har hele tiden nedprioritert dressko(hadde et okei alternativ før). Har en svart og en mørkegrå dress, men den sistnevnte er liten og brukes desverre sjeldent nå. Skal skaffe meg ny dress senere. Altså: Mine første ordentlige dressko til bruk for hovedsaklig svart dress. Gjerne ikke det mest formelle, men noe ala cap toe(?) eller lignende. Er disse ok? http://www.herringsh...d=6&shoeid=3068 Har ikke så god rå, spesielt siden jeg har lyst på noen brune wingtips om ikke lenge. Forresten noen kode for skotrær på herring, eller kan gi meg link til et par i sedertre som vil fungere for "vanlig" 43? Litt lat, men ser mange har bommet her. Det har jeg ikke råd til nå. Takk for hjelpen! Hvis du først skal gå for et par sorte sko så ville jeg som Erik foreslår gått for et par cap toe oxfords uten brogueing. NgZ har også rett når han sier at man bør holde seg unna alt som heter "polished leather", "corrected grain", "polished binder" osv. Går du opp noen hundrelapper i pris får du disse, som er laget i ordentlig skinn. De har gummisåle, men til den prisen kan man ikke være alt for kresen: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=5861 Er du villig til å gå enda litt opp i pris er disse veldig pene: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=91&shoeid=4565&brandid=6&catid=42&oldcolid=2433&stype=0&colourid=418 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som har forsøkt å bruke talkum i skoene når de brukes uten sokker? Ser GQ har nevnt det i skoguiden sin.. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Sko uten sokker? Horribelt. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Fordi? Edit: Prøvde å ha talkum i et par sko for en stund siden. Jeg brukte alltid sokker i dem, men det hjalp fortsatt litt. Endret 9. mai 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ser ikke bra ut og bør dermed unngås på offentlige steder. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ah, du er den typen som vandrer rundt i høye hvite tennissokker til de lave Vans-skoene dine i sjakkmønster du? Da er det jo forståelig at du synes det ikke ser bra ut.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå