Keiseren av Grønland Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Øhhh, 90 prosent av bildene dine var penny loafers. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Øhhh, 90 prosent av bildene dine var penny loafers. What?! Det var Rankiz som la ut bildene fra den andre butikken, ikke jeg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Aldri hørt om Aurlandskoen før jeg, men morsomt med ett norskt merke. Bare synd det bare var penny loafers siden jeg ikke er så glad i det. Klikk på linken, de har andre typer også. Endret 23. mars 2012 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Øhhh, 90 prosent av bildene dine var penny loafers. What?! Det var Rankiz som la ut bildene fra den andre butikken, ikke jeg. Ops ja. Men du sa de var kule. Og det var penny loafers det aller meste der. Så da blir det litt rart at du sier du misliker de samme skoene etterpå. Du kan bestille Aurlandskoen på nettet. Akkurat som du bestiller de engelske kopiene. Og her i byen selger halvparten av de gode tradisjonelle skobutikkene Aurlandskoen. Men i litt begrenset uvalg, det er sant. Men de er fullt mulig å få tak i for det. Endret 23. mars 2012 av Ramius Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Aurlandskoen minner om Swims kalosjer. Det er et eller annet med kurvene på den. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jepp, tenker det var Aurlandskoen som var først ute av alle penny loafers i denne verden - så alt annet må jo selvfølgelig være kopier av dette. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jepp, tenker det var Aurlandskoen som var først ute av alle penny loafers i denne verden - så alt annet må jo selvfølgelig være kopier av dette. Helt riktig. Så lenge det er snakk om penny loafer / myntloffere, og denne typen mokkasin, så er det Aurlandskoen som er orginalen, og alt annet er kopier. Så enkelt er det. Det kan kun finnes én orginal av noe. Og alt annet blir da kopier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 De sunset var jo ganske kule, men hadde vært artig med fler farger. Ops ja. Men du sa de var kule. Og det var penny loafers det aller meste der. Så da blir det litt rart at du sier du misliker de samme skoene etterpå. Sunset er den modellen med tassel/dusk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 bestilt monza i blå. juhu Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Trenger noen nye sneakers, åpen for det meste, tips? Max 1500 spas. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 hva tenker dere om disse til sommeren? http://www.asos.com/River-Island/River-Island-Stripe-Espadrilles/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1980310&SearchQuery=Espadrilles&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Red btw, er de til å bruke på stranda? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) hva tenker dere om disse til sommeren? http://www.asos.com/...sort=-1&clr=Red btw, er de til å bruke på stranda? Helt jævlig mønster, but that's just me... Jepp, tenker det var Aurlandskoen som var først ute av alle penny loafers i denne verden - så alt annet må jo selvfølgelig være kopier av dette. Helt riktig. Så lenge det er snakk om penny loafer / myntloffere, og denne typen mokkasin, så er det Aurlandskoen som er orginalen, og alt annet er kopier. Så enkelt er det. Det kan kun finnes én orginal av noe. Og alt annet blir da kopier. Sa Ramius og kjøpte en Sebago kopi. Endret 23. mars 2012 av Rankiz 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 hmm. jeg la faktisk ikke merke til at stripene kræsjer Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Har aldri likt stripete sko.. og det blir ikke akkurat bedre at de har striper i tre forskjellige retninger. Endret 23. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jepp, tenker det var Aurlandskoen som var først ute av alle penny loafers i denne verden - så alt annet må jo selvfølgelig være kopier av dette. Lol. Det stemmer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Litt kjapp på avtrekkeren der ja, I know Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 hva tenker dere om disse til sommeren? http://www.asos.com/...sort=-1&clr=Red btw, er de til å bruke på stranda? Kjøp i det minste espadriller med hempsåle. Jeg har et par fra Filippa K, de er delicious å gå med. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) er dissa med hemp? http://www.ropeysole...ode=MEStripey01 står jute Endret 24. mars 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Jepp. Jute og hemp er omtrent samme greiene, og hvertfall når det er spunnet til tau. Endret 24. mars 2012 av b0nn3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kjøpte meg de lilla Liverpool loafersene i går. var på 70% hos Agnar Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå