hvorre Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Vaske dem mange ganger vil vel hjelpe? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 hvis du sitter litt på dem, ser de litt mer brukt ut iallefall Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Kast de opp og ned, knyt fast lissene til et langt tau og sleng dem fra vegg til vegg. Endret 13. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Gni dem i grus, skyt dem med hagle og vask dem 3-4 ganger. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 På leting etter sommersko. Har et par vans-aktige sko i veldig mørk brun med mye struktur(canvassko) og et par seilersko i en farge som minner om tan-calf. Har også Loake Thurlestone og Herring Riddlecombe, men det blir ofte litt formelt. Noen tips? Har sett på Herring Torino, men den helen altså. Kjøresko er og blir litt smårart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hva med disse fra Zara, de har ikke "kjøresko" sålen bak på helen. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hva med disse fra Zara, de har ikke "kjøresko" sålen bak på helen. Tassle loafers? Jeg tror jeg er 20 år ung. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 For sånne "mokasin loafers" også? Hva med noen typisk båtsko da? Sebago Docksides er jo en klassiker. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 For sånne "mokasin loafers" også? Hva med noen typisk båtsko da? Sebago Docksides er jo en klassiker. Ja, men jeg syntes kanskje at det blir dumt å kjøpe Docksides når jeg har et par seilersko som er en ripoff i brunt skinn. Når jeg har flere andre valg kanskje, men nå syntes jeg at utvalget mitt er såpass tynt at like sko i forskjellige farger blir feil prioritering. Jeg tar kanskje feil? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Personlig bruker jeg mye tassel loafers og en eldre versjon av disse. Ellers går det i tøysko for meg. Tøysko er det jo bare å handle fra de kjedebutikkene, koster jo ikke så mye. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Fatter ikke hvorfor folk gidder å vaske skoene sine i vaskemaskin. Det er jo bare til å kjøpe nye. Lenke til kommentar
Populært innlegg PatSharpX Skrevet 14. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2012 Fatter ikke hvorfor folk gidder å vaske skoene sine i vaskemaskin. Det er jo bare til å kjøpe nye. Fatter ikke at folk gidder å kjøpe ett par nye for å erstatte noen man bare kan kjøre i vaskemaskinen. 10 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Fatter ikke hvorfor folk gidder å vaske skoene sine i vaskemaskin. Det er jo bare til å kjøpe nye. Ehh, fordi folk ikke driter penger? 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Gjør ingen av delene. Går med skitne sko Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Sko jeg har gått med på offentlig toalett vil jeg ikke ha inn i vaskemaskinen min. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Sko jeg har gått med på offentlig toalett vil jeg ikke ha inn i vaskemaskinen min. Tar det som at du aldri er på konsert/på byen? Da hadde det blitt ett nytt skopar på meg i uken, det har jeg ikke råd til. Personlig vasker jeg hender etter at jeg har vært på do, er ikke fult så opptatt av å vaske skoene Endret 14. mars 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvordan klarer du å skitne til skoene dine så mye at du trenger et par nye bare etter en tur på byen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Sko jeg har gått med på offentlig toalett vil jeg ikke ha inn i vaskemaskinen min. Hvordan klarer du å skitne til skoene dine så mye at du trenger et par nye bare etter en tur på byen? Jeg gjør ikke det, men jeg må på toalettet i løpet av kvelden. Ofte flere ganger også. Så da er jeg innom ett offentlig toalett! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 På leting etter sommersko. Har et par vans-aktige sko i veldig mørk brun med mye struktur(canvassko) og et par seilersko i en farge som minner om tan-calf. Har også Loake Thurlestone og Herring Riddlecombe, men det blir ofte litt formelt. Noen tips? Har sett på Herring Torino, men den helen altså. Kjøresko er og blir litt smårart. herring verona Kanskje du finner noe fra fred perry? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 På leting etter sommersko. Har et par vans-aktige sko i veldig mørk brun med mye struktur(canvassko) og et par seilersko i en farge som minner om tan-calf. Har også Loake Thurlestone og Herring Riddlecombe, men det blir ofte litt formelt. Noen tips? Har sett på Herring Torino, men den helen altså. Kjøresko er og blir litt smårart. herring verona Kanskje du finner noe fra fred perry? Var innom H&M og fant et par latterlige sneakerbrouges. Måtte ha dem, det blir årets sommersko. Gikk for et par stoffsko i navy også. Ble 450 kr for begge parene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå