Post_Mortem Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hehe glad jeg slipper det eksamenstullet ;-) Takker igjen for all hjelp! Sender deg en pm senere idag så jeg ikke forstyrrer mer :-P Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg finner ikke søkefunksjonen lenger, så dette kan ha blitt spurt om tidligere i tråden, men er det noen av dere som har erfaring med Saint Crispins? Eventuelt vet noe om prisklasse? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Det er vel noe av det beste man kan få tak i. Prisen vil jeg tippe ligger greit nord for 700€ hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Likte dette jeg: Endret 3. mai 2012 av Hvorre™ 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som har prøvd Nike Field Trainer? Lett/tung? God å gå i etc.? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hva er det beste av plimsolls? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Vet ikke om de kan beskrives som "det beste", men jeg har ett par fra Keds jeg er veldig fornøyd med. De er hvertfall veldig gode å gå i, og de holder seg nogenlunde rent kvalitetsmessig (mine er vel to år gamle.) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Har et par fra Clarks som jeg er veldig fornøyd med så langt. Virker til å være god kvalitet, også er de gode å gå i. Endret 3. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Er det en kvalitetsforskjell mellom Sperry Topsiders og Sebago Docksides? Førstnevnte er på salg her borte til 60 USD. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er ikke stor forskjell på kvaliteten, det hele kommer ned til personlige preferanser. Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Noen forslag til sko som passer til dress, men ikke ser så veldig formelle ut. Er viktig for meg at de ikke er "gubbete", vanskelig å forklare nøyaktig hva jeg bener med det. Problemet mitt er at jeg sjelden bruker dress, og har ikke sko som passer til det. Jeg synes at jeg ser ut som en klovn i de fleste, spesielt på grunn av formen mange av dem har. Føttene mine er store i forhold til resten av kroppen (47 til 184cm høyde), men vokser sannsynligvis ikke mer. De burde passe til mer formelle feiringer og en avslappet stil samtidig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hva med noe i semsket skinn? Noe sånt som dette: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=5866 Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Er ikke min stil, for meg ser de for gubbete ut for faren min på 45. Jeg måtte ha fått betalt for å gå i de skoene. Ikke at de er så veldig stygge, men det er en fronkollisjon med smaken min. Skjønner at det er vanskelig å hjelpe fordi jeg er veldig uklar på hva jeg vil ha, det er fordi jeg ikke vet det helt selv. Skal prøve å se litt rundt og komme md noen forslag. Ellers så er prisen litt for høy for hva jeg har tenkt å bruke, men det avhnger av hvor godt jeg liker skoene så klart. Endret 8. mai 2012 av Von Apen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Du kan ikke bruke noe annet enn pensko til dress med mindre du har lyst til å se ut som en klovn. 2 Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vet ikke hvor "pene" disse er, men jeg klarte i hvertfall å finne et par sko som jeg liker på den siden. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=5249 Er det greit til dress? Tips om noe som likner i en lavere prisklasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå