Bebeluv Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei. De hadde samme mønster og dempere som NZ, men de gikk litt nedover helt på tuppen og ikke opp om du forstår?Den var jo så og si nesten som NZ, men tror den har et annet modellnavn kanskje. Kanskje OZ? Hvertfall de jeg har, kanskje det var meg du så på vei til trening Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei. Jeg var på kino, så det så Men de lignet helt lik på NZ, bare ikke så "veldig store". Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Trenger noen fritidssko - noen som kan tipse meg? Sort eller hvitt, helst sneakers. 15 år & preppy stil btw. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Prisklasse, høye sneakers, lave sneakers? http://www.brndnustore.com/content/sneaky-...ig-al-mid-black http://www.brndnustore.com/content/sneaky-...k-black-leather Selv har jeg sansen for disse to, men sliter med å velge ut et par jeg liker best. Synspunkter? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Helst noe lavere Rundt 1000 maks - gjerne type le coq sportif, fred perry etc.. bare IKKE HVITE LACOSTE! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei, Tenkte å kjøpe meg en halvlang frakk og samtidig ett par sko. Lurte derfor på om hva som kunne passet bra? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet om noen kule skatesko? Alltid likt de, og de skal helst være hvite. Ellers skulle et par hvite Puma sko vært koselig også. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei, Tenkte å kjøpe meg en halvlang frakk og samtidig ett par sko. Lurte derfor på om hva som kunne passet bra? Hvor får man kjøpt 3/4 frakk billig? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ta en titt her. Endret 14. oktober 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk Espennt. Har du bestilt fra dem før? Bestilte uansett hvite Puma Sneakers og hvite Fred Perry sneakers. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nettopp fått høye hvite Dr Martens. Bestillte de fra usa og det tok ca 5 uker! Var litt kødd der da. Er super fornøyd med de da^-^ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kan jeg få sjokoladen i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ååh, Doc Martens er så comfy! Jeg skal ha et nytt tihullspar, men jeg leter etter special editionen med svarte sting og ikke gule. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 haha. Tok bildet i går og sjokoladen er visst vekk Doc Martens er MAX comfy Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Ååh, Doc Martens er så comfy! Jeg skal ha et nytt tihullspar, men jeg leter etter special editionen med svarte sting og ikke gule. Gule er jo de råeste da Har limited laser cut fra British Boot Company i Camden 10 hull og vernetå som stikker oppover http://www.britboot.co.uk/AirWair/BlackLaserBig.jpg Endret 24. oktober 2008 av edge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den var fet! ^_^ Jada, gule sting er fett nok, det, men det er litt gøy med sko ikke alle kan skaffe seg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den var fet! ^_^Jada, gule sting er fett nok, det, men det er litt gøy med sko ikke alle kan skaffe seg. http://www.britboot.co.uk/AirWair/EmeraldGreenBig.jpg De synes jeg var kule Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det var de forøvrig, men jeg har nok skopar som ikke passer til hverdagsklærne mine, jeg trenger et par par med boots. Tenker det blir et fra Doc Marten og et fra New rock. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nettopp fått høye hvite Dr Martens. Bestillte de fra usa og det tok ca 5 uker! Var litt kødd der da. Er super fornøyd med de da^-^ Når jeg bestilte mine tok det bare en ukes tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå