Dockside Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 De var vertfall jævlige, Eksboks. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Men et par penny loafers som ser ut som plast derimot...... Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Skal jeg være helt ærlig så tenkte jeg ikke på hva de var laget av. Var kun ute etter å finne et par med penny loafers med lærsåle. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 De var vertfall jævlige, Eksboks. hehe, prøver bare å hjelpe Jeg synes de så bedre ut enn de Element skoene ihvertfall. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan ser dere om skoen er laget av corrected grain? Tenker på vanlige derby og brouge sko. De har ikke alltid like kraftig glans som diverse loafers. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Man ser som regel ikke "hullene"(porer?) som man gjør hvis det er snakk om lær av god kvalitet.. etter hva jeg har forstått i allefall Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hvordan ser dere om skoen er laget av corrected grain? Tenker på vanlige derby og brouge sko. De har ikke alltid like kraftig glans som diverse loafers. "Derby og brouge sko"? Så du klarer ikke å se om et par sko er corrected grain om de har åpen snøring og noen hull rundt omkring, men så fort det er et par oxfords eller et par som er helt plaine er det noe annet? Edit: For å svare på spørsmålet, les hva de er laget av og se på bilder. Om du ikke er helt noob er det enkelt å se, og om du ikke ser det har skinnet skoene er laget av som regel et merkelig navn som "polished binder" eller lignende. Endret 12. mars 2012 av fkm Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) tull og fjas. Endret 12. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 På penny loafers klarer jeg å se det. Der er det jo så voldsom "shine". Jeg var bare litt rask da jeg postet...... Beklager, men dette er bare tull. Det er ingen sammenheng mellom skotype og hvor shiny corrected grain er. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) tull og fjas. Endret 12. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Dude, bare gi deg. Det du sier gir ingen mening. Først sier du at loafers i corrected grain er mer shiny enn andre typer sko i corrected grain (av en eller annen grunn derbys og brogues, som om det liksom skulle vært forskjell på et par plaine derbys og et par derby brouges ). Nå mener du plutselig at penny loafers "ofte" blir laget i corrected grain? Hvor får du dette tøyset fra? Du har fått flere svar på spørsmålet ditt lenger opp forresten... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ser meg om etter noen nye sommer- og vårsko, vurderer å kjøpe fra Brandos. Trenger både noen uformelle jeg kan slippe på meg og bruke i ganske casuale sammenhenger, samt noen hverdagssko som er mer formelle. Hva med lave converse til "casuale sammenhenger"? Synes de er helt perfekte til vår/sommer. Når jeg først nevner dem, noen som husker brukernavnet til han converse karen på Ebay? Mange kjøpte fra han i fjor, meg selv inkludert. Trenger nye, mine er mildt sagt slitne 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvis du kjøpte fra han i fjor, og har en ebay bruker, søk i loggen? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Pappa er ute etter et par med svarte dressko. Han har veldig breie bein, så det er viktig at skoene ikke er for smale. Jeg har funnet fram til denne modellen fra Loake og denne. Etter det jeg kan se er de i 1880-serien og er ikke av corrected grain. Det må jo være bra? Noen som har noen andre tips til en dressko for en voksen mann med breie bein? Endret 12. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvorfor ikke bare kjøpe dem fra Herring? Og nei, de er ikke CG. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Pappa er ute etter et par med svarte dressko. Han har veldig breie bein, så det er viktig at skoene ikke er for smale. Jeg har funnet fram til denne modellen fra Loake og denne. Etter det jeg kan se er de i 1880-serien og er ikke av corrected grain. Det må jo være bra? Noen som har noen andre tips til en dressko for en voksen mann med breie bein? Har han brede bein bør han velge størrelse "g" isteden for "f". Tipper det er "f" heppo har inne, siden det er den mest vanlige breddestørrelsen. Herring har "g" inne. Ville forresten valgt noen med oxfords istedenfor derbys. De siste du linket til er derbys. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Takker for tips! Likte Herring Verona og kikket litt på Heppo. Tror muligens Vans Authentic også kunne vært noe. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Herring Verona Dat heel. Selv liker jeg Herring Torino mye bedre. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Pappa er ute etter et par med svarte dressko. Han har veldig breie bein, så det er viktig at skoene ikke er for smale. Jeg har funnet fram til denne modellen fra Loake og denne. Etter det jeg kan se er de i 1880-serien og er ikke av corrected grain. Det må jo være bra? Noen som har noen andre tips til en dressko for en voksen mann med breie bein? Sorte derbys er mindre pent. Gå for Aldwych. Hvis du vil ha bedre utvalg har sikkert Herring masse modeller inne i G-bredde. Takker for tips! Likte Herring Verona og kikket litt på Heppo. Tror muligens Vans Authentic også kunne vært noe. De fra Vans var jo helt greie, men de er så vanlige å se på fjortiser at jeg nok ville valgt noen tilsvarende fra et annet merke. Jeg syns også at loafers uten hæl funker best som hverdagssko. Herring Torino eller hva de heter er jo ikke så verst. Edit: litt sen der ja.. Endret 12. mars 2012 av fkm 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har Herring Torino, men synes de ble slitt så fort. Moccasiner er også jævlig for beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå