TanTheMan Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg husker at jeg ikke likte brogues da jeg begynte å lese her og andre steder om klær (og sko). Nå liker jeg det uten tvil. Det vokser ofte på deg. Så vidt jeg har skjønt har andre den samme erfaringen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Den er allmenne oppfatningen av brogues, f.eks. wingtips, er jo at det er ser ut som "besterfarsko". Likevel synes alle jeg møter på at jeg ser bra ut med mine Loake Buckingham, og jeg er 21. For meg er rett og slett brogued wingtips er en slags "bread'n'butter". Da jeg først så brogued sko tenkte jeg at det var noe jeg aldri kunne tenke meg å bruke selv. Jeg skulle bare visst... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Den er allmenne oppfatningen av brogues, f.eks. wingtips, er jo at det er ser ut som "besterfarsko". Likevel synes alle jeg møter på at jeg ser bra ut med mine Loake Buckingham, og jeg er 21. For meg er rett og slett brogued wingtips er en slags "bread'n'butter". Da jeg først så brogued sko tenkte jeg at det var noe jeg aldri kunne tenke meg å bruke selv. Jeg skulle bare visst... Finnes det wingtips som ikke er brogues? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ja, det gjør det, så et par på SF for en stund siden. Omtrent sånn her, bare ikke boots: Og her er et par fra GW: Endret 14. april 2012 av Christian B 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg digger oxford boots. /sikle Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse. Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse. Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine. Lol, det smalt fra rett kjeft. 5 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Ja, det gjør det, så et par på SF for en stund siden. Har aldri sett det før, men jeg må si jeg likte det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Den er allmenne oppfatningen av brogues, f.eks. wingtips, er jo at det er ser ut som "besterfarsko". Likevel synes alle jeg møter på at jeg ser bra ut med mine Loake Buckingham, og jeg er 21. For meg er rett og slett brogued wingtips er en slags "bread'n'butter". Da jeg først så brogued sko tenkte jeg at det var noe jeg aldri kunne tenke meg å bruke selv. Jeg skulle bare visst... Finnes det wingtips som ikke er brogues? Ja, det heter austerity brogue. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse. Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine. Kan være med på at de aller spisseste skotippene kan se litt i overkant feminine ut, men de der er da standard? Butte eller firkantede sko ser jo ikke særlig bra ut. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Nei de er "tapered". RIktignok ikke veldig mye. Men dette er de jeg liker: Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse. Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine. Lol, det smalt fra rett kjeft. Hahaha! Takk for en god latter, Christan! 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Nei de er "tapered". RIktignok ikke veldig mye. Men dette er de jeg liker: Jeg fant bilde av lesten de er bygget på: 6 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Kødder du eller? Må du slenge dritt til Ramius uansett hva han skriver? Jeg vedder på at om det hadde vært en hvilken som helst annen bruker, hadde du skrevet noe saklig, men neida, bare fordi Ramius liker Michael Jackson, har laget seg noen bukser selv og har litt annerledes meninger enn mange andre her, må du, Lapo og flere andre brukere alltid svare sarkastisk, utelukkende i et forsøk på å få en større e-penis. 7 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse. Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine. Heller det enn skikkelig runde tær som ser ut som du skal fiste noen.. Endret 15. april 2012 av baBuShKa 6 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Kødder du eller? Må du slenge dritt til Ramius uansett hva han skriver? Jeg vedder på at om det hadde vært en hvilken som helst annen bruker, hadde du skrevet noe saklig, men neida, bare fordi Ramius liker Michael Jackson, har laget seg noen bukser selv og har litt annerledes meninger enn mange andre her, må du, Lapo og flere andre brukere alltid svare sarkastisk, utelukkende i et forsøk på å få en større e-penis. Jeg har faktisk aldri slengt dritt til Ramius. Men når man synes at skoene ser ut som portable buttpluger kan man ikke akkurat forvente seg en saklig diskusjon rundt emnet. Jeg er vel en av de som er mer på den liberale siden når det gjelder stil, og lever mer etter, enn mange andre her, ordtaket om at "hvis man ikke har noe godt å si, er det ikke noe vits i å si det i det hele tatt". Generelt er de sarkastiske svarene til Ramius kun fordi mange av postene hans kan oppfattes som at hans mening er den eneste riktige, og hvis noen er uenige er det de som har feil. Btw, hadde fkm skrevet det hadde jeg trolig fyrt tilbake med noe enda verre. Endret 15. april 2012 av Christian B 4 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg liker ikke spisse tær. Som på bilde over. De er altfor spisse. Det ser homo ut. Som du vil pule en annen med tærne dine. Heller det enn skikkelig runde tær som ser ut som du skal fiste noen.. Mer macho å fiste noen enn å tåe noen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Btw, hadde fkm skrevet det hadde jeg trolig fyrt tilbake med noe enda verre. What? Hvordan ble jeg en del av denne diskusjonen egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Syns ikke skoene Christian postet var spesielt spisse, kunne fint gått med noe lignende. Dette syns jeg derimot blir for spisst: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå