Henrik C Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Neida, nye designet på mobil. Nye forumet er jo håpløst. Ser ikke like pent ut, når man klikker tilbake i nettleseren markeres ikke tråder sone lest, og på mobil er det ikke knapp for mine innlegg. Syns de alltid ødelegger noe når de oppgraderer, og forstår ikke hvorfor man MÅ endre design. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg liker det nye designet på PCen, har ingen problemer her, men på mobilen er det togvrak, hvorav knappen for "mine innlegg" og at den ikke takler ÆØÅ er mest irriterende. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Liker det nye designet godt, men nå bruker jeg heller ikke forumet på mobilen. Fint med den funksjonen som lar deg lese nye innlegg som kommer imens du skriver et lengre innlegg. I tillegg til at innleggene mine blir lagret automatisk, når jeg skriver, slik at jeg slipper å bekymre meg for å miste lengre innlegg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) æ, ø, å, test, test. Mao fungerer det fint, nettlesern din takler ikke tegnkoding skikkelig. Eller siden har en sær bug som ihvertfall ikke gjelder alle ombile nettlesere. Tipper det første. Endret 18. mars 2012 av NgZ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Det er på IPB appen det feiler. Liker det nye designet godt, men nå bruker jeg heller ikke forumet på mobilen. Fint med den funksjonen som lar deg lese nye innlegg som kommer imens du skriver et lengre innlegg. I tillegg til at innleggene mine blir lagret automatisk, når jeg skriver, slik at jeg slipper å bekymre meg for å miste lengre innlegg. Endret 18. mars 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Helt kort - Hva er egentlig kutymen når det kommer til monk straps? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 @Christian: Ser ikke bildet, men regner med at det skal være morsomt. I så tilfelle: Haha. Trodde forresten vi var i kaféen nå, men det er vi visst ikke, så da foreslår jeg at man fortsetter diskusjonen der. For å ikke fortsette med off-topic stiller jeg et lite spørsmål: Hvor mye må man ut med for et par Sebago docksides? 1300 kroner? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ser ikke bildet? I Norge er det vel noe sånt man må ut med. På eBay er det rundt halvparten. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg ser heller ikke bildet. Jeg betalte 1300 for mine i fjor vår. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) edit: Noe gikk galt. Endret 18. mars 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Helt kort - Hva er egentlig kutymen når det kommer til monk straps? Sånn omtrent det samme som for derbys. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (Fikk med meg bildet nå. Et av de bedre du har postet.) Regnet med at det skulle være rundt 1300 i Norge, ja. Usikker på om det blir ebay eller norsk butikk da. Jeg må uansett prøve i butikk, og da blir det vel fort et kjøp der. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen som har gode tips til ett par Bucks som passer på studentbudsjett? Trenger ett par sko jeg kan bruke i vår/sommer som supplement til brouges,monks og loafers. Lenke til kommentar
TaTa Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det noen steder i Oslo som har et godt utvalg av RM Williams? Har også kikket etter Allen Edmonds, men ikke funnet. Protip: De skulle få inn en ny batch med carmina på lacrosse i vika i midten av mars. Burde være der nå? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) RM Willimas får du hos Follestad. Endret 19. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen som har gode tips til ett par Bucks som passer på studentbudsjett? Trenger ett par sko jeg kan bruke i vår/sommer som supplement til brouges,monks og loafers. Walk-Over har jo greie priser i forhold til andre merker, men jeg er ikke så sikker på kvaliteten. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) nvm Endret 19. mars 2012 av Post_Mortem Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor står "tærne" opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå