kynne Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Noen som husker navnet på han selgeren som solgte billige converse på ebay? Og var det fake han solgte, eller var de ekte? Husker det var noe diskusjon rundt det.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 Ganske sikker på at han ikke selger lenger. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg har et lite praktisk spørsmål, burde man ha skoene sine stående i skoposer i hyllen, eller er det helt uvesentlig? Da tenker jeg hovedsakelig på sko som kommer med skoposer, gidder neppe å kjøpe nye til de andre skoene, da får det holde med skotrær. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Du slipper jo at de blir støvete da. Så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) De vil som pat sier ikke bli støvete om du bruker skoposer, og over ekstremt lang tid kan det vel hindre at skoene falmer som følge av lys. Personlig hadde jeg aldri giddet å ta meg bryet, med mindre det er sko som står til oppbevaring over lengre tid. Endret 15. mars 2012 av fkm Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Det er jo et poeng, men grunnen til at jeg ikke har så lyst til å bruke det er at sålene har en tendens til å bli ganske fuktige her i byen. Da føler jeg at sålene må tørke før jeg legger de i skoposene. Er jo ikke akkurat et stort problem, men jeg er tidvis veldig lat. edit: Bruker det på sko som brukes sjeldent. Har også skoskap som er mørkt hvor de fine skoene står, så at de skal falme er ikke et stort problem. Endret 15. mars 2012 av master air Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg vil gå så langt som å kalle en person som legger skoene tilbake i skoposen etter hver gang de er brukt gal. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Noen som har erfaringer med kjøp av ekte Converse All Star på ebay? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Har kjøpt meg mørk grå dress type denne og skal da etterhvert kjøpe meg nye dressko. Tidligere har jeg kun hatt sort dress og sorte sko, men skal man også ha sorte sko til grå dress, eller er det 'stilfult' å ha brune? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg syns det er mye penere med brune sko. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Det samme føler jeg Dessuten er sort litt kjedelig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 En annen fordel er at (i mine øyne iallefall) er mye mer anvendelig. Sorte sko er for meg forbeholdt begravelser og veldig formelle sammenhenger jeg aldri deltar/kommer til å delta på. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Enig i det Lokeland sier. + juleaften. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Herring har nå kommet med nye modeller som er billige: Herring Maranello: Herring Dune: Herring Exeter: Herring Monza: Lenke til kommentar
kynne Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Herring monza var fine, men de kunne ha spart seg for logoen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Hm, jeg likte faktisk Monza ganske godt.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Herring Maranello og Monza er jo identiske, foruten snøringen på Monza. De har endelig fått inn noen moccasiner som har mindre gummiknotter. Endret 15. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 15. mars 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Hm, jeg likte faktisk Monza ganske godt.. Og plutselig eksploderte Herrings salg av Monza i Norge. 11 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Kjøpte nye sko i dag. Litt vel dyre (1600 på Grændsen Skotøimagazin), men vet jeg får kvalitet. De forrige varte i tre år, og jeg skal være litt flinkere til å ta vare på disse. Sebago Classic mokkasin, håndsydde i den Dominikanske Republikk: Endret 15. mars 2012 av Ramius 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 De passer sikkert perfekt til sølvbuksene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå