Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Gleder meg til sommeren ja smile.gif

Er ikke slike sko jeg gleder med til å bruke... For min del vil det gå i noe ala dette:

Loake-Loake%20Lincoln-Brown%20Suede-4106-2229-1.jpg

Herring-Herring%20Verona-Navy%20Suede-4873-2580-1.jpg

Herring-Herring%20Enna-Brown%20Grain-3523-1923-1.jpg

De to øverste ser ut som noe moren min drar på søndags kaffe med, og den nederste noe bestefadern henter inn posten med... :huh:

Jaja, hver sin smak.

Endret av kmatis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Fikk med meg bildet nå. Et av de bedre du har postet.)

Regnet med at det skulle være rundt 1300 i Norge, ja. Usikker på om det blir ebay eller norsk butikk da. Jeg må uansett prøve i butikk, og da blir det vel fort et kjøp der.

Tror du kan spare litt hvis du bestiller fra Amazon.com

Docksides

Spinnaker

Nice, utrolig bra utvalg. Tenkte jeg skulle bestille noen fra ebay, men får se. Det er jo uansett litt billigere på ebay, så hvis du finner de du liker på ebay ville jeg kjøpt de der.

Lenke til kommentar

Regnet med at det skulle være rundt 1300 i Norge, ja. Usikker på om det blir ebay eller norsk butikk da. Jeg må uansett prøve i butikk, og da blir det vel fort et kjøp der.

Docksides

Spinnaker

Nice, utrolig bra utvalg. Tenkte jeg skulle bestille noen fra ebay, men får se. Det er jo uansett litt billigere på ebay, så hvis du finner de du liker på ebay ville jeg kjøpt de der.

Ender på 136 USD, eller i underkant av 800 NOK, fra Amazon, ferdig fortollet og levert på døren, med antatt leveringstid på 2-4 dager.

Nå valgte jeg bare en tilfeldig farge og størrelse, men det er helt på det jevne prismessig med hva eBay-selgerne har. Noen ligger litt høyere på frakten, gjerne opp mot $40-45, mot Amazons $35, som i tillegg er raskere.

Siden man alltid regner med toll og moms blir Amazon billigere, det kommer raskere og du slipper å hente pakken på postkontoret. Skjønner ikke hvorfor man da skal velge eBay.

Lenke til kommentar

Docksides

Spinnaker

Ender på 136 USD, eller i underkant av 800 NOK, fra Amazon, ferdig fortollet og levert på døren, med antatt leveringstid på 2-4 dager.

Nå valgte jeg bare en tilfeldig farge og størrelse, men det er helt på det jevne prismessig med hva eBay-selgerne har. Noen ligger litt høyere på frakten, gjerne opp mot $40-45, mot Amazons $35, som i tillegg er raskere.

Siden man alltid regner med toll og moms blir Amazon billigere, det kommer raskere og du slipper å hente pakken på postkontoret. Skjønner ikke hvorfor man da skal velge eBay.

Får du ikke ekstra fortollingsgebyr når du fortoller den og samtidig får den på døra? Da blir det like greit å kjøpe fra ebay, for da koster det ca like mye for "frakten".

Edit: dobbel post

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...