Need44speed Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) takk. jeg trodde det var meninga å bruke det, for herring sendte emd en boks jeg ikke ba om Endret 30. mars 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Det gjør de alltid. Den voksen suger, så jeg ville ikke brukt den uansett. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Skal til Praga nå i ferien, og da skal det handles mye sko! Hørt om et 6-etasjers kjøpesenter som bare selger sko, og alt er håndlaget i Italia og Tjekkia. Noen som som har hørt om "Bata" ? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Var der for en 4 år siden ca, så husker ikke så altfor mye. Men det jeg husker er at det er en veeeldig stor overvekt av damesko, og et nokså labert utvalg for herrer. Ble litt skuffet egentlig, men er uansett verdt å ta seg turen innom. Mye kan ha forandret seg siden da, og er jo uansett en forholdsvis stor sjanse på at du finner deg noe fint allikevel. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Men det jeg husker er at det er en veeeldig stor overvekt av damesko, hehe, sånn er det jo også her i Norge når det gjelder sko og klær generelt.. Vi får se, legger ut bilde her hvis jeg finner noe fint. Er primært ute etter noen brune finsko, men det vil nok fort vise seg hva det blir til til slutt Endret 30. mars 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sant nok! Du finner nok en del av det regner jeg med Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Opplevde noe jeg aldri trodde kunne skje. De Sebago mokkasinene jeg kjøpte sprakk faktisk i skinnet, der de to skinnbitene snøres sammen over rista. Så var på Grensen og fikk bytta dem. De hadde ikke samme størrelse, så gikk ned én halv størrelse uten problemer. Bare passet på å ha samme vidde som før - EE, og da kjente jeg ingen forskjell på 45 og 44,5. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Nei det var virkelig overraskende. Sebago er jo viden kjent som en skoprodusent med ekstremt god kvalitet på skoene sine. Lol... 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Eh, ja det er de. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Edward Green og John Lobb, gå og legg dere! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Skinnet sprakk? Må være corrected grain. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 går det greit å la være å bruke sokker i desert boots? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Alltid brukt sokker i desert boots, men det er ingen som tvinger deg til å bruke sokker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kommer vel an på hvor tr3ndy en vil være.. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Alltid sokker i sko. Alltid. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 alltid sokker i sko er jeg ikke enig i.... hva nener du lokeland? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ulempen med å gå uten sokker er hvis man skal på besøk til noen. Føler det er litt kleint å gå barbeint hjemme hos folk. I loafers og seilsko liker jeg å gå uten sokker. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 alltid sokker i sko er jeg ikke enig i.... hva nener du lokeland? Å gå uten sokker i sko som Clarks desert boots, Sebago Arlington osv er bare lame. Bruker ikke sokker i loafers, moccasiner og seilsko. Hvis de bittelitt store, bruker jeg disse sokkene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 har lettt etter sokker som jeg kan bruke i seilsko og liknende, ettersom det kan bli litt klamt. takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå