Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen skotips til en som går i jeans og skinnjakke 97% av tiden? Hadde noen fine beige i lær fra Grensen Skotøimagasin jeg har gått ut. Var innom samme butikk her forleden, men fant intet som fristet...Budsjettet er på 1200,- ca.

 

Jack Purcell... okei, jeg innrømmer det, skoene er min store kjærlighet :love: (men fortsatt relevant)

Liker riktignok de gamle modellene med stoffkappe bedre enn de som er nå med gummi.

Lenke til kommentar

Noen forslag for hvordan jeg skal vaske skinnsko, semsket skinn.

Ikke bare på utsiden, men inni!

Ja, jeg sa det VASKE SKINNSKO :eek:

 

Klatresko riktignok :p

Mesteparten av utsiden er gummi, men hele skoen er laget av semsket skinn.

Er nok en liten stund til de må gjøres noe med, men klatresko er beryktet for å bli illeluktende, og jeg svetter dessverre en del på føttene.

Lenke til kommentar

Gleder meg til sommeren ja smile.gif

Er ikke slike sko jeg gleder med til å bruke... For min del vil det gå i noe ala dette:

 

*bilde*

*bilde*

*bilde*

 

 

De to øverste ser ut som noe moren min drar på søndags kaffe med, og den nederste noe bestefadern henter inn posten med... :huh:

 

Jaja, hver sin smak.

Så faren din har et eget par sko for å hente post med?

 

Nei, bestefadern.

Endret av Jørgen
Fjernet bilder
Lenke til kommentar

Noen forslag for hvordan jeg skal vaske skinnsko, semsket skinn.

Ikke bare på utsiden, men inni!

Ja, jeg sa det VASKE SKINNSKO :eek:

 

Klatresko riktignok :p

Mesteparten av utsiden er gummi, men hele skoen er laget av semsket skinn.

Er nok en liten stund til de må gjøres noe med, men klatresko er beryktet for å bli illeluktende, og jeg svetter dessverre en del på føttene.

 

Semsket skinn tåler det meste. Bare vask dem i rennende vann med mild såpe. Det har jeg gjort med helt vanlige sko i semsket skinn uten problemer. Bare pass på å putte inn avispapir etterpå.

Lenke til kommentar

Semsket skinn tåler det meste. Bare vask dem i rennende vann med mild såpe. Det har jeg gjort med helt vanlige sko i semsket skinn uten problemer. Bare pass på å putte inn avispapir etterpå.

 

Høres greit ut, måndvask med milo eller noe i den duren da?

Bare passe på å skrubbe dem godt innvendig så blir de nok rene. Blir en helt annen lukt i sko man går barbein i enn når man går med sokker :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...