Passasjer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Puma er såå ut i år. [/b] Vans slip-ons. Og Vans er ikke ut? =P 8341757[/snapback] Du stjal ordene fra munnen min. Selv bryr jeg meg egentlig ikke veldig mye om sko er inn eller ut, jeg bruker det jeg synes er flott/tøft/fint whatever, og så får andre synes hva de vil. Dog er vans og converse sko noe av det ekleste jeg har sett av sko, og fatter ikke at folk i det hele tatt tar de på seg. 8342988[/snapback] Der er jeg helt enig Grelle sko av gummi og canvas. Men tror ikke vi blir kvitt dem, den lave prisen gjør at de ikke blir upopulære regner jeg med. Edit: De Lacosteskoene du linket til var muligens de peneste jeg har sett fra merket Endret 10. april 2007 av FredericC Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Lacoste Carnaby Får man kjøpt disse skoene i Norge? Endret 10. april 2007 av iggipop Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jepp, du finn dei på Stress, blant anna. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lyst på nye sommersko. Lakai Telford Farge: Black/Orange Nubuck Pris: NOK 899,- Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Går rundt i "knæsje" oransje, rød, gule og sorte le coq sportif sko jeg da Skal prøve å ta bilde litt senere. Prøvde å finne bilde av dem på nettet uten hell. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Sorte Converse All Star; greit å gå med for gutter? -_- Ser mest jenter i converse, men noen gutter også. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Vans er mer tidløst enn Puma, og de kommer i så mange farger og varianter. Hvorfor kjøpte du Vans med USA-flagg på? Virker bare litt dumt, med mindre du faktisk er amerikaner. 8342441[/snapback] Jeg har familie i USA da Også ville jeg ikke ha de rutene. (Ikke si at det finnes flere design, det vet jeg godt) Dere som sier Vans er ut: Yes, men jeg har ikke kjøpt nye i år. Vet ikke hva jeg skal kjøpe 8352285[/snapback] Ok, synes bare det var litt rart først. Nesten som å kjøpe en T-skjorte med det danske falgget på, hvis du skjønner. Har heller ikke sett mine Vans-sko i Norge enda (Blågrå med lyseblå ruter). Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Vans er mer tidløst enn Puma, og de kommer i så mange farger og varianter. Hvorfor kjøpte du Vans med USA-flagg på? Virker bare litt dumt, med mindre du faktisk er amerikaner. 8342441[/snapback] Jeg har familie i USA da Også ville jeg ikke ha de rutene. (Ikke si at det finnes flere design, det vet jeg godt) Dere som sier Vans er ut: Yes, men jeg har ikke kjøpt nye i år. Vet ikke hva jeg skal kjøpe 8352285[/snapback] Ok, synes bare det var litt rart først. Nesten som å kjøpe en T-skjorte med det danske falgget på, hvis du skjønner. Har heller ikke sett mine Vans-sko i Norge enda (Blågrå med lyseblå ruter). 8366885[/snapback] ca. sånne jeg har tror jeg hvis du titer i første post.. de er vedldig like mine. shoe to kill asker 500spenn tror jeg, men merker at det er taiwan kvalitet. der man tråkker ned på midten begynner limen å gå slitt. så blir vel 2 par denne sommeren. noen som vet om jeg kan vaske dem i maskin emd limet eller bare med clut vask? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Lyst på nye sommersko. Lakai Telford Farge: Black/Orange Nubuck Pris: NOK 899,- Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8357279[/snapback] De var grelle 8367060[/snapback] Takk for inspillet, godt folk har forskjellig smak Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva med å gjøre førsteposten litt mer informativ? Som ved å legge inn linker til diverse webshops? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lyst på nye sommersko. Lakai Telford Farge: Black/Orange Nubuck Pris: NOK 899,- [img.]http://stress.no/images/image_Prod/lakai_big.jpg[/img] 8357279[/snapback] LOL. Go for it. ^^ -- Jeg har et par Pumasko, kjøpt i Bulgaria til en hundrings. Jeg har funnet ut at dette var det lureste jeg kunne gjøre, da den har en out-of-style self-destruct funksjon. Det øyeblikket Pumasko ikke var kule lenger kollapset sålen og lissene revnet. Mamma kjøpte et par Lacoste-sko til meg i dag. Det var koselig gjort. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sorte Converse All Star; greit å gå med for gutter? -_- Ser mest jenter i converse, men noen gutter også. Hva synes dere? 8366658[/snapback] Ja jøss, hvertfall hvis du kjører en litt rocka stil. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) skatesko på generell basis er jævlig grellt. grøsser. Står jo f. eks ikke stil med typ nudie jeans småtight tee og skatesko.. Endret 13. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hva om han ikke bruker nudie jeans og småtight tee? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hva om han ikke bruker nudie jeans og småtight tee? 8380886[/snapback] står ikke i stil til noe annet heller... med mindre du kjører white trash stil med joggebukse i XXL og hoodie i samme size. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har følgende: - Adidas Superstars (Hvite) - Adidas Superstars Skate (Sorte) - Puma Ett eller annet sneakers (Rød/Hvit) - DC Court (Hvite) - Circa Memoirs (Hvite/Lysblå) <3 Sko <3 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Hva med å gjøre førsteposten litt mer informativ? Som ved å legge inn linker til diverse webshops? 8372244[/snapback] hmm hakke så mye greier på sånt jeg:D tihi, men hvis noen har noe bra innspil så meld ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå