kmatis Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Gleder meg til sommeren ja Er ikke slike sko jeg gleder med til å bruke... For min del vil det gå i noe ala dette: De to øverste ser ut som noe moren min drar på søndags kaffe med, og den nederste noe bestefadern henter inn posten med... Jaja, hver sin smak. Endret 19. mars 2012 av kmatis 3 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) For lilla? Dette kan jo ikke være laget for mannlig bruk...Right?... Endret 19. mars 2012 av kmatis 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dette kan jo ikke være laget for mannlig bruk...Eller...Guys? Hvorfor skulle de ikke være det? Personlig ville jeg ikke gått med de, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) @Post_mortem: Brb, skal bare helle sprit på øynene mine. Endret 19. mars 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva er det post mortem har slettet? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gleder meg til sommeren ja Er ikke slike sko jeg gleder med til å bruke... For min del vil det gå i noe ala dette: De to øverste ser ut som noe moren min drar på søndags kaffe med, og den nederste noe bestefadern henter inn posten med... Jaja, hver sin smak. Så faren din har et eget par sko for å hente post med? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (Fikk med meg bildet nå. Et av de bedre du har postet.) Regnet med at det skulle være rundt 1300 i Norge, ja. Usikker på om det blir ebay eller norsk butikk da. Jeg må uansett prøve i butikk, og da blir det vel fort et kjøp der. Tror du kan spare litt hvis du bestiller fra Amazon.com Docksides Spinnaker 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Takker for linken, Sindre. Da kan det fort bli to par. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (Fikk med meg bildet nå. Et av de bedre du har postet.) Regnet med at det skulle være rundt 1300 i Norge, ja. Usikker på om det blir ebay eller norsk butikk da. Jeg må uansett prøve i butikk, og da blir det vel fort et kjøp der. Tror du kan spare litt hvis du bestiller fra Amazon.com Docksides Spinnaker Nice, utrolig bra utvalg. Tenkte jeg skulle bestille noen fra ebay, men får se. Det er jo uansett litt billigere på ebay, så hvis du finner de du liker på ebay ville jeg kjøpt de der. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har lyst på et nytt par selv, men kjøpte et par i fjor, så det får nok vente. Derimot skal jeg se om det blir et par nye pensko i påskeferien, når jeg drar til Edinburgh. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (Fikk med meg bildet nå. Et av de bedre du har postet.) Regnet med at det skulle være rundt 1300 i Norge, ja. Usikker på om det blir ebay eller norsk butikk da. Jeg må uansett prøve i butikk, og da blir det vel fort et kjøp der. Tror du kan spare litt hvis du bestiller fra Amazon.com Docksides Spinnaker Nice, utrolig bra utvalg. Tenkte jeg skulle bestille noen fra ebay, men får se. Det er jo uansett litt billigere på ebay, så hvis du finner de du liker på ebay ville jeg kjøpt de der. Ender på 136 USD, eller i underkant av 800 NOK, fra Amazon, ferdig fortollet og levert på døren, med antatt leveringstid på 2-4 dager. Nå valgte jeg bare en tilfeldig farge og størrelse, men det er helt på det jevne prismessig med hva eBay-selgerne har. Noen ligger litt høyere på frakten, gjerne opp mot $40-45, mot Amazons $35, som i tillegg er raskere. Siden man alltid regner med toll og moms blir Amazon billigere, det kommer raskere og du slipper å hente pakken på postkontoret. Skjønner ikke hvorfor man da skal velge eBay. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dette kan jo ikke være laget for mannlig bruk...Right?... Jeg har et par sko som er mer knæsj lilla enn det der. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har Sebago noen modeller som ligner dockside, men som er smalere? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) (Fikk med meg bildet nå. Et av de bedre du har postet.) Regnet med at det skulle være rundt 1300 i Norge, ja. Usikker på om det blir ebay eller norsk butikk da. Jeg må uansett prøve i butikk, og da blir det vel fort et kjøp der. Tror du kan spare litt hvis du bestiller fra Amazon.com Docksides Spinnaker Nice, utrolig bra utvalg. Tenkte jeg skulle bestille noen fra ebay, men får se. Det er jo uansett litt billigere på ebay, så hvis du finner de du liker på ebay ville jeg kjøpt de der. Ender på 136 USD, eller i underkant av 800 NOK, fra Amazon, ferdig fortollet og levert på døren, med antatt leveringstid på 2-4 dager. Nå valgte jeg bare en tilfeldig farge og størrelse, men det er helt på det jevne prismessig med hva eBay-selgerne har. Noen ligger litt høyere på frakten, gjerne opp mot $40-45, mot Amazons $35, som i tillegg er raskere. Siden man alltid regner med toll og moms blir Amazon billigere, det kommer raskere og du slipper å hente pakken på postkontoret. Skjønner ikke hvorfor man da skal velge eBay. Får du ikke ekstra fortollingsgebyr når du fortoller den og samtidig får den på døra? Da blir det like greit å kjøpe fra ebay, for da koster det ca like mye for "frakten". Edit: dobbel post Endret 19. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har Sebago noen modeller som ligner dockside, men som er smalere? Det er egne størrelser for bredde, W som er det videste til 3E som er det smaleste. Tror norske butikker stort sett tar inn Docksides som er str. W. Skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) 3E pleier å være ekstra bredt. Endret 19. mars 2012 av Christian B Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Helt sikker? Docksides'ene mine er W og ganske vide, mens jeg har et par Sebago penny loafere som er 3E, men relativt smale. Men er trolig jeg som surrer Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) For lilla? utrolig stilige. kunne tenkt meg de selv hva heter de? Endret 19. mars 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå