fkm Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Tror ikke Rankiz er en vgs-elev. Jo der er han. Rankiz: For all del, fine sko, men hva med å kle seg litt etter alderen? Hva i alle dager skal du bruke skoene til? Jeg er 22 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt tassle loafers til hverdags. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Dæven døtte. Trodde aldri jeg skulle se eller høre om en vgs-elev med tassle loafers. Det virker litt for tidlig å bruke slike sko. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 VGS-elev med tassle loafers? 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Har sikkert spurt om dette før, men spør igjen..... Er det noen som vet om noen loafers/mokkasiner som er veldig smale? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Driver å kikker litt på litt forskjellige penny loafers, men fant så mange fine! Synes penny loafers er veldig fint i semska med en ganske, men ikke altfor lys brunfarge. Fant disse modellene: Loake Eton Herring Broadway Herring Charlton Herring Heath Endret 8. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 veldig? Ja. Har veldig smale bein. Fikk et par med mørke brune Loake Cannon i posten i dag. Fantastiske sko! Lenke til kommentar
kynne Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Måtte jeg ha valgt så hadde jeg tatt Herring Heath, rankiz. Men når det er sagt så ville jeg ha revurdert om du vil passe med en slik type sko. mtp din alder. e: som mange har nevnt for deg tidligere; ikke kjøp det første du kommer over, tenk litt igjenom hva du egentlig har behov for. Kjøper man alt man har lyst på med en gang, så finner du fort ut iløpet av noen måneder hva som var de bra kjøpene og hvilke som ikke var like mye gjennomtenkt. Hadde jeg vært deg så hadde jeg lagd en liste over hva du trenger og hva du har lyst på (gjelder ikke bare sko) og så bruker du litt tid på å finne disse tingene på nettet, for å så avvente med kjøpet en stund for å se om du har like lyst på de skoene/ den genseren ovs da. Sjekk heller ut liverpool loafers, de er litt mer passende for din alder, feks den modellen som kan minne litt om en seilsko (den har en lisse som er knytt, som er bare til pynt, de har den på agnar hagen) Endret 8. mars 2012 av kynne 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 jeg likte og best Heath Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 btw tror jeg det funker selv om han går på vgs. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) veldig? Ja. Har veldig smale bein. Fikk et par med mørke brune Loake Cannon i posten i dag. Fantastiske sko! Hvordan var de? Har du noen bilder? Virker som en veldig grei sko for prisen, og jeg likte at den hadde en litt mer avrundet tå. Bestilte du fra Pediwear? Edit: Er det noen som har erfaring med å bruke loafers med hæl? Endret 8. mars 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 jeg likte og best Heath Mtp form synes jeg også at de var veldig fine, men synd de ikke finnes i denne fargen. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 veldig? Ja. Har veldig smale bein. Fikk et par med mørke brune Loake Cannon i posten i dag. Fantastiske sko! Hvordan var de? Har du noen bilder? Virker som en veldig grei sko for prisen, og jeg likte at den hadde en litt mer avrundet tå. Bestilte du fra Pediwear? Grabbet til meg siste paret i 41 fra Heppo. Betalte 2099kr inkludert frakt. En pris jeg synes var veldig fin. Det eneste jeg har vært borti før, er sko fra f.eks Tiger. De koster jo 2200kr og er av ræva kvalitet. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Det er ingen ille pris, med mva. og etc. kan skoene fra Pediwear fort komme over det. Alt vi venter på nå er bilder i bildetråden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Pene sko de der. Er det en ny modell? Kanskje det er den "skandinaviske" versjonen av dobblemonk som jeg hørte Loake skulle komme med. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Mulig det er en ny modell. Letet etter samme modell på den siden alle kjøper Herring. Ble overrasket da jeg ikke fant den der. Skal poste et par bilder litt senere i dag. Endret 9. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Jeg har ihvertfall ikke sett den før. Siden den er med i 1880-linjen er nok kvaliteten akseptabel, men ift. pris er det nok vanskelig å slå. Lapo: Endret 9. mars 2012 av Christian B Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 De har den på pediwear tror jeg, så det er nok ikke den skandinaviske modellen nei... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Loake Mitchum eller Herring Coltham? Jeg har allerede Mitchum i svart men jeg tenker at jeg bør få skaffet meg et par med brune chelsea boots. Hvilken av disse to ville dere gått for hvis dere kun skulle ha ett par? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Semsket er jo ganske så kult 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå