Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, nye designet på mobil.

Nye forumet er jo håpløst. Ser ikke like pent ut, når man klikker tilbake i nettleseren markeres ikke tråder sone lest, og på mobil er det ikke knapp for mine innlegg.

Syns de alltid ødelegger noe når de oppgraderer, og forstår ikke hvorfor man MÅ endre design.

Lenke til kommentar

Liker det nye designet godt, men nå bruker jeg heller ikke forumet på mobilen. Fint med den funksjonen som lar deg lese nye innlegg som kommer imens du skriver et lengre innlegg. I tillegg til at innleggene mine blir lagret automatisk, når jeg skriver, slik at jeg slipper å bekymre meg for å miste lengre innlegg.

Lenke til kommentar

æ, ø, å, test, test.

Mao fungerer det fint, nettlesern din takler ikke tegnkoding skikkelig. Eller siden har en sær bug som ihvertfall ikke gjelder alle ombile nettlesere. Tipper det første.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det er på IPB appen det feiler.

Liker det nye designet godt, men nå bruker jeg heller ikke forumet på mobilen. Fint med den funksjonen som lar deg lese nye innlegg som kommer imens du skriver et lengre innlegg. I tillegg til at innleggene mine blir lagret automatisk, når jeg skriver, slik at jeg slipper å bekymre meg for å miste lengre innlegg.

9708461.jpg

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

@Christian: Ser ikke bildet, men regner med at det skal være morsomt. I så tilfelle: Haha.

Trodde forresten vi var i kaféen nå, men det er vi visst ikke, så da foreslår jeg at man fortsetter diskusjonen der.

For å ikke fortsette med off-topic stiller jeg et lite spørsmål:

Hvor mye må man ut med for et par Sebago docksides? 1300 kroner?

Lenke til kommentar

Er det noen steder i Oslo som har et godt utvalg av RM Williams? Har også kikket etter Allen Edmonds, men ikke funnet.

Protip: De skulle få inn en ny batch med carmina på lacrosse i vika i midten av mars. Burde være der nå?

Lenke til kommentar

Noen som har gode tips til ett par Bucks som passer på studentbudsjett? Trenger ett par sko jeg kan bruke i vår/sommer som supplement til brouges,monks og loafers.

Walk-Over har jo greie priser i forhold til andre merker, men jeg er ikke så sikker på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...