bruker234 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Her er mine, bare ikke det grønne, er hvitt. Lenke til kommentar
SEO Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kom med tips til sko jeg kan bruke i vinter, folkens.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gutt eller jente? Stil ellers? Lenke til kommentar
SEO Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gutt eller jente? Stil ellers? Gutt. Tja, til sommer og vår bruker jeg mer plimsolls og lettere sneakers. Tidligere har det gått mye i Timberland, men nå er jeg mer usikker. Poenget er vel at jeg først og fremst ikke skal fryse. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 All Star Vans Slip on Vans old schooll sorte og hvite és skatesko Etnies skatesko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, slipons og collegesko er virkelig greia for å holde deg varm. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Mmm, to par nye sko i dag! Fred Perrysa var et impulskjøp fordi de var billige og behaglige. Støvlene har jeg hatt lyst på lenge! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Alinoe, Det var noe i den retningen jeg har tenkt på. Pris og merke? Lenke til kommentar
bedra Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vurderer et par fra Dr. Martens for vinteren. Noen som vet om butikker i Sandnes/Stavanger og omegn som selger dette merket? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Alinoe,Det var noe i den retningen jeg har tenkt på. Pris og merke? Kjøpt over nett fra Aldo's i Canada. De kostet ca 120CAD, tror jeg. Husker ikke adressen nå, men hvis du googler Aldo's shoes finner du det. Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Må si jeg har veldig lyst på disse til vinteren Diesel Softrock 205 EUR Noen som vet av butikk i nærheten av Trondheim som selger en del Diesel? Endret 6. oktober 2008 av akle Lenke til kommentar
bedra Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det noen som i hele tatt får opp noen sko på siden hos Aldo? Alle kategoriene er tomme, eller kanskje er det Opera som ikke henger helt med. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ser ut som om siden har et problem. Får ikke opp noe i firefox heller. Lenke til kommentar
bedra Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva synes moteløvene om disse? Er det for 90's? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er litt skeptisk til sålene. De er sikkert praktiske, men vet ikke om je likte hvordan det så ut. Var liksom litt hovkeysveis, med business on the bottom party on the top... Lenke til kommentar
bedra Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er litt skeptisk til sålene. De er sikkert praktiske, men vet ikke om je likte hvordan det så ut. Var liksom litt hovkeysveis, med business on the bottom party on the top... Mja, kanskje. Hehe. Synes ikke kontrasten var så stor på den svarte, men kan kanskje se det klarere på den brune. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Her er mine, bare ikke det grønne, er hvitt. Hva heter disse skoene ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg lurer på hva som gjør at alle går med Lacoste sneakers. Mainstream, dårlig kvalitet og ikke minst veldig kjedelige. For svare på spørsmålet. her har du dem. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg lurer på hva som gjør at alle går med Lacoste sneakers. Mainstream, dårlig kvalitet og ikke minst veldig kjedelige. For svare på spørsmålet. her har du dem. De var ikke grønne :< Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du spurte om modellnavnet, om jeg leser posten din riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå