Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Ser meg om etter noen nye sommer- og vårsko, vurderer å kjøpe fra Brandos. Trenger både noen uformelle jeg kan slippe på meg og bruke i ganske casuale sammenhenger, samt noen hverdagssko som er mer formelle. Har lett litt og syns disse kanskje kunne fungert. Noen tanker? Element Topaz Suede Sebago Grant Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Kan ikke akkurat si at jeg var så fan av noen av dem. Jeg ville byttet de blå med et par enkle hvite turnsko (superga, jack purcells e.l.) og penny loafersene med...tja...noe annet. Vet ikke helt hvor formelt du vil ha det, men et par helt vanlige semskede loafers ser langt bedre ut... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hva med noe slikt? Vurderer disse selv: Hvis du vil ha Penny loafers, synes jeg disse så fine ut: Eller hvis du har lyst på tassel loafers: Endret 12. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Ser meg om etter noen nye sommer- og vårsko, vurderer å kjøpe fra Brandos. Trenger både noen uformelle jeg kan slippe på meg og bruke i ganske casuale sammenhenger, samt noen hverdagssko som er mer formelle. Har lett litt og syns disse kanskje kunne fungert. Noen tanker? Element Topaz Suede Sebago Grant Hva med et par med Johnston & Murphy penny loafers og et par med John Spencer semsket Chukka. Endret 12. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Personlig ville jeg si at penny loafers er mer bestefar enn tassel loafers. Selv om begge er semsket. Noen som vet ca hva jeg må ut med for å få gode seilsko? Og noen som har tips? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 ca. 1300. Da får du et par med Sebago. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Hvis du tenker på Docksides så skal jeg ha det også, men trenger noen "ordentlige" seilsko. Har sett litt på The Watermoc 4. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Ser meg om etter noen nye sommer- og vårsko, vurderer å kjøpe fra Brandos. Trenger både noen uformelle jeg kan slippe på meg og bruke i ganske casuale sammenhenger, samt noen hverdagssko som er mer formelle. Har lett litt og syns disse kanskje kunne fungert. Noen tanker? Element Topaz Suede Sebago Grant Hva med et par med Johnston & Murphy penny loafers og et par med John Spencer semsket Chukka. Ser ut som corrected grain... :S Ville heller gått for noen semska imo. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Hvis du tenker på Docksides så skal jeg ha det også, men trenger noen "ordentlige" seilsko. Har sett litt på The Watermoc 4. Noen som har erfaringer? Åja! Du burde nesten skrevet det. De fleste her inne forbinder seilersko med Sebago vil jeg tro. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Ser meg om etter noen nye sommer- og vårsko, vurderer å kjøpe fra Brandos. Trenger både noen uformelle jeg kan slippe på meg og bruke i ganske casuale sammenhenger, samt noen hverdagssko som er mer formelle. Har lett litt og syns disse kanskje kunne fungert. Noen tanker? Element Topaz Suede Sebago Grant Hva med et par med Johnston & Murphy penny loafers og et par med John Spencer semsket Chukka. Du foreslår altså at han bytter ut et par penny loafers i helt ok skinn til et annet par penny loafers i tidenes styggeste corrected grain, som i tillegg koster 500 kr mer? Logisk.... Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 LOL. Det er jo 1000 ganger penere såle. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hvis du tenker på Docksides så skal jeg ha det også, men trenger noen "ordentlige" seilsko. Har sett litt på The Watermoc 4. Noen som har erfaringer? Jeg har et par av disse (riktignok en litt tidligere modell, men det går vel for det samme). Fikk dem av pappa, og jeg har kanskje brukt dem 2-3 ganger. Bruk et par joggesko i stedet med mindre du har planer om å seile mye jolle. Endret 12. mars 2012 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) De jeg så på koster jo det samme som joggesko egentlig. Blir vel de. Ser for meg at de er litt mer greie å ha når bølgene slår inn i cockpit og man blir gjennomvåt på føttene Endret 12. mars 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Ah. Regnet med at du hadde joggesko fra før... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Har jo seff det, men tenker at de skal forbli igjen hjemme når jeg skal på seiltur i sommer. Greit å ha noen lette sko på båten. Har vel sort såle på de jeg har også, selv om jeg er usikker på om de sverter av. Uansett er jo keen på noen seilsko. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 LOL. Det er jo 1000 ganger penere såle. De du linka til er corrected grain... aldri kjøp corrected grain Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 LOL. Det er jo 1000 ganger penere såle. Å, beklager, det er jo mye viktigere at sålen er pen enn at skoene ikke er laget av den absolutt dårligste skinntypen det er mulig å få tak i Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Forresten, her har du et fint eksempel på hvordan et par sko i corrected grain fra Johnston & Murphy ser ut etter noen gangers bruk. Men det er jo selvfølgelig sålen som er viktigst...... 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Ser meg om etter noen nye sommer- og vårsko, vurderer å kjøpe fra Brandos. Trenger både noen uformelle jeg kan slippe på meg og bruke i ganske casuale sammenhenger, samt noen hverdagssko som er mer formelle. Har lett litt og syns disse kanskje kunne fungert. Noen tanker? Element Topaz Suede Sebago Grant Synes de du linker til er penere enn alle de forslagene som har kommet hittil. Når det kommer til kvalitet har ikke jeg peiling Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Ser meg om etter noen nye sommer- og vårsko, vurderer å kjøpe fra Brandos. Trenger både noen uformelle jeg kan slippe på meg og bruke i ganske casuale sammenhenger, samt noen hverdagssko som er mer formelle. Har lett litt og syns disse kanskje kunne fungert. Noen tanker? Element Topaz Suede Sebago Grant Kanskje disse her istedenfor Element skoene? Endret 12. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå